Thozalinone blijkt niks

Bijdehandje

Newbie
Afijn, voor een eerste post maar meteen een langere inleiding en wat ervaringen.
Inclusief de meest recente met Thozalinone.

Ver voor de eerste ban was ik al een grote fan van MMC3.
En dan vooral van het ongeremde stimfappen....
MMC3 verdween, MMC2 kwam. Ook dit werd al snel mijn vriendje.
Mijn frequentie lag rond de1 maal in de twee maanden-ish. Soms iets eerder, soms iets later.
Qua hoeveelheid al snel een 300-400mg per sessie. Vrijwel altijd middels een bommetje.
Het gevoel dat alle grenzen uit het raam gingen maakte het extra lekker.

Afijn, toen kwam de grote banhammer.
Ik dacht eigenlijk, da's goed. Even pas op de plaats maken is misschien wel verstandig.
Tja, en tóch blijft het dan jeuken :wink:Twee maanden geleden eens een keta afgeleide geprobeerd.
Die ervaring was ruk. Volledig vaag, mijn lijf voelde als alleen een klein rompje en van stimfappen en geil chatten kwam al helemaal niks.
Het restant is in de houtkachel verdwenen.

Op zoek naar toch die euforie en geilheid viel mijn oog op Thozalinone.
Er staat niet veel informatie online, dus laat ik de naam "research" maar eens eer aan gaan doen.
Om 22:00 uur eerst een klein streepje nasaal van ongeveer 40mg.
Oké, dat doen we nooit meer. B R A N D !!
Even 20 minuutjes wachten op enig effect... Niks...
Nu maar een bommetje maken, 120mg afgewogen.
Op bed, klaar voor wat er wellicht komen gaat. Om 23:45 schrik ik wakker.
Oh, ik voel nog steeds niks. Misschien nog een kleine booty bump proberen? Vooruit, 100mg in het spuitje naar binnen.
Uiteindelijk ben ik maar gaan slapen.
Een klein beetje onrustige nacht gehad maar heel niet onverdienstelijk geslapen.

Mijn oog is inmiddels gevallen op dutch-TUSI.
Wie weet lonkt er toch nog ergens die warme rush.
Het heet niet voor niets research chemicals.
Research we go!

Voor degene die het volgehouden heeft om dit epistel te lezen, thanks!

Bijdehandje

Newbie
Wat ik eigenlijk nog vergat toe te voegen is dat voor de MMC3 tijd ik graag wat cocaïne mocht gebruiken.
Maar na 865 keer te zijn opgelicht/beetgenomen/ondermaats/versneden tot 40-60 hield ik dat wijselijk maar voor gezien. Wat een bende haha
MMC3 was the salvation :grin:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Wat ik hierover even gauw vind is dit:
40% 3M-PCPy
30% DMC
29% Inositol
1% Color
( maar lees ook de volgende combi's: MDMA, ketamine en cafeïne. Maar soms worden er ook speed (amfetamine), 2C-B, 3-MMC of andere designer drugs in deze mix gevonden )

Hiervan kan ik al zeggen dat die DMC echte meuk is.

Over 3M-PCPy is nagenoeg nog niets bekend behalve dat het werkt zowel als een krachtige NMDA-antagonist als een drievoudige heropnameremmer die de heropname van alle drie de monoamine-neurotransmitters serotonine, dopamine en noradrenaline remt. Het werkt ook als een sigma-receptorligand met hoge affiniteit, selectief voor het σ2-subtype.

Nou zegt me dat laatste niet zoveel eigenlijk (@Proxima misschien?) maar de rest.. tjah... heropname remmer voor diverse lekker makende hersenstofjes....
Klinkt opzich prima maar ik zou toch wat voorzichtig zijn met een zo'n onbekende stof.

Buiten dat die 30% DMC niet veel zal doen en die 29% Inositol en 1% kleurstof natuurlijk al helemaal niet (Inositol is een veel gebruikte versnijdingsmiddel voor coke met een suiker achtig structuur en iets met een vitamine b geloof ik).

