Meisjes met bier

nicolai

Wijs gebruiker
ik vind et wel iets hebben een vrouw met bier. alleen niet in het openbaar en niet op de dansvloer.

openbaar zeg ik verkeerd trouwens. niet op straat bedoel ik. in een kroeg geen moeite mee.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik knap niet af op vrouwen die een shagje rollen, ik knap in het algemeen enigszins af op vrouwen die roken.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Goanaut zei:
Ik knap niet af op vrouwen die een shagje rollen, ik knap in het algemeen enigszins af op vrouwen die roken.

en ik op jongens die bier drinken... wat een stank...dus dit geldt zowel voor meisjes als voor jongens... :wink:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hehe ja dat klinkt wel bekend inderdaad. Ik vond het nooit zo geweldig als mn ex wat had gerookt, en zij vond me wel 'ns lekkerder ruiken voordat ik 'n paar biertjes op had. Maja daarom laat je het elkaar ook doen. =P Om iemand nou iets te verbieden omdat het toevallig niet naar rozemarijn ruikt.

Doodkapje

Wijs gebruiker
bwah gewoon te gortig!!! dat vink een van de meest walgelijke geuren die er bestaan!!! trauma uit mijn tienerjaren zeg maar hahaha

MetaalKonijn

Badass junkie
:mrgreen: Als je zelf al 3 liter bier op hebt, en een bezoek gebracht hebt aan de shoarmaboer, is er weinig schokkends meer aan. :P

Doodkapje

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
:mrgreen: Als je zelf al 3 liter bier op hebt, en een bezoek gebracht hebt aan de shoarmaboer, is er weinig schokkends meer aan. :P

daarmee dak het zo vies vind!!! IK LUST GEEN BIER dus vin het zo al stinken en als ik het niet drink mag ik tenvolle genieten van de walmen die tevreden jongens over ons teergeliefde snuiforgaan uitblazen!!!! bweuk :(

CyberMonkey

Experimenterende gebruiker
Ik zit in een studentenclub en de meeste meisjes daarin drinken ook bier. Meestal houden zij zich wel meer in dan de jongens en drinken gewoon minder en wisselen meer af.
Ik vind meisjes die bier drinken juist soms aantrekkelijker omdat ik bier associeer met "volwassen" en iets "mannelijker" meisjes. Daarom moeten het natuurlijk geen manwijven zijn maar ik heb een hekel aan al te vrouwelijke meisjes met hun onnozelheden (opgetut, giechelen, hopen complexen en probleempjes...).
Al komt dit waarschijnlijk ook wel doordat ik heel weinig ervaring heb met vrouwen, en eigenlijk enkel meisjes uit die studentenclubs goed ken :)

Het hangt natuurlijk ook wel een beetje af van de omgeving. Soms vind ik een vrouw veel knapper met een stijlvolle cocktail of wijnglas in de hand dan zo'n plomp bierglas.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
MetaalKonijn zei:

daarmee dak het zo vies vind!!! IK LUST GEEN BIER dus vin het zo al stinken en als ik het niet drink mag ik tenvolle genieten van de walmen die tevreden jongens over ons teergeliefde snuiforgaan uitblazen!!!! bweuk :(

Arme meid! Ben zelf een stuk minder gaan drinken na een aantal jaar uitgaan, en vettig vreten na het uitgaan doe ik ook nooit meer eigenlijk. =P Maar kan me voorstellen dat dat gestonken moet hebben inderdaad. Ik vind het al smerig als een meisje dat niks op heeft, één doodgewone sigaret rookt. Bleh!

whiterose

Ik ben zelf een meisje, rook shag en drink bier. Ik heb hier niks op tegen, en ik snap ook niet wat je hier tegen kan hebben. Het is toch gewoon drinken en ik vind het gewoon onzin dat meisjes "ordinair" zijn als ze shag roken en bier drinken. Maar goed, meningen verschillen, he! :wink:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Meisjes die shag roken en bier drinken komen op de 1 of andere manier zelfstandiger over. Maar in een club shag roken vind ik een beetje vies, weet niet waarom.

Het is trouwens ook 2 halen niks betalen als vrouwen een biertje lusten van mij :grin:

whiterose

Ja gaat wel. Maar ik heb in clubs, dan heb ik geen zin om te draaien dus dan heb ik gewoon altijd sigaretten bij me, voor de makkelijkheid. :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
whiterose zei:
Ja gaat wel. Maar ik heb in clubs, dan heb ik geen zin om te draaien dus dan heb ik gewoon altijd sigaretten bij me, voor de makkelijkheid. :mrgreen:

Haha midden op een podium.. Eerst flink de show stelen, dan plots in je zakken voelen en al fluitend je shaggie rollen :grin:

Lana

Wijs gebruiker
Het is toch vd zotte dat mensen op een ander letten wat ie drinkt.
Djiezus... Van die mensen moet ik echt niks hebben. Als ik weet dat er iemand bij is die bier drinken stom vindt voor een meisje, dan weet ik al wat ik een hele avond zuip. Bier dus.

