San Pedro cactus voorbereiden

Attimo

Belezen gebruiker
Ik heb een San Pedro cactus van ongeveer een meter. Ik zou hem graag binnen een maand gebruiken.

Nu vind ik op internet allerlei handleidingen over hoe je nu de mescaline voorbereid maar geen van allen kon me volledig overtuigen. Heeft er iemand ervaringen met verschillende manieren van voorbereiden en de succesfactoren ervan?

Ik ben geneigd om er poeder van te maken omdat ik dan beter de hoeveelheden mescaline kan inschatten (denk ik). Mag ik die dan drogen in de oven zoals ze doen in die aflevering van Spuiten en Slikken?

Of moet ik er eerder een vloeistof van maken door het te koken, dan te filteren en dan opdrinken?

Alle advies is welkom! Alvast bedankt!

Bobsacamano

Badass junkie
Het is heel simpel.

Je kan niet schatten hoeveel Mescaline je binnen krijgt of je er nou een vloeistof van maakt of een poeder. In je poeder of je vloeistof zit naar ratio evenveel mescaline.

Ik zou er zelf een vloeistof van maken. Je hakt de mescaline fijn en kookt de mescaline gewoon helemaal in. Zorg dat je de vloeistof inkookt dat het nog weg te krijgen is qua hoeveelheid maar het nog wel drinkbaar is qua dikte. Een meter is een flinke San Pedro ik denk dat je een volledige trip zou kunnen halen uit 30-35cm.

Zelfs als je een extract zou doen zoals mensen bijvoorbeeld ook doen met DMT maken doen weet je niet hoeveel Mescaline je hebt tenzij je je extract laat testen. Bij een extract zorg je voor een serie van chemische processen ervoor dat je de alkaloïden uit de plant haalt. Zo haal je DMT uit de Mimosa Hostilis. Maar in Mimosa Hostilis zit alleen de alkaloïde DMT. In een San pedro zitten veel meer alkaloïden. Sommige actief sommige niet. Maar als je dit extract af hebt en je hebt een wit poeder over van een paar gram dan zegt dat nog niet dat dat alleen maar Mescaline is.

Zelf zou ik een extract doen maar hiervoor heb je wel wat basis scheikundige handelingen nodig. Moeilijk is het niet maar goed het vergt extra moeite.

Attimo zei:
Ik heb een San Pedro cactus van ongeveer een meter. Ik zou hem graag binnen een maand gebruiken.

Nu vind ik op internet allerlei handleidingen over hoe je nu de mescaline voorbereid maar geen van allen kon me volledig overtuigen. Heeft er iemand ervaringen met verschillende manieren van voorbereiden en de succesfactoren ervan?

Ik ben geneigd om er poeder van te maken omdat ik dan beter de hoeveelheden mescaline kan inschatten (denk ik). Mag ik die dan drogen in de oven zoals ze doen in die aflevering van Spuiten en Slikken?

Of moet ik er eerder een vloeistof van maken door het te koken, dan te filteren en dan opdrinken?

Alle advies is welkom! Alvast bedankt!

MrCactus

Experimenterende gebruiker
Waar vandaan heb je die lange San Pedro Cactus ?
Heb je een foto ?

VALSE SAN PEDRO CACTUS
Er zijn tegenwoordig Valse San Pedro Cactussen te koop.
Die echter GEEN Mescaline bevatten !
Ook niet een beetje ....
Waarmee je dus GEEN trip kan maken.

KENMERKEN VAN DE VALSE SAN PEDRO CACTUS
Die Valse SP's zijn erg dik, groen van kleur, hebben hele korte doorns en ......
ze smaken geheel niet bitter !

Zie:
https://www.facebook.com/Valse-San-Pedr ... 049763441/

MESCALINE SMAAKT BITTER
Mescaline is de alkaloïde in Mescaline Cactussen die voor de geestveruimende werking zorgt.
Mescaline smaakt bitter.
Een Cactus zonder bittere smaak bevat dus geen Mescaline.
Ook in boeken en trip-reports van Mescaline Cacti wordt steeds die bittere smaak vermeld.

Zie:
http://www.peyote-paradise.nl/index.php ... en&lang=NL

DOSERING
Je hebt zo'n 30 - 40 cm San Pedro Cactus nodig voor een trip.
Van een 8 cm dikke SP is 30 cm al genoeg.

VEILIGHEID
Als je begint met een meter San Pedro Cactus dan heb je zo'n 2,5 porties.
Zorg dus dat je per persoon hiervan zo'n 40% eet.
Tijdens een trip kan je meer bij-eten als de trip niet sterk genoeg is.

ALKALOIDEN IN DE SAN PEDRO CACTUS
De SP bevat zo'n tien verschillende alkaloïden.
Hiervan komen de meeste in minimale hoeveelheden voor.
En drie alkaloïden in grotere concentraties.

ALKALOIDEN IN DE PEYOTE CACTUS
In de Peyote Cactus zitten meer dan 55 verschillende alkaloiden.
Waaronder enkele verlammende....
Daardoor is een Peyote-trip minder aangenaam dan een San Pedro Cactus trip.

Attimo

Belezen gebruiker
Oké, bedankt voor de info! Het is echter al gebeurd. We hebben hem afgesneden, doorns eruit gehaald en het witte er telkens uitgesneden. Nu liggen de groene schillen te drogen op een droogrek op zolder. Ik heb wat schrik dat het gaat schimmelen maar voorlopig worden ze gewoon droog (vandaag is de derde dag).

Ik hoop vooral dat we genoeg voor drie personen gaan hebben...

Bovenaan