Niet te vergeten dat Tushi eigenlijk nooit 1 en dezelfde mix betreft en je dus vaak niet eens weet wat je aan het nemen bent.
(Nou denk ik, als we naar dezelfde vendor kijken (heeft ook Thozalinone namelijk), dat het de bovengenoemde mix is)

Ik persoonlijk hou er niet van als er verschillende middelen doorelkaar gegooid zijn door een verdor want dan doe ik het nog liever zelf. Niet aan te raden ook natuurlijk maar nee ik zal zelf geen mixjes kopen. Al helemaal niet met volkomende ombekende stoffen waarvan ook nog eens >60% niet of nauwelijk effect geeft.

Just my 2 cents want blijft ieders eigen keuze natuurlijk :praying2:

Bijdehandje

Newbie
Wat ik hierover even gauw vind is dit:
40% 3M-PCPy
30% DMC
29% Inositol
1% Color
( maar lees ook de volgende combi's: MDMA, ketamine en cafeïne. Maar soms worden er ook speed (amfetamine), 2C-B, 3-MMC of andere designer drugs in deze mix gevonden )

Hiervan kan ik al zeggen dat die DMC echte meuk is.

Over 3M-PCPy is nagenoeg nog niets bekend behalve dat het werkt zowel als een krachtige NMDA-antagonist als een drievoudige heropnameremmer die de heropname van alle drie de monoamine-neurotransmitters serotonine, dopamine en noradrenaline remt. Het werkt ook als een sigma-receptorligand met hoge affiniteit, selectief voor het σ2-subtype.

Nou zegt me dat laatste niet zoveel eigenlijk (@Proxima misschien?) maar de rest.. tjah... heropname remmer voor diverse lekker makende hersenstofjes....
Klinkt opzich prima maar ik zou toch wat voorzichtig zijn met een zo'n onbekende stof.

Buiten dat die 30% DMC niet veel zal doen en die 29% Inositol en 1% kleurstof natuurlijk al helemaal niet (Inositol is een veel gebruikte versnijdingsmiddel voor coke met een suiker achtig structuur en iets met een vitamine b geloof ik).

Niet te vergeten dat Tushi eigenlijk nooit 1 en dezelfde mix betreft en je dus vaak niet eens weet wat je aan het nemen bent.
(Nou denk ik, als we naar dezelfde vendor kijken (heeft ook Thozalinone namelijk), dat het de bovengenoemde mix is)

Ik persoonlijk hou er niet van als er verschillende middelen doorelkaar gegooid zijn door een verdor want dan doe ik het nog liever zelf. Niet aan te raden ook natuurlijk maar nee ik zal zelf geen mixjes kopen. Al helemaal niet met volkomende ombekende stoffen waarvan ook nog eens >60% niet of nauwelijk effect geeft.

Just my 2 cents want blijft ieders eigen keuze natuurlijk :praying2:
Heel erg bedankt voor deze uiteenzetting!
Stof tot nadenken. (en heroverwegen)

ILoveRCs

Wijs gebruiker
dankjewel voor je tripreport. niet zo veel aan dus. op reddit lees ik een heel ander verhaal over 3F-Thozalinone (3FTL). dat dat juist een hele fijne stof is.
die dutch tusi zou ik laten liggen, lijkt me niet de moeite waard, kun je beter normale 3-me-pcpy halen

Raver

Badass junkie
Er is ook tramadol gevonden in samples van Tusi met onder andere MDMA. Wat een gevaarlijke combinatie is. Tusi zou dus niet als optie mogen gelden terwijl er andere alternatieven zijn om op te stimfappen.

Bijdehandje

Newbie
Er is ook tramadol gevonden in samples van Tusi met onder andere MDMA. Wat een gevaarlijke combinatie is. Tusi zou dus niet als optie mogen gelden terwijl er andere alternatieven zijn om op te stimfappen.
Klopt. Ik blijf beter weg van tusi rommel.
Eigenlijk kon ik dat natuurlijk al weten.

Enige kanttekening is dat ik wel gebonden ben aan wat er via reguliere vendors beschikbaar is.
Ergens heb/had ik nog de hoop dat zij enigszins opletten met wat ze verkopen.
Ook hier op dit forum zie ik de meest vreselijke testresultaten voorbij komen van mensen die via via iets hebben aangeschaft.
Brrr.

Bovenaan