SSRI en hoesttabletje

zommes

Badass junkie
bier zei:
Jij hebt een beetje zieke ideeën. Ik ben geen beest. Ik dacht dat dit na de 2e wereldoorlog wel de wereld uit was...

De evolutie-theorie? Die is nog niet uit de wereld. Ga eerst een google gebruiken op Darwin. Ik heb het toch over zwakkeren die zichzelf opruimen, wat is de link met WO2?

bier

Badass junkie
zommes zei:
bier zei:
Jij hebt een beetje zieke ideeën. Ik ben geen beest. Ik dacht dat dit na de 2e wereldoorlog wel de wereld uit was...

De evolutie-theorie? Die is nog niet uit de wereld. Ga eerst een google gebruiken op Darwin. Ik heb het toch over zwakkeren die zichzelf opruimen, wat is de link met WO2?

Het idee 'the survival of the fittest'. Dat zij hitler ook. Ik vind dit ziek, wij zijn geen apen, de mens is verder ontwikkeld...

njirem

Belezen gebruiker
Bier.

Ik heb dit topic eens doorgelezen en denk dat je mogelijk kampt met een post traumatische stress stoornis. Gelet op je neiging tot zelfdestructief gedrag, het enerzijdse gevoel van zwakte maar wel de drang om op je wenken bediend te worden maar alle adviesen uit de wind slaat (dit forum, ouders, psych), dissociatie en depressieve perioden, ga ik uit van borderline met narcistische trekken.

Je bent hard opweg om in een crisis terecht te raken, als je er al niet middenin zit.
Je uitingen op dit forum getuigen van een beperkte grip op de realiteit, wat kan duiden op een (rand)psychose, wat tevens een kenmerk is van ptss/bps.

Ik hoop dat je de goede keuze maakt voordat het mis gaat omdat:

A: je kampt met een ziekte die je omgeving niet snapt, waardoor je zelf destructieve gedrag kan leiden tot onbegrip en woede.
B: je te jong bent om te kunnen overzien dat je er uit kan komen en anders mee kunt leren omgaan.
c: drugsgebruik je situatie zal kunnen verslechteren tot een punt dat je er niet meer uit kan komen. (verslaving, psychose, hersenbeschadiging)

Lieve bier

Neem geen drugs
Vertel de waarheid, wees eerlijk, dat moet je doen voor jezelf maar ook voor je omgeving omdat zij dit niet verdienen!
Accepteer behandeling
Geloof in genezing

Succes

bier

Badass junkie
njirem zei:
Bier.

Ik heb dit topic eens doorgelezen en denk dat je mogelijk kampt met een post traumatische stress stoornis. Gelet op je neiging tot zelfdestructief gedrag, het enerzijdse gevoel van zwakte maar wel de drang om op je wenken bediend te worden maar alle adviesen uit de wind slaat (dit forum, ouders, psych), dissociatie en depressieve perioden, ga ik uit van borderline met narcistische trekken.

Je bent hard opweg om in een crisis terecht te raken, als je er al niet middenin zit.
Je uitingen op dit forum getuigen van een beperkte grip op de realiteit, wat kan duiden op een (rand)psychose, wat tevens een kenmerk is van ptss/bps.

Ik hoop dat je de goede keuze maakt voordat het mis gaat omdat:

A: je kampt met een ziekte die je omgeving niet snapt, waardoor je zelf destructieve gedrag kan leiden tot onbegrip en woede.
B: je te jong bent om te kunnen overzien dat je er uit kan komen en anders mee kunt leren omgaan.
c: drugsgebruik je situatie zal kunnen verslechteren tot een punt dat je er niet meer uit kan komen. (verslaving, psychose, hersenbeschadiging)

Lieve bier

Neem geen drugs
Vertel de waarheid, wees eerlijk, dat moet je doen voor jezelf maar ook voor je omgeving omdat zij dit niet verdienen!
Accepteer behandeling
Geloof in genezing

Succes

Bent u psychiater?

njirem

Belezen gebruiker
Nee ik ben iemand die het pijnlijk vind om zo'n jonge meid te zien die zo gebukt gaat onder een flinke portie ellende waar zeker wat aan te doen is.
Ik heb ook het nodige meegemaakt in mijn leven, en heb heel lang rond gelopen waar jij ook mee rond loopt, noem me maar een ervaringsdeskundige.
En ik heb alleen maar mijn vermoedens, ik ken je niet persoonlijk, maar op internet is het misschien makkelijker voor jou om eerlijk te zijn en daarom denk ik toch wel een redelijk passend plaatje van je te kunnen schetsen.
Waar het mij om gaat is of je wat aan mijn woorden hebt gehad en of je er wat van herkend?
Kan en/of wil je er wat mee doen?

