Maar dat heb ik nou altijd! Door een of ander stom toeval worden mijn mogelijke verslavingen gesaboteerd
-Ik drink meerdere liters cola per dag, maar elke paar weken smaakt cola plots gewoon afgrijselijk goor, hélémaal niet vergelijkbaar, is het ondrinkbaar! En dat ligt niet aan de fles... Dan is m'n colaverbruik een tijdje lager, maar wordt het weer meer, is het net of m'n lichaam beschermt zich ertegen!
-Na wiet kwam xtc, xtc fijn, goedkoop, overvloedig en van 2-wekelijks gebruik naar zovaak mogelijk, al kostte het me pillen met hopen. Ga ik superhard, komt m'n moeder binnen, zegt ze: internet gaat uit, slaapzacht (ik moest toen nog om 10 uur naar bed. Ja, ik was degoutant jong!

) en toen heb ik d'r in een impulsieve rage bijna van de trap geduwd.
Ik ben NOOIT agressief. Enige drang naar pillen was óver, en nooit meer teruggekeerd!
-Wiet werd simpelweg saai. Ik hou ervan, ik blow soms weken aan één stuk door als het een overvloedige tijd is. Maar voor hetzelfde geld vind ik het plots gewoon saai en debiel, zodat ik een paar weken ophou.
-MDMA, GHB, ALCOHOL, POPPERS, KETA,...: Al probéér ik er verslaafd aan te worden, ze spreken me gewoon niet aan, zijn niet lekker, zijn af en toe fijn POOOKKE irritant imo na één dag. Ik had 'n gram keta, die ik voor de helft heb weggegeven, omdat ie echt over datum ging gaan. Fijn spul, maar nét lang genoeg tot ik wel weer nuchter wil zijn.
-Speed: Iedereen valt wel 's zonder... Alleen was het een hele maand, en ik er heus niet m'n huis uitkwam vroeger te hebben. I cursed 'few times, maar amuseerde me evengoed. En sinds eergisteren is het gewoon plots niet fijn meer. M'n lichaam verzet zich, en als er 'n lijntje voor me wordt gelegd stel ik het zo lang uit dat ie gewoon weer in het zakje eindigt.
-games en tv vervelen me al heel m'n leven na 2 minuten max.
Vertel me, ben ik gedoemd om nooit verslaafd te raken? ;'o (ik moet wel zeggen dat m'n beiden blowende ouders echt abnormaal flexibel zijn in een tijd nietmeer gebruiken. Mam's helemaal gestopt, zonder echte problemen nu.) Ook, drugs in het algemeen, hetgeen ik abnormaal easy zou vinden van mezelf, boeien me steeds minder en minder. Ik zou bijna krampachtig vasthouden aan de cravings, ware het niet dat m'n cravings eerder ''ugh, doe het weg, ik mot 't niet''s zijn geworden... Ik zie wel hoe't loopt. Een vals veilig gevoel is 'n eng idee, maar ik blijk gewoon vrij resistent voor verslaving...
WOW! offtopic! maar ik wou er geen nieuwe thread rond maken <<;; uhm... Om m'n hachje te redden:
SCHRIJF ME MAAR IN! IK ROOK JULLIE ALLEMAAL NIET te pletter8