Exceptional Insight zei:Ik denk nooit zo ver vooruit.
Exceptional Insight zei:Ik denk nooit zo ver vooruit.
tomz0r zei:Exceptional Insight zei:Ik denk nooit zo ver vooruit.
Die vuurwerkbommen uit Roemenie moet je toch wel op tijd regelen vriend. Anders heb je een kutnieuwjaar.![]()
Dit dus...Exceptional Insight zei:Ik denk nooit zo ver vooruit.
Sublimo zei:Een DF-feestje zou wel vet zijn !![]()
Flameon zei:Sublimo zei:Een DF-feestje zou wel vet zijn !![]()
voor donateurs een nieuwjaarsborrel![]()
Dit dus.Tripper zei:Geen flauw idee, het zal wel weer eeneigenillegaal feestje worden.
Flameon zei:Wij denken aan een grote plaats buiten limburg. Ergens in de randstad ofzo![]()
knolselderij zei:Flameon zei:Wij denken aan een grote plaats buiten limburg. Ergens in de randstad ofzo![]()
is eindhoven te dicht bij natuurlijk?
Dit, of de lokale Zodiak Communepascal828 zei:Dit dus.Tripper zei:Geen flauw idee, het zal wel weer eeneigenillegaal feestje worden.![]()
luchtigtoetje zei:Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam![]()
pascal828 zei:Dit dus.Tripper zei:Geen flauw idee, het zal wel weer eeneigenillegaal feestje worden.![]()
luchtigtoetje zei:Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam![]()
Mij niet gezien. :PIntoxication zei:ik heb een leuk voorstel: waarom niet alle mensen van drugsforum bij mij thuis? jullie mogen kome! !! er zal vuurwerk zijn, ik zorg voor drank en eten, jullie drugs breng je maar zelf mee.. wie zou dit zien zitte?
beetje zwanger? :PDruppeltje zei:lekker thuis (met klein groepje,) voor de buis hihi muziekje erbij, champagne beetje coke beetje vuurwerk..lekker burgelijk he.
Intoxication zei:trek alles terugwas net ietsje te stoned darnet
![]()
Waar slaat dat nou op?Flameon zei:beetje zwanger? :PDruppeltje zei:lekker thuis (met klein groepje,) voor de buis hihi muziekje erbij, champagne beetje coke beetje vuurwerk..lekker burgelijk he.
Hij bedoelde vast een ander woord met een 'z'.Drientje zei:Waar slaat dat nou op?Flameon zei:beetje zwanger? :PDruppeltje zei:lekker thuis (met klein groepje,) voor de buis hihi muziekje erbij, champagne beetje coke beetje vuurwerk..lekker burgelijk he.