PheonixZK

Newbie
Iemand ooit deze XTC pillen gezien? Ik heb het internet afgezocht maar kan er niks over vinden. Zelfs de geen enkele druk in een andere kleur.

Hij is licht blauw van kleur en stevig van binding (dus niet zo poreus en kwetsbaar). De bovenzijde is moeilijk te herkennen. Het lijkt een soort haai/vis het stekels en wat vinnen, in cartoon-stijl (dit is volledig eigen interpretatie :grin:). De achterzijde heeft een horizontale breeklijn. Boven de breeklijn staat een onleesbaar woord. Onder de breeklijn staat 250 mg. Natuurlijk weet ik ook dat dit totaal niet te associëren is met eventuele werkbare stof wat hierin zou zitten.

Ik wilde ze laten testen, maar helaas is dit te kortdag. Ook omdat ik het een bijzonder pil vond en ik er zelf ook NIKS over kon vinden, heb ik besloten deze pil niet te doen op dit feestje. Ook al andere geregeld die een paar vrienden dit weekend al zelf hebben getest. Dat viel allemaal top.

Toch ben ik zelf wel benieuwd of iemand mij wat kan vertellen over deze pil. Verwacht niet dat er MDMA in zit. Alle expertise en tips zijn welkom!

alvast velen dank aan jullie allen. Greetings Hardkoreaan

Bijlagen

• IMG_8578.jpeg
    IMG_8578.jpeg
    146,9 KB · Weergaven: 37
  • IMG_8579.jpeg
    IMG_8579.jpeg
    160,9 KB · Weergaven: 36

Wollukker

Bewuste gebruiker
Verstandig om de pil niet in te nemen, omdat je geen tijd meer hebt om te laten testen :thumbsup1:

Laten testen is namelijk de enige manier waarop je erachter kan komen wat er in de pil zit en hoeveel. Speculeren over de kwaliteit van je zooi is niet toegestaan op dit forum, zoals je had kunnen lezen in de forumregels..

N3K0

Badass junkie
Iemand ooit deze XTC pillen gezien? Ik heb het internet afgezocht maar kan er niks over vinden. Zelfs de geen enkele druk in een andere kleur.

Hij is licht blauw van kleur en stevig van binding (dus niet zo poreus en kwetsbaar). De bovenzijde is moeilijk te herkennen. Het lijkt een soort haai/vis het stekels en wat vinnen, in cartoon-stijl (dit is volledig eigen interpretatie :grin:). De achterzijde heeft een horizontale breeklijn. Boven de breeklijn staat een onleesbaar woord. Onder de breeklijn staat 250 mg. Natuurlijk weet ik ook dat dit totaal niet te associëren is met eventuele werkbare stof wat hierin zou zitten.

Ik wilde ze laten testen, maar helaas is dit te kortdag. Ook omdat ik het een bijzonder pil vond en ik er zelf ook NIKS over kon vinden, heb ik besloten deze pil niet te doen op dit feestje. Ook al andere geregeld die een paar vrienden dit weekend al zelf hebben getest. Dat viel allemaal top.

Toch ben ik zelf wel benieuwd of iemand mij wat kan vertellen over deze pil. Verwacht niet dat er MDMA in zit. Alle expertise en tips zijn welkom!

alvast velen dank aan jullie allen. Greetings Hardkoreaan
Speculeren is niet toegestaan.

Niemand kan zeggen wat hier wel of niet inzit en hoeveel van wat.

Beter breng je er gewoon 1 naar het testcentrum en deel je met ons de uitslagen.

Zeehond

Badass junkie
deze pil staat op redalert omdat hij 4mmc bevat en geen mdma!

ookal zeg ik tegen echte 4mmc in 2023 geen nee 😋
Je bedoelt de roze versie hiervan. Zijn zoveel varianten in omloop, je weet nooit of deze ook niet goed zijn.
Alleen testen geeft zekerheid. Ik weet ervan, bedankt voor de waarschuwing ⚠️

BrieMetDeBril

Badass junkie
Die druk technieken zijn wel interessant. Helaas gebruik ik deze groepen nooit dus koop nooit zo'n mooi pilletje. Misschien een spaar hobby van maken want er zitten wel een paar bij waarvan ik denk : lijkt me leuk om te hebben

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂

De anijs geur zou voorkomen uit de productie waar safrol olie gebruikt werd.
Dat heeft ook een typerende anijsgeur en volgens velen is MDMA uit die synthese een beter product tegenover de MDMA die met PMK geproduceert word.
Ik had ook het idee dat deze met die geur beter binnen kwamen maar kan ook de gedachte zijn.

caninus

Bewuste gebruiker
sassefras ruikt van zichzelf al heel erg naar anijs. er zijn er nog wel een paar die sassefras om kunnen zetten. Maar tegenwoordig werkt eigenlijk iedereen met p-poeder als grondstof

caninus

Bewuste gebruiker
er zit wel nog een groot verschil in zuiverheid of men op de warme manier (met een ketel) heeft afgedraaid of op de koude manier

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
De anijs geur zou voorkomen uit de productie waar safrol olie gebruikt werd.
Dat heeft ook een typerende anijsgeur en volgens velen is MDMA uit die synthese een beter product tegenover de MDMA die met PMK geproduceert word.
Ik had ook het idee dat deze met die geur beter binnen kwamen maar kan ook de gedachte zijn.
Ja sinds die synthese niet meer van toepassing ben ik ook nooit meer die overweldigende euforie tegen gekomen. Men kan wel zeggen dat de mdma zuiverder geworden is, maar dat zegt niks over kwaliteit van ervaring denk ik.

En misschien, had je destijds gewoon goede kwaliteit mdma in bepaalde bekende “stamps” en zijn deze drukkers er al mee gestopt. Want weet nog destijds dat er ook pillen waren die hier naar anijs roken, en mijn ervaring was dan ook wel eens wat minder. Ach, liet het dan ook nooit testen toen ik jong was.

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
En misschien, had je destijds gewoon goede kwaliteit mdma in bepaalde bekende “stamps” en zijn deze drukkers er al mee gestopt. Want weet nog destijds dat er ook pillen waren die hier naar anijs roken, en mijn ervaring was dan ook wel eens wat minder. Ach, liet het dan ook nooit testen toen ik jong was.

Tussen 2013 en 1018 zijn er heel wat van die bekende drukkers opgepakt samen met de sluiting van enkele bekende darknetmarkten. Soort van crews die het gehele proces van productie naar pil helemaal op hun namen.
Best jammer, hadden die crews nog gedraait waren er nu waarschijnlijk top pillen in 4 kleuren in de gekste vormen.

Bovenaan