Gebruiker 0012685732
Badass junkie
Van mdma wordt je super chill.
ik zei express niets..
óók super super chill..
maar ook potentieel knarsetanden, hartkloppingen, slapeloosoheid etc..
't is wel een amfetamine hè
Van mdma wordt je super chill.
Oh dan hou ik daar niet van als slapeloosheid erbij hoort. Ik vind juist dingen waar je heel moe van word en dan echt he best moet doen om wakker te blijven lekker.ik zei express niets..
óók super super chill..
maar ook potentieel knarsetanden, hartkloppingen, slapeloosoheid etc..
't is wel een amfetamine hè![]()
Dan is mdma idd niet geschikt hahaOh dan hou ik daar niet van als slapeloosheid erbij hoort. Ik vind juist dingen waar je heel moe van word en dan echt he best moet doen om wakker te blijven lekker.
Oh dan hou ik daar niet van als slapeloosheid erbij hoort. Ik vind juist dingen waar je heel moe van word en dan echt he best moet doen om wakker te blijven lekker.
Hoe groot is die kans in de realiteit echter, dat pillen echt verschillen. In Nederland zijn toch het merendeel van de pillen gewoon puur MDMA met bindmiddel erbij?soortgelijk effect..maar net zoals bijv. pizza's is de één lekkerder, zwaarder, beter bereid etc. dan de ander.
ook de ingrediënten kunnen verschillen.. dus het is vaak toch net wat anders..
Ja ok, maar tussen batches mdma kan toch ook wel wat verschil zitten, niet?Hoe groot is die kans in de realiteit echter, dat pillen echt verschillen. In Nederland zijn toch het merendeel van de pillen gewoon puur MDMA met bindmiddel erbij?
Veel praten hier alsof die pil consistent dit en dat doet, en die pil weer dit en dat. Maar zit dat niet vooral tussen de oortjes denk ik dan?Natuurlijk is het verschil in gewicht en hoeveelheid MDMA reëel.
Hoe groot is die kans in de realiteit echter, dat pillen echt verschillen. In Nederland zijn toch het merendeel van de pillen gewoon puur MDMA met bindmiddel erbij?
Veel praten hier alsof die pil consistent dit en dat doet, en die pil weer dit en dat. Maar zit dat niet vooral tussen de oortjes denk ik dan?Natuurlijk is het verschil in gewicht en hoeveelheid MDMA reëel.
Misschien wel hoor.Ja ok, maar tussen batches mdma kan toch ook wel wat verschil zitten, niet?
Op de Nederlandse markt vind je voornamelijk MDMA in XTC-pillen. Zo'n 98% van de XTC-pillen, aangeleverd bij de testservices, bevat MDMA. Het is een fabel dat wanneer je 'hard gaat' van een pil, dat het door speed komt. Speed (amfetamine) komt nauwelijks voor in XTC-pillen. Op dit moment bevatten 80% van de aangeleverde xtc-pillen meer dan 140 mg MDMA.
De XTC-markt is steeds onderhevig aan verandering. Een XTC-pil kan een bepaalde kleur, vorm, of logo hebben. Dit zegt echter niets over de inhoud van de pil. Er zijn bijvoorbeeld pillen met hetzelfde logo en kleur die toch een verschillende inhoud of sterkte hebben. Je kunt daarom het beste je XTC laten testen.
Verschillende tabletten zal tussen de 10 en 20 liggen denk ik.mag ik vragen naar het aantal tabletten dat jij op hebt?
En je voelde geen verschil daartussen?Verschillende tabletten zal tussen de 10 en 20 liggen denk ik.
Niet veel, maar ik breek ook altijd kwartjes af en dan weet je niet precies hoeveel je binnen hebt. Heb ook niet altijd geteste pillen gehad... Wel thuistest sowieso, maar wist niet altijd de kwantiteit MDMA in de pil. Je eigen mindset heeft trouwens ook nog zoveel invloed op je ervaring.En je voelde geen verschil daartussen?
