luchtigtoetje
Badass junkie
seth zei:slijmjurk
Oke jij bent ook lekker :P
seth zei:slijmjurk

funky_skunk_junky zei:Ik kan niet wachteeeen![]()
![]()
azgaza zei:knolselderij zei:en waarom ken ik deze mod niet?
Lol ik ben langer mod dan de andere mods van nu; al jaren echt, maar het kan zijn omdat ik een tijd weg ben geweest en nu ineens weer terug.
Flameon zei:Eindhoven, here we come!
En een halve liter pils dodenknolselderij zei:Flameon zei:Eindhoven, here we come!
dat wordt samen n lijn pep ratsen
Sublimo zei:
Tomaat zei:Sublimo zei:
Ziet er nice uit! Dimitri Vegas & Like Mike gaan ook naar newyearinstyle, waar ik aanwazig zal zijn![]()
Sublimo zei:Tomaat zei:Sublimo zei:
Ziet er nice uit! Dimitri Vegas & Like Mike gaan ook naar newyearinstyle, waar ik aanwazig zal zijn![]()
Jup !![]()
Waar wordt dat gehouden ? Gent ?
Tomaat zei:Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...
EDIT: niet Henleykaai maar Wiedauwkaai dus, even verwarring![]()
Sublimo zei:Tomaat zei:Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...
Dan gaan die nog een leuk reisje moeten maken morgen. :P Drukke avond voor hun.
Tomaat zei:Sublimo zei:Tomaat zei:Inderdaad, in de Eskimofarbriek aan de Henleykaai...
Dan gaan die nog een leuk reisje moeten maken morgen. :P Drukke avond voor hun.
Bwa, Antwerpen - Gent is nu niet zo heel ver he, op een dik 1,5uur rijden sta je er...
Sublimo zei:Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen...![]()

Tomaat zei:Sublimo zei:Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen...![]()
Jep daz waar. Moet sowiso vermoeiend zijn, zeker in die branche. Zij liever dan ik, ik wil met nieuwjaar gewoon feesten![]()
Sublimo zei:Tomaat zei:Sublimo zei:Oke, maar als je nagaat dat ze twee optredens moeten geven en dan nog eens reizen...![]()
Jep daz waar. Moet sowiso vermoeiend zijn, zeker in die branche. Zij liever dan ik, ik wil met nieuwjaar gewoon feesten![]()
Ja, lijkt mij ook...![]()
Nu krijgen ze aan de andere kant ook wel goed betaald denk ik, maar achja, that's just money...![]()

Tomaat zei:Het is te hopen voor hen, anders is het ook maar zielig he![]()
Tja geld, het is belangrijk (en meestal ben ik vrij gierig) maar op nieuwjaar kijk ik daar niet naar. We gaan met taxi naar daar, de pinten zullen daar allesbehalve goedkoop zijn (en meestal drink ik dan wat minder) maar op NY ga ik mij dat allemaal eens heel hard NIET aantrekken![]()
Sublimo zei:Tomaat zei:Het is te hopen voor hen, anders is het ook maar zielig he![]()
Tja geld, het is belangrijk (en meestal ben ik vrij gierig) maar op nieuwjaar kijk ik daar niet naar. We gaan met taxi naar daar, de pinten zullen daar allesbehalve goedkoop zijn (en meestal drink ik dan wat minder) maar op NY ga ik mij dat allemaal eens heel hard NIET aantrekken![]()
Dat moet af een toe ook eens kunnen !![]()
Ik let er wel op dat ik niet te veel geld uitgeef, maar echt druk maak ik me daar niet om. Als ik maar uitkom aan het einde van de maand !![]()
Tomaat zei:Oh nee, ik wil elke maand iets kunnen sparen "voor later"Op NY pinten drinken van waarschijnlijk €2,5 ofzo en een taxi betalen (en al 35 euro inkom betaald hebben) is dus voor mij een hele prestatie :P
Sublimo zei:Tomaat zei:Oh nee, ik wil elke maand iets kunnen sparen "voor later"Op NY pinten drinken van waarschijnlijk €2,5 ofzo en een taxi betalen (en al 35 euro inkom betaald hebben) is dus voor mij een hele prestatie :P
Dat zou ik misschien beter ook doen, ik hou wel altijd wat over. Maar ik zet niet echt speciaals iets aan de kant.
Ik heb het geluk dat ik mijn kaartje voor morgen al niet hoef te betalen, dat scheelt een hoop !![]()
luchtigtoetje zei:shiiit nog 8 uur hahaha ik ben tering zenuwachtig!!![]()
knolselderij zei:luchtigtoetje zei:shiiit nog 8 uur hahaha ik ben tering zenuwachtig!!![]()
haha
nog 5 uur en dan begint mijn feestje
Dreuge zei:ik ga geen HD gebruiken vanavond![]()