Nieuwjaar&Cocaine

squadrar

Newbie
Met nieuwjaar heb ik de beschikking over een onzettend lekkere brok 89,3%puur colombiano.. Mijn maten zijn helemaal lyrisch dat ik er beschikking over heb.. ik heb al een halfjaar niet meer gebruikt, en leef echt naar dit moment toe..Wie heeft ook zon zin in nieuwjaar om helemaal los te gaan? vertel je plannen..

p.s.: afterparty in de zino te tilburg..___________//

ktja

Experimenterende gebruiker
Ik zou het nog wel even versnijden, 89,3 % kan je niet lekker snuiven. je krijgt dan geheid een dikke bloedneus en hart krijgt een optater van jewelste. Ik zou er 20% versnijding bij doen. (als je echt die 89,3% hebt). Als je gewoon een brok via een dealer gehaald heb heb je hoogstens 70%. 89,3% is alleen voor de grotere jongens te koop. daar verkoopt een dealer echt geen brokjes van. Maargoed veel plezier ermee! :wave:

squadrar

Newbie
ja het is echt 89,3% crystal.. zie het plaatje in een andere topic. exact zo.. onversneden dus..maar idd ik werd ook gewaarschuwd voor die bloedneus..vooral omdat ik al een halfjaar niet meer voor stofzuiger speel haha..

Chris Pontius

Badass junkie
Maar in vergelijking met versneden coke is het toch eigenlijk alleen maar beter?
Want voor het zelfde effect moet je nog steeds even veel coke snuiven.
of je nou 1 dikke lijn met rotzooi neemt, of een kleintje van goede kwaliteit.
het enige verschil is dan dat je met de "goede" minder andere rotzooi binnen krijgt en in principe dan minder slecht voor je is toch?

Dat is dus mijn theorie , kan iemand zeggen of dat een beetje klopt? :P

ktja

Ik geloof eerlijk ook niet dat jij die 89,3% hebt, maargoed het kan natuurlijk zo zijn. Ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen dat er 89,3% op straat komt omdat het bij de grote jongens die per tientallen kilo's inkopen al versneden wordt. Dus jij hebt het nog van iemand die aan de grote jongens levert (een importeur?)

hannus

Bewuste gebruiker
ze dealer heeft het ook schoon hebben gemaakt.
heb je een aardige dealer.
zal niet te veel snuiven in 1keer want dan springt je hart zowat uit je barst van daan.

ik ga ook helemaal los met oud en nieuw.
weet nog niet precies waar maar dat gaat wel goed komen.
:wave:

Angramar Temenos

Badass junkie
Het kan inderdaad dat z'n dealer het schoonmaakt, of het kan natuurlijk dat die iemand kent (waarschijnlijk een gebruiker of kleine dealer, geen grote jongen) die bijv. 100-200 gram zelf naar NL heeft gesmokkeld. Komt ook wel eens voor hoor..

ktja

De kans dat de dealer zijn 70% aangekochte coke weer tot 89,3 % gaat schonen is 0%.
Niemand heeft behoefte aan snuifcoke boven de 70% omdat die al supersterk is. En ik kan je vertellen dat er niemand is die op eigen houtje 100-200 gram vanuit colombia naar nederland gaat smokkelen, dat is gewoon onzin.

ik heb toevallig hele slechte coke gekocht voor Oud & Nieuw...
het enige wat ik ervan voel zijn de vlammen die bijna uit m'n neus komen..zo brandt het..

ik dacht dat coke de eigenschap heeft dat het niet echt hoort te branden in je neus maar ik kan er naast zitten

maargoed, wat moet ik doen? vragen om het te ruilen voor betere shit? mn geld terugvragen? of zijn de meeste dealers niet vatbaar voor dat soort vragen?

squadrar

Newbie
Ja i'm lucky this time.. echt 89,3%..is ook maar eenmalig..voor de rest kan ik altijd aan zeer goede komen maar daar wordt voor betaald offcourse.. denk dat de beste die ik kan regelen schommelt tussen de 70 en 80%
ja inderdaad ligt compleet aan je dealer, een goede zal je korting geven op je volgende aankoop.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik heb voor morgen een gram geregeld en daar ga ik de avond mee doorspacen met alcohol en maybe nog wel blow.

Ik vraag me af wat ik in godsnaam moet eten om mijn maag genoeg inhoud te geven om 24uur door te kunnen gaan.