Zit tussen je hersenen. Heeft denk ik meer met de setting te maken en hoe je je die dag voelt. En natuurlijk vrienden die je op hypen oh oh dit zijn echt goeie.En je voelde geen verschil daartussen?
Ik vind net dat er echt wel grote verschillen zijn. Van hele zachte mdma-waas, tot pillen die bij dezelfde dosis mdma erin beuken als een gabbertje...Niet veel, maar ik breek ook altijd kwartjes af en dan weet je niet precies hoeveel je binnen hebt. Heb ook niet altijd geteste pillen gehad... Je eigen mindset heeft trouwens ook nog zoveel invloed op je ervaring.
Ik vind het moeilijk om echt te zeggen: die pil was zo en die was weer zo, etc.
Misschien wel hoor.
Ik lees dit op drugsinfteam.nl, laatste update 27 februari 2020:
Ik vraag me wel af of er dan naast de MDMA in die 98% van de pillen nog iets anders aangetroffen wordt. Dat is me niet helemaal duidelijk.
Verschillende tabletten zal tussen de 10 en 20 liggen denk ik.
Hmm, oké ik zeg niet dat het niet kan hoor.Ik vind net dat er echt wel grote verschillen zijn. Van hele zachte mdma-waas, tot pillen die bij dezelfde dosis mdma erin beuken als een gabbertje...
En uiteraard is set en setting belangrijk. Maar bij de meeste pillen die ik ken kan ik perfect inschatten wat voor effect ze zullen geven.
Ik had het gezien, maar vraag me af hoeveel dat dan voorkomt. Of dat het meestal toch gewoon puur mdma + bindmiddel is.uit jouw stukje:
" Er zijn bijvoorbeeld pillen met hetzelfde logo en kleur die toch een verschillende inhoud "
Bij trippen is de set en setting in mijn ogen wel immens bepalend. Met precies hetzelfde middel en precies dezelfde dosering heb ik totaal verschillende ervaringen gehad. Dit zal bij een entactogeen/empathogeen als MDMA wel wat anders werken, maar het zal ook tot zekere mate meespelen schat ik zo in.zo worden trippers ook vaak weggezet.. ' je bent te veel onder de invloed om dingen objectief te beoordelen '
Tja, daar ben ik het niet mee eens. Ik heb zo mijn favoriete pillen, en die doen exact hetzelfde in verschillende settings. Kan aan mij liggen ook hoor... Maar er vanuit gaan dat mdma gewoon mdma is geloof ik niet echt.Zit tussen je hersenen. Heeft denk ik meer met de setting te maken en hoe je je die dag voelt. En natuurlijk vrienden die je op hypen oh oh dit zijn echt goeie.
Maar MDMA is toch gewoon een molecuul met een bepaalde samenstelling en structuur? Dezelfde atomen zitten op dezelfde manier aan elkaar, anders is de structuur anders en is het geen MDMA meer.Tja, daar ben ik het niet mee eens. Ik heb zo mijn favoriete pillen, en die doen exact hetzelfde in verschillende settings. Kan aan mij liggen ook hoor... Maar er vanuit gaan dat mdma gewoon mdma is geloof ik niet echt.
Wat een wijsheid!Huh wat? Wat heb ik gezegd dan?
MDMA is inderderdaad MDMA, dat heb je heel goed gezien.
Maar MDMA is toch gewoon een molecuul met een bepaalde samenstelling en structuur? Dezelfde atomen zitten op dezelfde manier aan elkaar, anders is de structuur anders en is het geen MDMA meer.
Kan natuurlijk dat er wat fout gaat tijdens productie en er soms inderdaad wat anders in zit, maar als het MDMA is, is het niet iets anders. Dan maakt het ook niet uit of er bij de productie elvenstof of schoenzolen gebruikt. Lijkt me
En al je pillen hebben dezelfde dosering?

