Tja, hoe vervelend het ook is voor sommige (veel) mensen, dit zat er natuurlijk aan te komen. Hoe hypocriet kan de firma Nederland zijn....Als deze middelen dan echt verboden moeten worden, dan vind ik dat men één lijn moet trekken, en dus ook growshops, coffeeshops, maar zeker ook de verkoop van alcohol en tabak moet verbieden. Kijk voor de gein eens wat voor kosten het gebruik/misbruik van alcohol de maatschappij kost, hoeveel mensenlevens erdoor verziekt worden, hoeveel verkeersslachtoffers erdoor vallen...
En breek me de bek niet open over tabak...alsof dat goed is voor de mens en de maatschappij....maar nee, daar wordt nou net teveel aan verdient door de firma Nederland, en dat kan dus nooit verboden worden. Daarom kots ik op de Nederlandse regering en haar hypocriete beleid
Vooral alles verbieden wat de regering geen geld op levert, zodat het gebruik, de teelt en handel in dit soort middelen in de illegaliteit terecht komt. Daar zijn we allemaal bij gebaat zeker?? Verschrikkelijk zeg, over dit soort dingen kan ik me mateloos opwinden...
En nee, ik gebruik geen paddo's :P
Hemi