En hoe gaat het nu trouwens met je? Voel je je al wat beter en belangrijker gebruik je drugs op het moment?

Groetjes!

bier

Badass junkie
njirem zei:
Nee ik ben iemand die het pijnlijk vind om zo'n jonge meid te zien die zo gebukt gaat onder een flinke portie ellende waar zeker wat aan te doen is.
Ik heb ook het nodige meegemaakt in mijn leven, en heb heel lang rond gelopen waar jij ook mee rond loopt, noem me maar een ervaringsdeskundige.
En ik heb alleen maar mijn vermoedens, ik ken je niet persoonlijk, maar op internet is het misschien makkelijker voor jou om eerlijk te zijn en daarom denk ik toch wel een redelijk passend plaatje van je te kunnen schetsen.
Waar het mij om gaat is of je wat aan mijn woorden hebt gehad en of je er wat van herkend?
Kan en/of wil je er wat mee doen?

En hoe gaat het nu trouwens met je? Voel je je al wat beter en belangrijker gebruik je drugs op het moment?

Groetjes!

Ik heb de laatste tijd allerlei tests ondergaan en nu komt er (weer) pdd-nos uit. Wat ik dus eigenlijk al wist. Ik heb geen mcdd blijkt uit de tests en ook geen andere psychische stoornis. En nee het gaat nogsteeds geen fuck beter.

njirem

Belezen gebruiker
PDD-NOS is helaas wel een psychische aandoening, alleen moet je je goed realiseren dat je het hebt en niet bent.
Een milde depressie is overigens net zo goed een psychische aandoening als PDD-NOS, evenals een angststoornis, ADHD enz enz.

Waarom gaat het geen fuck beter?

Vraag je jezelf eens af of je actief wilt veranderen?

Kies je ervoor om drugsvrij te blijven of heb je er scheit aan?
Laat je je door woede en angst beheersen of kies je ervoor de strijd ermee aan te gaan?

Wie is nou de baas, jouw gezonde verstand of dat stofje in je hersnenen dat nou eenmaal niet helemaal werkt zoals je het graag zou willen?

Laat je je verzieken door de 'hoofdpijn' of ga je op zoek naar een 'paracetamol'?

Wordt je gedrag beloond en voel je je er beter door, of laat je jezelf gaan waarna je nog dieper wegzakt?

Goed van je dat je je wel laat testen!
Dat is al een signaal dat je toch wel degelijk wilt veranderen (je overweegt verandering), en nu komt je aan bij de fase waarin je moet besluiten om er voor te gaan! (actieve verandering).

Dat zal moeilijk worden, maar eh, het moeilijk hebben ken je nou wel dus waarom zou je dat niet proberen toe te passen op iets waar je hoofdwaarschijnlijk baat bij zal hebben,

Want je wilt toch beter worden? :)

Heb je een schriftelijke test gedaan icm met een gesprek met een psychologe waaruit nu voor de 2e keer de diagnose PDD-NOS is gekomen.
En was die test er puur op gericht om te kijken of je PDD-NOS hebt of kan er ook een andere diagnose uit voort komen?

Misschien kan je overwegen om je voor een paar weekjes op te laten nemen in een kliniek voor psychiatrie & verslaving.
Daar kan je tot rust komen, veilig drugsvrij raken en wordt je gediagnostiseerd door een heel team die met een frisse blik naar jou problematiek kijkt.

Nou succes en rustig aan! :wave:

Patty Brard

Experimenterende gebruiker
Wat is een normale dosis codeïne die ik zou kunnen proberen? 200ml ofzo? De vorige keer had ik zo'n kleiner flesje en daar merkte ik nauwelijks iets van.

Bovenaan