Snap het niet goed :P

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Ik ging onlangs nog eens op azarius.nl

Je kan daar gewoon zaadjes, paddos,.. kopen en het kan verzonden naar
Belgiië. En het is bovendien dan nog legaal.

Maar waarom kunnen ze in België dan niet gewoon zaadjes/paddos verkopen.

Of is het tog illegaal om via azarius te bestellen voor de belgen?

:wave:

NicoTn

Newbie
ik denk dat het legaal is om op het internet te kopen.. maar mss in een headshop of zoiets niet?

Kellebell

Experimenterende gebruiker
Ik vind een headshop maar raar, je weet niet of je ze kan vertrouwen. voor hetzelfde geld krijg je ineens wat anders waar je hartstikke dood aangaat, en dan is het nog legaal ook..

miss kan dat in de shop ook wel voorkomen, maar goed.. internet vertrouw ik meestal niet (A)

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
azarius heeft wel een grote naam en imago groot te houden
ze zullen geen verkeerde schimmeltjes opsturen, de prijs is er ook wel naar

Kellebell

Jaa okee,
maar ik heb een keertje wat besteld via internet (ik zeg nie welke site want dat is genaaid)
En heb ik laten controleren door een goeie vriend, maar die zei dat dat niet echt te vertrouwen was...
maarja, ik bedoel niet dat die site dat ook heeft, maar ik heb niet meer zo'n vertrouwen erin

Kellebell

Dat is die wel..
Want we hadden het weggegooit (heel dom in de prullebak)
En toen kwam zijn neef (een beetje een junk)
heeft het gebruikt, en is fucking bad gegaan...

En ik vind dit niet zo fijn om dit op m'n geweten te hebben, maar als ik die drugs niet in de prullebak had gegooid, had hij nu nog geleefd..

R.i.p. Rico :cry:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
Kellebell zei:
Dat is die wel..

En ik vind dit niet zo fijn om dit op m'n geweten te hebben, maar als ik die drugs niet in de prullebak had gegooid, had hij nu nog geleefd..

....

ik snap je niet goed
wat is er precies gebeurd?

Kellebell

Hij heeft die drugs ingenomen, waarvan die vriend van mij had gezegd, da het niet te vertrouwen was..

En later is die heel bad gegaan, en hij was al niet zo goed in orde had hij tegen mij gezegd, want hij was erg misselijk en voelde zich nogal paranoia..

er ging zo'n 10 minuten een kwartiertje voorbij, ben ik gaan kijken hoe het met hem was..
hij zat op de wc, omdat ik dacht dat ie moest overgeven
Ik riep hem maar kreeg geen antwoord,
Heb ik de deur open gedaan, en zag ik hem bewusteloos liggen (ten minste, ik dacht dat hij bewusteloos was, maar hij was al overleden)
ik heb 1-1-2 gebeld, maar het was dus al te laat..
uit de autopsie bleek dat hij een of andere stof had binnengekregen, wat dus over die drugs was gedaan wat ik had weggegooid, en is die daaraan overleden..
ik weet alleen niet welke stof dat was..

Spor

Wijs gebruiker
Kellebell zei:
voor hetzelfde geld krijg je ineens wat anders waar je hartstikke dood aangaat, en dan is het nog legaal ook..

Wat een kolder ! pure onzin ! Ben je van de overheid ofzo om hier anti drugs propaganda te versprijden ? Is net zoiets als dat dealers pillen met rattegif verkopen. Als verkoper ben je heus niet blij als je klanten dood gaan, of een bad trip hebben.

En iemand die drugs uit de prullenbak vist, verdient niet beter als om bad te gaan ! Moet je maar geen drugs uit de prullenbak vissen.

En als jij iets van een site in nederland besteld he, vooral smartshopsites worden echt wel gecontroleerd zoals ALLES in nederland, en je vriend zegt dat het niet te vertrouwen is, dan is je vriend degene die niet te vertrouwen is. Gecontroleerde sites verkopen namelijk geen troep, en je gaat er al helemaal niet dood van !

Onzin !

Kellebell

Nee ik ben niet van de overheid en ik gebruik zelf ook drugs,
maar ik ben gewoon bang voor dat soort dingen
maar wat ik net allemaal zei, is allemaal waargebeurt
want ik ben niet zo'n zielig persoon die gaat lopen aandacht trekken om een onnozel verhaal te verzinnen :wink:

Bartyo

Bewuste gebruiker
Vraag ik me toch af welke drugs je dan had besteld?
Erg vreemd inderdaad, weetje zeker dat het daar aan heeft gelegen?
Sites als Azarius zijn uit mijn ervaring goed te vertrouwen hoor.
Sterkte in ieder geval..

DreamWeaver

Badass junkie
Kellebell zei:
Bedankt :)
Ik wil liever niet zeggen, welke drugs dat zijn wegens omstandigheden..
sorry..

Wat is dit nu weer voor pussy reactie? Eerst een groot verhaal neerplempen over iemand die overlijd en vervolgens niet durven zeggen wat je besteld had?