Ik zat zelf te denken aan 4 stukken steak slecht gekauwd doorslikken dan houd het wel ff uit in je maag. Ik moet een heel erg voedzaam drankje maken wat ik ergens op een moment naar binnen giet als ik denk onderuit te gaan.

Ik ben onervaren met coke, voel je een blackout aankomen me coke? of ga je springen tot je er bij neer valt en moet je zelf je maag in de gaten houden. Wat gebeurt er als je energie stofjes op zijn, voel je dat tevoren goed aankomen?

ParanoidAndroid

Je zult niet extreem veel hoeven eten, steak zou wel goede bodem zijn, sowieso voor een avondje flink zuipen :wink:

Blackout zul je niet zo 1 2 3 hebben van een gram als je een beetje normaal doet. Het enige waar jij waarschijnlijk last van zal hebben is de trek in meer zodra het uitwerkt, en dat je 3x zoveel zuipt als normaal en niet lam wordt :P Het is niet zoals bij XTC dat je totaal geen honger of dorst meer heb. Honger wordt wel flink gestild maar de dag erna kan je gewoon eten zoals normaal.

Verder, tja.. Ik zou gewoon rustig aan doen en niet elke 10 minuten een puntje op lijn naar binnen snatsen. Als je onervaren bent en de kwaliteit goed is denk ik niet dat je die gram snel in je eentje op zult krijgen.

raging_bull

Bewuste gebruiker
ParanoidAndroid zei:
Je zult niet extreem veel hoeven eten, steak zou wel goede bodem zijn, sowieso voor een avondje flink zuipen :wink:

Blackout zul je niet zo 1 2 3 hebben van een gram als je een beetje normaal doet. Het enige waar jij waarschijnlijk last van zal hebben is de trek in meer zodra het uitwerkt, en dat je 3x zoveel zuipt als normaal en niet lam wordt :P Het is niet zoals bij XTC dat je totaal geen honger of dorst meer heb. Honger wordt wel flink gestild maar de dag erna kan je gewoon eten zoals normaal.

Verder, tja.. Ik zou gewoon rustig aan doen en niet elke 10 minuten een puntje op lijn naar binnen snatsen. Als je onervaren bent en de kwaliteit goed is denk ik niet dat je die gram snel in je eentje op zult krijgen.
Oke, maar ik heb het wel over dat ik morgen rond 13 uur wakker wordt, dan kan ik maybe ff verder slapen een uurtje ofzo en dan gaat 't feest zelf door tot 8 uur in de morgen.. ik zal 1 januari rond 0930 thuis komen..in het extreemste geval kan ik dan pas gaan slapen.

anders bij een homie thuis of anders kan er een taxi zorgen dat ik eerder thuis ben.

Ewie

Belezen gebruiker
Als je gewoon een uurtje of 2 voordat je slapen wilt niets meer pak moet dat geen probleem zijn.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Vervelend dat het meestal wel met cafeine versneden wordt.. Want cafeine werkt veel langer dan de coca zelf. Dus steeds als je sos uitgewerkt is en je wil weer nieuwe is je cafeine nog bezig en die verhoog je dan meteen.

Hallo mensen zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier, na lange tijd alleen gelezen te hebben op dit forum me toch maar eens aangemeld.
Oud en nieuw is dan wel al voorbij maar ik las hier iets in deze thread waar ik wel even op wil reageren.

raging_bull schreef:
"Ik ben onervaren met coke, voel je een blackout aankomen me coke?"
R_B, ik hoop dat je een fijne oud en nieuw hebt gehad zonder blackout!
Ikzelf ben namelijk wel een keer "out" gegaan met coke op oud en nieuw en wel 2 jaar geleden.
Zelf was ik toen nog behoorlijk onervaren, had wel eens xtc gehad en incidenteel wat coke.
Het was de combi alcohol en coke wat ff misging.Door de coke had ik totaal niet in de gaten dat ik al tig (ik schat zo'n 15 tot 20) biertjes had gehad en ging gewoon lekker verder met zuipen.
Dit alles vond plaats in het lokale jongerencentrum waar ik kind aan huis was.
Ik moest pissen en zag dat het superdruk was op de reguliere wc, dus dacht ik ik ga wel ff backstage.Ik weet nog dat ik de wc opging, en verder schrok opeens wakker toen de beheerder aan de deur stond te kloppen en roepen,bleek ik daar zeker zo'n kwartier tot twintig minuten blackout te hebben gelegen, ik ben toen maar naar huis gegaan en voelde me helemaal niet slecht ofzo.
Maar ff to the point ik voelde het dus helemaal niet aankomen, voelde me kiplekker maar ging toch out.Het kan dus goed zijn dat je het helemaal niet voelt aankomen, mij gebeurt dat dus nooit meer....
Wou ik ff met je delen.... :wave:

