Ahja vrijdag zijn ze gedaan. Dan smijt ik alles weg.
L-123-R zei:Een week gestopt! Oh, wat heerlijk! Vanavond ff gefitnessd, en ook dat was geweldig.
De nicotine is eruit, duidelijk, het enige wat ik soms heb zijn de herinneringen aan de momenten toen ik rookte. Maar ik weet dat die momenten klote waren. Ik voelde me toen niet gelukkig. en nu wel, dus de keuze is dan snel gemaakt.
Alsof er iets in je zit wat er niet hoort, en wat niet van jezelf is, maar je hele geest letterlijk verkankerd in iemand wiens enige waardevolle voorwerp de volgende sigaret is, die je weer aan het begin van deze zin zet, om vervolgens het hele proces met tegenzin keer op keer te herhalen totdat de sigaret dooft en je dood bent.
Cooper zei:Hee Leon, ik vroeg me af hoe het eigenlijk is met het blowen?
L-123-R zei:Cooper zei:Hee Leon, ik vroeg me af hoe het eigenlijk is met het blowen?
Fucked up. Pieken en dalen. Nu een zwaar gedaalde lijn
Cooper zei:wat voor dingen doe jij zoal nu? Is op school/werk alles oke?L-123-R zei:Fucked up. Pieken en dalen. Nu een zwaar gedaalde lijnCooper zei:Hee Leon, ik vroeg me af hoe het eigenlijk is met het blowen?
theholyganja zei:Verdorie! Ik heb het gat gevonden , de fout die ik steeds maak waarom ik weer begin! Anderen zien roken zorgt ervoor dat ik het ook wil doen. En ok ik weet wat ik moet denken dan Allen zijn woorden. Maar dat gaat niet. Ik weet niet of iemand mimetische begeerte kent?
Ik wil een cola... Wat gebeurt er? Jij zal ook 1 willen. En dat is het 'm nu juist met die sigaret. Ik moet mij zien te wapenen ertegen. En als ik dat kan ben ik er van af!
L-123-R zei:Veel mensen denken dat ze door het roken zich niet anders voelen, maar ik ben nu een paar dagen gestopt en ik voel me duidelijk anders! Echt heel helder, mijn zicht lijkt opeens helderder, alles lijkt iets feller en het is alsof mijn blikveld groter is (kan illusie zijn, weet het niet) Ik kan opeens heel diep in en uitademen, en mijn neus is niet meer verstopt, wat eerst altijd wel zo was. Maja, dan zei ik altijd van ah joh, ik ben gewoon verkouden, komt niet door het roken.
Aparte ervaring om dit mee te maken
L-123-R zei:Doe niet veel. Verveel me vaak, en ik ga wel eens naar n vriend film kijken of chillen, maar verder nie veel.
Werk gaat prima. School ook. Maar toch is mijn leven fout zoals ik het nu leef, ik moet stoppen met wiet, en sigaretten.