Ik zeg hoax en een permaban voor deze lutser! :angry:

Spor

Wijs gebruiker
Nou, no fence naar jou persoonlijk hoor, maar gewoon naar je verhaal over het algemeen:
Diegene die dood is gegaan, zal aan iets wat die reeds in zich had gehad (het was tenslotte een junk volgens jou) zijn gestorven, en anders aan iets wat in de prullenbak lag. Blijf er bij dat je gewoon niets uit de prullenbak moet halen, al helemaal geen drugs :beer:

Bovendien

Ben jij onderhand strafbaar om het ons niet te zeggen als het echt waar is. STEL JE VOOR een van ons koopt het zelfde product, bij dezelfde site, en gebruikt het, en gaat dood. Dat had dan voorkomen kunnen worden door jou, maar jij vond het niet nodig om te vertellen...

Verder zou je echt wel aangifte hebben gedaan van die site, en als het allemaal waar was geweest hadden we daar heus wel iets over gelezen, en zo kan ik nog wel even doorgaan....

Sorry maar je verhaal komt niet al te waar over :wave:

Kellebell zei:
maar ik ben gewoon bang voor dat soort dingen

Drugs zijn ook niet voor bange mensen :wave: :beer:

Kellebell zei:
maar wat ik net allemaal zei, is allemaal waargebeurt
want ik ben niet zo'n zielig persoon die gaat lopen aandacht trekken om een onnozel verhaal te verzinnen :wink:

Toch vind ik het maar vaag dat je ons dan niet voor de dood wil behoeden en zeggen wat je waar gekocht hebt. Tenslotte was als een site iets dodelijks had opgestuurd die echt wel uit de lucht gehaald, en ik blijf erbij dat we het dan wel gehoord hadden op df.

shokora

Wijs gebruiker
Ik kan me overigens heel weinig smartshop artikelen bedenken waar je dood van zou kunnen gaan op een normale dosis (niet extreem hoog). Kijk, een boel dingen kan je behoorlijk bad van gaan en je enorm kut voelen... maar dood. Of je moet natuurlijk een hele zak datura zaden leeg vreten.

Verder vraag ik me wel af waarom je dan geen stappen hebt ondernomen tegen deze winkel. Wanneer zij jou iets onder valse voorwaarden verkopen wat uiteindelijk tot de dood van een goede vriend heeft geleidt, lijkt mij dat je toch zorgt dat deze winkel met de grond gelijk gemaakt wordt.

Dus, verlicht ons allen en zeg waar en wat je gekocht hebt.

Iig, gecondoleerd.

Kellebell

Als allereerst bedankt!

Ik heb wel stappen ondernomen, ik heb contact opgenomen met die shop,.
Ook zij hebben gezegd dat je aan die dosis NIET dood kunt gaan..
maar dan snap ik alsnog niet hoe hij in godsnaam is overleden
als bij de autopsie is uitgewezen dat hij dáár aan is overleden..

Nomgaals maar iets uitgebreider; Wegens omstandigheden met de politie kan ik het helaas niet zeggen, welke drugs het waren.
En waar ik het gekocht had, die site bestaat niet meer

raging_bull

Bewuste gebruiker
Kellebell zei:
Dat is die wel..

Jah... Wie eet er dan ook uit de prullenbak.

Wel vervelend voor je..

fs180

Belezen gebruiker
ik geloof dr helemaal geen zak van, als blijkt dat hij is overleden door gebruik van een stof verstrekt doro die site word er echt wel wat gedaan
en waarom zou je niets mogen vertellen van de politie dan, komen ze je dan halen :wave: :beer:

Kellebell

Ik mag het wel vertellen, maar dan ben ik strafbaar.
Mijn pc en alles word in de gaten gehouden, dus lijkt het me niet zo'n slim plan om het te gaan vertellen :wink:
Maar goed; mensen:
het is aan jullie de keuze om het te geloven of niet.
Ik wil er ook geen probleem of wat dan ook van maken, maar ik weet zelf donders goed wat er gebeurd is.

jcutter

Badass junkie
Dat mensen beloond willen doen voordat ze moeite voor je gaan doen..
Met jouw verhaal word de reden van de dood van je vriend als een soort beloning gezien. Nieuwsgierigheid is dan plotseling over..

Nick_jeweet

Bewuste gebruiker
het is maar een vaag verhaaltje ...
ik weet nie tof ik t nu moet geloven of niet
moraal van het verhaal:
pak nooit drugs uit prullenbak?

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Toen ik wat jonger was gooiden mijn ouders mijn zakjes wiet wel eens in de prullenbak, boeiend, zit toch luchtdicht afgesloten dacht ik :beer:

Psy High

Belezen gebruiker
Krijgen we in de nabije toekomst nog verduidelijking over jouw mysterieuze killerdrug?

Of zullen we dit topic maar meteen in de afvalbak gooien?

Kellebell

Don't know, aan jou de keus.
Het kan misschien nog wel wat langer duren dat ik het pas zeg, maar ik neem aan dat de meeste mensen dit toch niet geloven dus heeft het ook niet echt zo'n zin als dit blijft staan toch?

fs180

Belezen gebruiker
Kellebell zei:
Ik mag het wel vertellen, maar dan ben ik strafbaar.
Mijn pc en alles word in de gaten gehouden, dus lijkt het me niet zo'n slim plan om het te gaan vertellen :wink:
Maar goed; mensen:
het is aan jullie de keuze om het te geloven of niet.
Ik wil er ook geen probleem of wat dan ook van maken, maar ik weet zelf donders goed wat er gebeurd is.

die strafbaarheid ben ik wel benieuwd naar ivm mij studie :openmouth:

Bovenaan