Sinner Cerberus 300mgMisschien ligt het aan mij, maar deze vind ik toch een van de lelijkste die ik gehad hebKan niet eens uitmaken wat er nou precies op staat.. Iemand een idee?
Bekijk bijlage 51249Bekijk bijlage 51250
Sinner Cerberus 300mgMisschien ligt het aan mij, maar deze vind ik toch een van de lelijkste die ik gehad hebKan niet eens uitmaken wat er nou precies op staat.. Iemand een idee?
Bekijk bijlage 51249Bekijk bijlage 51250
Ha, ja dat zijn ze inderdaad. Ga hem volgende maand proberen, ben heel benieuwdSinner Cerberus 300mg
Speculeren is niet toegestaan.Iemand ooit deze XTC pillen gezien? Ik heb het internet afgezocht maar kan er niks over vinden. Zelfs de geen enkele druk in een andere kleur.
Hij is licht blauw van kleur en stevig van binding (dus niet zo poreus en kwetsbaar). De bovenzijde is moeilijk te herkennen. Het lijkt een soort haai/vis het stekels en wat vinnen, in cartoon-stijl (dit is volledig eigen interpretatie). De achterzijde heeft een horizontale breeklijn. Boven de breeklijn staat een onleesbaar woord. Onder de breeklijn staat 250 mg. Natuurlijk weet ik ook dat dit totaal niet te associëren is met eventuele werkbare stof wat hierin zou zitten.
Ik wilde ze laten testen, maar helaas is dit te kortdag. Ook omdat ik het een bijzonder pil vond en ik er zelf ook NIKS over kon vinden, heb ik besloten deze pil niet te doen op dit feestje. Ook al andere geregeld die een paar vrienden dit weekend al zelf hebben getest. Dat viel allemaal top.
Toch ben ik zelf wel benieuwd of iemand mij wat kan vertellen over deze pil. Verwacht niet dat er MDMA in zit. Alle expertise en tips zijn welkom!
alvast velen dank aan jullie allen. Greetings Hardkoreaan
Iemand ooit zulke grote gezien? Rechts een nespresso van ‘gewoon’ formaat.Bekijk bijlage 54135
Wat een knoepert zeg. Zie die maar eens netjes doormidden te breken.
deze pil staat op redalert omdat hij 4mmc bevat en geen mdma!
Je bedoelt de roze versie hiervan. Zijn zoveel varianten in omloop, je weet nooit of deze ook niet goed zijn.deze pil staat op redalert omdat hij 4mmc bevat en geen mdma!
ookal zeg ik tegen echte 4mmc in 2023 geen nee 😋
Hahaha, dat zou wat zijn. Er is er 1 naar het lab, ben benieuwdHamer er op en in capsules verdelen 😆.
Zou hilarisch zijn als die pil 80mg ofzo bevat.
Je moet over die 300mg een zwart balkje doen want anders gaan we speculeren wat er in zit
Wat een knoepert zeg. Zie die maar eens netjes doormidden te breken.
Nooit geweten dat je pillen kon breken. Als het de bedoeling is om ze te breken dan hadden ze ze wel de helft kleiner gemaakt...Die mag je wel per kwartje doseren!
Vandaar een breeklijnNooit geweten dat je pillen kon breken. Als het de bedoeling is om ze te breken dan hadden ze ze wel de helft kleiner gemaakt...
Nooit geweten dat je pillen kon breken. Als het de bedoeling is om ze te breken dan hadden ze ze wel de helft kleiner gemaakt...
Als je één van de zeven dwergen bent en je wilt een leuke avond met Sneeuwwitje.Benieuwd waarom zoveel pillen dan een breuklijn hebben.
Als je één van de zeven dwergen bent en je wilt een leuke avond met Sneeuwwitje.
Ik dacht eerst "wtf staat daar nu 800mg"Je moet over die 300mg een zwart balkje doen want anders gaan we speculeren wat er in zit![]()
Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.Bekijk bijlage 56948Dit is mijn huidige selectie.
Deze is paars, had ze eerder ook nog alleen in roze gezien. Spreiding tussen 130 en 150mg volgens het testcentrum. Die NY is 130.Heb ook zo'n roze casa de papel. Had ze getest, waren 103mg oid.
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣Als je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Sommige lijken net snoepjes voor kinderen!🤣
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinneringAls je een verzameling hebt zoals deze ben je baas 😅.
Bekijk bijlage 57087
Zie wel aantal goede van 10-12 jaar terug! Heb gelijk die typische anijs lucht in herinnering
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂Ja die "stonken" echt nog lekker. Bij de hedendaagse pillen totaal niet meer merkbaar.
Dat klopt, synthese zou wel anders zijn? T effect van die anijs tijd leek mij ook beter maar kan aan vanalles liggen. Of de geur was zo plezant dat het de belevenis op hypete😂
Ja sinds die synthese niet meer van toepassing ben ik ook nooit meer die overweldigende euforie tegen gekomen. Men kan wel zeggen dat de mdma zuiverder geworden is, maar dat zegt niks over kwaliteit van ervaring denk ik.De anijs geur zou voorkomen uit de productie waar safrol olie gebruikt werd.
Dat heeft ook een typerende anijsgeur en volgens velen is MDMA uit die synthese een beter product tegenover de MDMA die met PMK geproduceert word.
Ik had ook het idee dat deze met die geur beter binnen kwamen maar kan ook de gedachte zijn.
En misschien, had je destijds gewoon goede kwaliteit mdma in bepaalde bekende “stamps” en zijn deze drukkers er al mee gestopt. Want weet nog destijds dat er ook pillen waren die hier naar anijs roken, en mijn ervaring was dan ook wel eens wat minder. Ach, liet het dan ook nooit testen toen ik jong was.