oud op nieuw 2010 / 2011

Tripper

Wijs gebruiker
Geen flauw idee, het zal wel weer een eigen illegaal feestje worden. Ik ga iig helemaal naar de klote.. :P

Oom Klaas

Badass junkie
tomz0r zei:
Exceptional Insight zei:
Ik denk nooit zo ver vooruit.

Die vuurwerkbommen uit Roemenie moet je toch wel op tijd regelen vriend. Anders heb je een kutnieuwjaar. :sunglasses:

Als je 14 bent ja.

OT:
Waarschijnlijk in de thuishaven schagen met veel te veel coke en drank, het loopt meestal wel een beetje hetzelfde allemaal.

HTID

Bewuste gebruiker
Meestal wordt het kansloos uitgaan in Breda omdat ik te lui ben om ergens kaartjes voor te kopen. Dit jaar moet het iets anders worden maar ik weet nog niet wat.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dit waarschijnlijk:

azgaza

Badass junkie
Ik vermoed deze keer op Ruigoord, wil dat al jaren en er wilde nooit iemand mee, en nu heb ik mensen eindelijk omgepraat wel mee te willen.

cropp

Badass junkie
pascal828 zei:
Tripper zei:
Geen flauw idee, het zal wel weer een eigen illegaal feestje worden.
Dit dus. :)
Dit, of de lokale Zodiak Commune

Verder gaan we lekker kinderachtig s`middags buiten vuurwerk afsteken met een shitload aan drank voor onderweg, s`avonds ergens verder kantelen en dan de wijde wereld in, oud op nieuw betekend volle bak naar de tering...

luchtigtoetje

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
Word voor mij denk ik feesten bij de Erasmusbrug in Rotterdam :)

met heel veel vuurwerk en live muziek. en de controle is slecht genoeg voor drugsgebruik (eventuee makkelijk over de hekken te krijgen). Duurt van 22:00 tot 3:00 en daarna naar Catwalk om ongegeneerd door te kunnen spacen. Dat duurt van 22:00 tot 5:00 geloof ik. En dan een uurtje eten. Daarna naar de afterparty in de Catwalk die van 6:00 tot 12:00 duurt.

En dan nog even afterparty-en bij mij thuis :grin:

de rest is 16 jarige bagger in rotterdam.

Intoxication

Bewuste gebruiker
ik heb een leuk voorstel: waarom niet alle mensen van drugsforum bij mij thuis? jullie mogen kome! !! er zal vuurwerk zijn, ik zorg voor drank en eten, jullie drugs breng je maar zelf mee.. wie zou dit zien zitte?

Chris Pontius

Badass junkie
Intoxication zei:
ik heb een leuk voorstel: waarom niet alle mensen van drugsforum bij mij thuis? jullie mogen kome! !! er zal vuurwerk zijn, ik zorg voor drank en eten, jullie drugs breng je maar zelf mee.. wie zou dit zien zitte?
Mij niet gezien. :P

Karhu

Wijs gebruiker
Ik weet het niet, zal wel een van mijn laatste feestjes worden in Nederland voor ik op stage ga in Engeland. Dus moet er even een mooi feestje van bouwen :rock: !

Druppeltje

Bewuste gebruiker
lekker thuis (met klein groepje,) voor de buis hihi muziekje erbij, champagne beetje coke beetje vuurwerk..lekker burgelijk he.

UeWEclipse

Experimenterende gebruiker
Denk dat ik het ook thuis met wat vrienden ga vieren.

Eerst wilde we naar Qountdown gaan, maar dat wordt em toch niet :wink:

Bovenaan