Wacky

Badass junkie
Letten op wat een ander ervan vind wat je drinkt, en daarom drinken wat ie niet goed vindt is opzich niet zoveel anders dan expres drinken wat ie wel goed vindt. :grin:

Lana

Wijs gebruiker
Haha ja daar heb je eigenlijk ook gelijk in.
Maar mot er dan toch echt ff tegenaan schoppen :beer:

boterkoek17

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
MetaalKonijn zei:

sorry for the inconvenience

matthijs

Badass junkie
Lana zei:
Djiezus... Van die mensen moet ik echt niks hebben. Als ik weet dat er iemand bij is die bier drinken stom vindt voor een meisje, dan weet ik al wat ik een hele avond zuip. Bier dus.

Ja dat is het misschien ook wel, maar je beoordeelt mensen toch constant, op alles wat ze doen? Ook op het drinkgedrag dus.

Lana

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Lana zei:

Ja dat is het misschien ook wel, maar je beoordeelt mensen toch constant, op alles wat ze doen? Ook op het drinkgedrag dus.

Ja dat klopt. Alle soorten gedragingen roepen bij mensen een bepaald beeld op. Dat is waar. Ook bij mij.
Maar ik vind het zo simpel. Moeten de meisjes dan aan de dure drankjes om ook ergens op te lijken..

Ik snap het meest voorkomende beeld over meiden en bier wel. Van die stalwijven die meer bier over hun kin heen gieten dan in hun mond. Een grote bek hebben en een pak shag in hun kontzak enz.
Maar ook bier kun je op een beschaafde manier drinken.
Met wijn bijv. kun je net zo asociaal en lomp voor de dag komen als met bier.

Eier

Bewuste gebruiker
Het mentale beeld van een lekker wijf met een biertje in de hand is op dit moment geschaard onder de noemer 'kinky.'

Eier

Bewuste gebruiker
Een vrouw met zware shag daarintegen doet me steeds denken aan overmatige behaarde oksels.

Telefoon

Wijs gebruiker
ECHTE VROUWEN DRINKEN BIER !!!

en de meeste vrouwen met HBO + drinken bier :P

* studenten verenigenen ..* :P

Funky Monkey

Badass junkie
Idd vrouw met bier is gezellig, en is minder erg dan zo'n tut naast je te hebben die door een rietje uit een breezer flesje loopt te lurken. Verder zou je ook wel een wijntje naar smaak mogen drinken hoor... Alleen liever niet rood want daarvan ga je echt zuur ruiken :confused:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hangt ook van het type vrouw af natuurlijk. Je hebt mafketels die bier-na-bier-na-bier drinken en zichzelf belachelijk maken. Of vrouwen die een biertje rustig drinken, niks mee aan de hand. Maar ik blijf toch een vrouw prefereren die aan een glaasje martini ofzo nipt. =)

let come

Belezen gebruiker
vrouwen/meisjes met bier is wat mij betreft helemaal geen probleem, in tegendeel, vind het wel tof (maakt eig niets uit of het nu bier, martini, wijn... is)
zolang ze maar niet loopt boeren te laten en "stoer" te doen, meisjes die stoer doen zijn lesbo in mijn ogen (niets mis mee natuurlijk, alleen hoef ik als man dan niet geïnteresseerd te zijn)

veel drinken vind ik ook niet echt iets mis mee, alleen kotsen gaat te ver (maarja, shit happens è..)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Maar vrouwen (en mannen ook) gaan zich wel belachelijk gedragen als ze teveel op hebben.. dus mag toch wel met mate. =P

let come

Belezen gebruiker
Maar vrouwen (en mannen ook) gaan zich wel belachelijk gedragen als ze teveel op hebben.. dus mag toch wel met mate. =P

daar heb je een punt (zelfs 3 als ik goed geteld heb, srr deze is flauw :P )
maar voor mij mag het wel eens om je af en toe (niet elk weekend dus) eens goed te laten gaan, man of vrouw, jongen of meisje

het belachelijk gedrag vind ik wel tof, is meestal wel lachen achteraf
tenzij het dan als het zo "stoer" gedrag is en als het echt tot kotsen toe is
(breezah-sletjes-gedrag vind ik ook niet geweldig btw)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Kan heus wel lekker zijn om je 'ns te laten gaan. Maar als ik hier in de stad in het metalcafe kom zie je altijd dezelfde 16-17 jarige domme wijven, schreeuwend en wankelend door die tent heen gaan. Soms zelfs kotsen inderdaad. Week na week na week :/ Gelukkig leren de meeste mensen na een tijdje dat het niet altijd zo hoeft en doen ze rustiger aan met drank.

let come

Belezen gebruiker
Goanaut zei:
altijd dezelfde 16-17 jarige domme wijven, schreeuwend en wankelend door die tent heen gaan. Soms zelfs kotsen inderdaad. Week na week na week

jah, da is ni goe è :mrgreen:
maar als je nu samen met je liefje op stap gaat dan vind ik het niet storend als ze ook drinkt (bier of iets anders.. maakt echt geen fck uit dan)
als ze dan zo overdreven aandacht begint te trekken is het wel niet meer plezant, is dit niet het geval dan kan je een hele fijne avond hebben met je liefje en samen enkele "stoten" uithalen (dubbele bodem :wink: )

Goanaut zei:
jij hebt eigenlijk al gezegd wat ik bedoel, alleen mag het voor mij wel al eens iets meer alcohol zijn, zeker als je alleen bent met je meisje :wink:

m+

Het meisje dat ik nu wel zie zitten is een duvel-drinkster... Voor de Nederlanders onder ons, dat is de moeite... :P

Bovenaan