Ja kben net terug van reis gaan skiën in Oostenrijk en twas zalig maar dat doet er niet echt toe. Het toeval lukt dat ik daar een beetje ziek werd en wat moest hoesten. Dus naar de apotheek en ik krijg druppels voor de hoest. Raar druppels voor de hoest (alle in België toch). Genaamd Paracodin ik zo als ik ben de bijsluiter lezen om te kijken voor wat effecten er mogelijk zijn. Nu zie ik daar MAO Hemmern staan dus denk ik (aangezien het alleen in het duits is) MAO remmers inersant. Ik kijk op het doosje en wat staat er, een driehoekje met de tekst Achtng dieses Arzeneimittel kann die ......und Verkehrstüchtigkeit beeienträchtigen. Handig dus lees ik de volledige bijsluiter en ergens staat denk ik bij hoge dosis ontstaat euforie en niet mengen met alcohol. Dus nu met veel chocolade (MAO) alcohol en paracodin kan leuk worden. de werkzame stof is dihydrocodeinhydrorhodanid (duits) als je dat op Google indrukt krijg je duitse drugsforums maar kversta er geen zak van. heeft iemand meer informatie?