Hallo mensen zoals jullie kunnen zien ben ik nieuw hier, na lange tijd alleen gelezen te hebben op dit forum me toch maar eens aangemeld.
Oud en nieuw is dan wel al voorbij maar ik las hier iets in deze thread waar ik wel even op wil reageren.
raging_bull schreef:
"Ik ben onervaren met coke, voel je een blackout aankomen me coke?"
R_B, ik hoop dat je een fijne oud en nieuw hebt gehad zonder blackout!
Ikzelf ben namelijk wel een keer "out" gegaan met coke op oud en nieuw en wel 2 jaar geleden.
Zelf was ik toen nog behoorlijk onervaren, had wel eens xtc gehad en incidenteel wat coke.
Het was de combi alcohol en coke wat ff misging.Door de coke had ik totaal niet in de gaten dat ik al tig (ik schat zo'n 15 tot 20) biertjes had gehad en ging gewoon lekker verder met zuipen.
Dit alles vond plaats in het lokale jongerencentrum waar ik kind aan huis was.
Ik moest pissen en zag dat het superdruk was op de reguliere wc, dus dacht ik ik ga wel ff backstage.Ik weet nog dat ik de wc opging, en verder schrok opeens wakker toen de beheerder aan de deur stond te kloppen en roepen,bleek ik daar zeker zo'n kwartier tot twintig minuten blackout te hebben gelegen, ik ben toen maar naar huis gegaan en voelde me helemaal niet slecht ofzo.
Maar ff to the point ik voelde het dus helemaal niet aankomen, voelde me kiplekker maar ging toch out.Het kan dus goed zijn dat je het helemaal niet voelt aankomen, mij gebeurt dat dus nooit meer....
Wou ik ff met je delen....