slagroomspuit

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ej mede df'ers

weet iemand misschien een winkel waar je nog een goeie slagroomspuit kan halen die op patroontjes werkt.
Wil binnekort weer ff een paar ballonnentjes doen :hearteyes:

heb wel een internetsite gevonden, www.slagroompatronen.nl waar je ze kunt bestellen....

Maargoed ik koop er liever eentje in de winkel..

Weet iemand er een? de Makro gaat zowiezo al niet lukken, geen makro pas :P

SperSIZEboon

Badass junkie
gewoon ff naar een wat groter filiaal gaan en het vragen aan iemand. vaak staan die dingen in een vitrine ofzo. die patronen liggen ook niet in de winkel

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
gewoon ff naar een wat groter filiaal gaan en het vragen aan iemand. vaak staan die dingen in een vitrine ofzo. die patronen liggen ook niet in de winkel

ok zal ik doen, kan wel op een prijs rekenen van 50 eurie zeker :P ?

Doerak

Bewuste gebruiker
Ik heb een hele mooie dure van iSi gekocht via eBay. Je kunt ook veilingsites als Marktplaats en Speurders proberen.

Fishhead07

Wijs gebruiker
je hebt dus nodig: slagroomspuit en patroon in een ballon? en chillen maar op lachgas ? :sunglasses:

wil ik zeker is doen maarja om helemala zon ding te kopen. koop liever keer zon ballontje van iemand

SperSIZEboon

Badass junkie
ga maar eerst ff beetje zoeken op internet hoe je het moet doen :grin:

je hebt ook kleine spuitjes die niet zo duur zijn..

lachgas, love it :hearteyes:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
je hebt dus nodig: slagroomspuit en patroon in een ballon? en chillen maar op lachgas ? :sunglasses:

wil ik zeker is doen maarja om helemala zon ding te kopen. koop liever keer zon ballontje van iemand

ja lachgas is geniaal :hearteyes: :hearteyes:

het is even heel heftig lekker zweverig 'high' gevoel, meestal voel ik me hele lichaam tintellen, en je hebt daarna hemaal geen crash effect...

Fishhead07

Wijs gebruiker
als er een goedkope simpele manier is om het zelf te doen lijkt het me wel wat :sunglasses: en als ik ergens bij een iemand zon ballontje kan halen zeker proberen :grin:

maar ga neit zon spuit enzo halen.

wil zeker is probere :wink:

:wave:

Bovenaan