raging_bull

Bewuste gebruiker
Bloodcloth zei:
Hallo mensen zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier, na lange tijd alleen gelezen te hebben op dit forum me toch maar eens aangemeld.
Oud en nieuw is dan wel al voorbij maar ik las hier iets in deze thread waar ik wel even op wil reageren.

raging_bull schreef:
"Ik ben onervaren met coke, voel je een blackout aankomen me coke?"
R_B, ik hoop dat je een fijne oud en nieuw hebt gehad zonder blackout!
Ikzelf ben namelijk wel een keer "out" gegaan met coke op oud en nieuw en wel 2 jaar geleden.
Zelf was ik toen nog behoorlijk onervaren, had wel eens xtc gehad en incidenteel wat coke.
Het was de combi alcohol en coke wat ff misging.Door de coke had ik totaal niet in de gaten dat ik al tig (ik schat zo'n 15 tot 20) biertjes had gehad en ging gewoon lekker verder met zuipen.
Dit alles vond plaats in het lokale jongerencentrum waar ik kind aan huis was.
Ik moest pissen en zag dat het superdruk was op de reguliere wc, dus dacht ik ik ga wel ff backstage.Ik weet nog dat ik de wc opging, en verder schrok opeens wakker toen de beheerder aan de deur stond te kloppen en roepen,bleek ik daar zeker zo'n kwartier tot twintig minuten blackout te hebben gelegen, ik ben toen maar naar huis gegaan en voelde me helemaal niet slecht ofzo.
Maar ff to the point ik voelde het dus helemaal niet aankomen, voelde me kiplekker maar ging toch out.Het kan dus goed zijn dat je het helemaal niet voelt aankomen, mij gebeurt dat dus nooit meer....
Wou ik ff met je delen.... :wave:
Gelukkig heb ik een goede Nieuwjaar gehad. Ik had een hele gram gekocht en ik had maar een klein beetje gebruikt van de 2e halve.. Dus thuis ging ik wegen en ik had nog 0,4xG over. Ik heb verder alleen last gehad van mijn maag, want tussen 08:00 en 09:00 was die wel redelijk leeg en begon de cafeïne die ik steeds ophaalde uit mijn neus pijn te doen in mijn maag.

Volgend jaar doe ik het precies hetzelfde maar dan verstop ik ergens een tas met wat eten en drinken voor achteraf..

Trouwens ik had eigenlijk al wel een voor-vermoede dat je op de coke op deze manier 'out' kan gaan. Ik bedoel dat je dus nog nuchter ben, je goed voelt en ineens is het lampje uit. Leek me ook logisch omdat coke zelf de stofjes triggert die je op de been houden. Als de coke met de seconde uitwerkt ga je dus ook met die seconde plat. Dat was in elk geval mijn redenatie...

Jokkelshizzle

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Het kan inderdaad dat z'n dealer het schoonmaakt, of het kan natuurlijk dat die iemand kent (waarschijnlijk een gebruiker of kleine dealer, geen grote jongen) die bijv. 100-200 gram zelf naar NL heeft gesmokkeld. Komt ook wel eens voor hoor..

Dat wil ik zo graag doen!

atbboy

Bewuste gebruiker
Screwdriver zei:
ik heb toevallig hele slechte coke gekocht voor Oud & Nieuw...
het enige wat ik ervan voel zijn de vlammen die bijna uit m'n neus komen..zo brandt het..

ik dacht dat coke de eigenschap heeft dat het niet echt hoort te branden in je neus maar ik kan er naast zitten

maargoed, wat moet ik doen? vragen om het te ruilen voor betere shit? mn geld terugvragen? of zijn de meeste dealers niet vatbaar voor dat soort vragen?

Afschieten hij verkoopt je pep in plaats van coke!

Bovenaan