Klopt. Ik hou echter van sterke pillen en ik neem er eigenlijk altijd maar 1 mee. (Wil geen strafblad). Dus voor mij is hrt soort pil zeker belangrijkHet blijft grappig om te zien dat veel mensen een bepaalde ervaring koppelen en danken aan het vormpje waarin hun mdma gegoten is.
Wat te denken van de variabelen:
- het feestje
- je mindset
- gezelschap
- dosering
- en nog veel meer factoren die allemaal een (kleine) rol spelen in de ervaring.
MDMA= C₁₁H₁₅NO₂
XTC= leuk vormpje((C₁₁H₁₅NO₂* hoeveelheid) + bindmiddel)
Met de aantekening dat er behalve de mdma en het neutrale bindmiddel soms bijvoorbeeld caffeine aan je pil is toegevoegd, wat mogelijk een klein verschil kan geven in effect en ervaring.
LOL. Tijdens het productieproces kan er vanalles gebeuren dat een batch potenter of 'anders' van effect maakt. Lijkt me...Maar MDMA is toch gewoon een molecuul met een bepaalde samenstelling en structuur? Dezelfde atomen zitten op dezelfde manier aan elkaar, anders is de structuur anders en is het geen MDMA meer.
Kan natuurlijk dat er wat fout gaat tijdens productie en er soms inderdaad wat anders in zit, maar als het MDMA is, is het niet iets anders. Dan maakt het ook niet uit of er bij de productie elvenstof of schoenzolen gebruikt. Lijkt me
En al je pillen hebben dezelfde dosering?
Even uitschrijven hoe het hele proces eruit zien, van productie tot je hersenen, als je slecht geproduceerde pillen hebt, door een gaar proces waardoor de zuiverheid niet al te hoog is.
LOL. Tijdens het productieproces kan er vanalles gebeuren dat een batch potenter of 'anders' van effect maakt. Lijkt me...
Nee natuurlijk niet, maar als je eenzelfde pil in een totaal andere setting en mindset getest hebt, dan weet je toch min of meer hoe zo'n pil 'is' tegenover andere pillen. Het gaat hier niet over sterkte, maar veeleer over een verschil in effect. Hoe subtiel ook...
Een groene!! 😂geflipt gozer.. wij gaan een pilletje delen! 🤩
Helemaal waar😁@BraboF
Bekijk bijlage 13226Bekijk bijlage 13227
ik kon geen biertje vinden 😅
F1 is anders ook wel jou ding.
Denk dat ik je dan gewoon niet helemaal begreep, bedoelde er niks mee hoor (:LOL. Tijdens het productieproces kan er vanalles gebeuren dat een batch potenter of 'anders' van effect maakt. Lijkt me...
Nee natuurlijk niet, maar als je eenzelfde pil in een totaal andere setting en mindset getest hebt, dan weet je toch min of meer hoe zo'n pil 'is' tegenover andere pillen. Het gaat hier niet over sterkte, maar veeleer over een verschil in effect. Hoe subtiel ook...
Voor de 2cb lief hebbers deze zijn nu op de markt 23mg getest. Dikke aanrader foto van internet:
Nice!! Deze heb ik ook. Ging er echt vet hard op. Goeie press met 23mg idd!!Voor de 2cb lief hebbers deze zijn nu op de markt 23mg getest. Dikke aanrader foto van internet:
Nice!! Deze heb ik ook. Ging er echt vet hard op. Goeie press met 23mg idd!
Heb hem weggehaald kopje staat deel je pillen pics. 2cb zijn ook pillen met vormpje enz. Daarnaast verkoop ik niks maar adviseer. Foto komt van redditheyy.. het is ten eerste een xtc topic.. ten tweede mag deze thread blijven bestaan als het niet op een uistalling/ verkoop plek
gaat lijken.. zou je je foto voor de eerste reden en voor de zekerheid voor de tweede reden alsjeblieft kunnen verwijderen?
thx! 🙂
Oreos ^^Heb hem weggehaald kopje staat deel je pillen pics. 2cb zijn ook pillen met vormpje enz. Daarnaast verkoop ik niks maar adviseer. Foto komt van reddit