PACO

Judas

Wijs gebruiker
Hoorde vanochtend op de radio dat er van de afvalproducten die resteren na het vervaardigen van cocaine iets gemaakt wordt dat onder de naam PACO in de slums van Argentinie & Brazilie verkocht wordt. Goedkoop, megaverslavend en nog slopender dan uitgekristalyseerde coca door de aanwezigheid van giftige stoffen.
Het roken van deze bedenkelijke shit is onder arme mensen in Latijns Amerika tot een ware epidemie aan het uitgroeien.

Stond mij echter iets bij dat PACO de naam voor cocapasta is, een product dat in de beginfase van het maken van cocaine ontstaat.

Blijkbaar wordt de term PACO momenteel voor verschillende zaken gebruikt. Oppassen dus als je aan de overzijde van de oceaan iets in die richting wil proberen.

http://www.stolenchildhood.net/entry/paco-the-poor-mans-cocaine-grips-argentine-slum-children/

http://en.wikipedia.org/wiki/Cocaine_paste

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik had vroeger een vriend die Paco heette... en hij was nog braziliaan ook. Als ik dit toen had geweten en als ik toen ookal interesse in drugs had gehad (was 13) had ik m op een rol alufoli gegooid en ff flink roken :P

Klinkt wel lekker gevaarlijk trouwens

iNkz

Belezen gebruiker
alcoholist zei:
zijn er bepaalde dingen waaraan je het kan merken als je dat hebt? ipv coke

+1 goeie vraag man :) mss als je tanden uitvallen en kaal wakker word en je kaakbenen 100% zichtbaar zijn? :openmouth:
of ...

alcoholist

Wijs gebruiker
iNkz zei:
alcoholist zei:
zijn er bepaalde dingen waaraan je het kan merken als je dat hebt? ipv coke

+1 goeie vraag man :) mss als je tanden uitvallen en kaal wakker word en je kaakbenen 100% zichtbaar zijn? :openmouth:
of ...

ja hoor, na 1 keer :wave:
wanneer ik een pakkie haal en het bij mijn weten coke is,wat dus die troep is, merk ik het aan...?????

Judas

Wijs gebruiker
alcoholist zei:
wanneer ik een pakkie haal en het bij mijn weten coke is,wat dus die troep is, merk ik het aan...?????
Denk niet dat je het hier in Europa zal aantreffen. Zover bekend wordt het ook niet gesnoven maar als een soort crack gerookt.
Op TV zag het er geel/bruinig uit. Zoiets ongeveer:

Djo

Badass junkie
knolselderij zei:
klinkt idd wel ziekelijk zuid amerikanen aan de Paco en de rest van de amerikanen aan de Meth

Was mijn eerste gedacht.
Blijft een raar, apart volkje of je nu Noord of Zuid heb, wereld van verschil, tussen die twee soorten Amerikanen, geef me dan toch maar Zuid. Ben er zelf een notabene.
Meth-Noord, waar de Methgebruiker niet alleen maar het uitschot is wat scoort. Ook een rijke, materialistische zak die zich verveelt omdat hij alles heeft wat zijn hartje begeerd kan zich vergrijpen. De Noord-Amerikanen die zich zo gelovig voordoen, als trouwe navolgelingen.
God zij meth ons en meth uw geest.
Paco-Zuid neemt genoegen met een tussenproduct, de Meth van het Zuuden!
De ellende even vergeten? Of het is te lekker en dat je over een tijd in staat van ontbinding bent, neemt men voor lief?
Noord en Zuid zitten wel aardig op een lijn, doordat ze beiden middelen nemen, zeer gevaarlijke middelen, die voor hun lichaam en geest totale staat van ontbinding in petto hebben.
De ellende even vergeten, zou dat ook gelden voor de materialistische en ik moet alles beter hebben dan jou, Noorderlingen? Zoveel mensen, zoveel uiteenlopende types, aan de Meth.

Het is en blijft voor mij een ver van mijn neus show en dat wil ik zo houden ook!

Hislordship

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Nee alleen de uitvinders van dit soort middelen die je eigelijk alleen maar slopen zoals meth bijvoorbeeld.
Alle drugs slopen je als je je gebruik niet onder controle houdt.

Weet ik.
Maar dit soort middelen doen dit in zeer rap tempo en zijn wel ff wat erger als de meeste drugs.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
hislordship zei:
Het is veel schadelijker voor je lichaam.
Het is slechter voor je want het is schadelijker. Zo ver zijn we nu. Are you serious? Nu gaan we beginnen het te onderbouwen. Op welke manier is het schadelijker voor je lichaam? Doet het in kleinere hoeveelheden meer neurologische schade? Krijgt je lever het op kortere termijn zwaarder te verduren? Wat?

Vigilante

Wijs gebruiker
^^
yeti zei:
Goedkoop, megaverslavend en nog slopender dan uitgekristalyseerde coca door de aanwezigheid van giftige stoffen.

Edit: Volgens mij had ik de rest ook ff moeten lezen want dit gaat volgens mij over meth en aanverwanten ipv de paco toch?

Vigilante zei:
^^
yeti zei:
Goedkoop, megaverslavend en nog slopender dan uitgekristalyseerde coca door de aanwezigheid van giftige stoffen.

Edit: Volgens mij had ik de rest ook ff moeten lezen want dit gaat volgens mij over meth en aanverwanten ipv de paco toch?

Volgens yeti wordt de term PACO momenteel voor verschillende zaken gebruikt.
Zo worden er de laatste tijd ook veel xtc-pillen verkocht, waar helemaal geen xtc inzit.

Oom Klaas

Badass junkie
hislordship zei:
ExceptionalInsight zei:
hislordship zei:
Dat weet bijna iedereen hier wel neem ik aan.
Ik niet. Leg mij dat eens uit dan. Het verslavingsrisico is wellicht groter, maar verder... ?

Het is veel schadelijker voor je lichaam.

En daarom mag het niet bestaan?
Ik denk dat 40 jaar lang ieder weekend zuipen meer doet dan af en toe wat "paco".
Juist, in het af en toe zit 't hem dus, er zijn ook mensen die er WEL verantwoord mee om kunnen gaan. Voor sommigen is LSD net zo gevaarlijk als crack.

Dus ga nu niet de hypocriet uithangen en zeggen dat die drugs weg moeten.

Hislordship

Wijs gebruiker
Ik heb niet gezegt dat het weg moet. Ik heb alleen gezegt dat de uitvinder een kogel verdient.
Verder zullen er heus wel mensen zijn die verstandig met spul als dit omgaan dit geld echter niet voor het grootste deel van de gebruikers.
(Zeg nou zelf zonder spul als dit is de wereld veel beter af)

Oom Klaas

Badass junkie
hislordship zei:
Ik heb niet gezegt dat het weg moet. Ik heb alleen gezegt dat de uitvinder een kogel verdient.
Verder zullen er heus wel mensen zijn die verstandig met spul als dit omgaan dit geld echter niet voor het grootste deel van de gebruikers.
(Zeg nou zelf zonder spul als dit is de wereld veel beter af)

Ook zonder pep, xtc, lsd en dmt.
Daar kunnen veel mensen ook niet mee omgaan.

Bovenaan