Mijn vorige psychiater vond dat ik vooral in de Wajong moest blijven. Ik haat die man.
Altijd maar hameren op wat ik niet kan en op het laten stellen van een tweede diagnose.
Ik ben echt een paar jaar van mijn leven kwijt omdat hij me elke keer de put in praatte. En natuurlijk medicijn op medicijn op medicijn.
Nou ik ken een veteraan en dat is een heel goede vader! Hoe durven ze dat te zeggen.
Ja een vriend van mij is jurist en zei ook dat ze er geld voor krijgen. Hij weet wel hoe het werkt
Nachtje over geslapen en ik vind het nog steeds een goed idee.
Ze hadden trouwens al gevraagd of ik ervaringsdeskundige wilde worden. Maar ik wil niet 6 x op een dag mijn eigen verhaal vertellen. Al is het prachtig dat er mensen zijn die dat wel kunnen.
Verder beetje aan t researchen wat er gebeurd is dat ik pas 7 maanden na mijn crisis adequate hulp
Tuurlijk mag je een fellow van andere geslacht bellen. En als jij een mannelijke sponsor vindt kun je dat best proberen, maar aantrekking is een risico. Ik heb nog een link naar een Whatsappgroep voor sponsor-sponsee contact van NA. Of had ik die nou via jou?Er zijn weinig vrouwelijke sponsoren hier. Vanmorgen zelfs na de meeting gesprek of je als vrouw een mannelijke fellow mag bellen. Maar je krijgt die nr’s niet voor niks. Zeker de mannen waarmee ik op de afdeling zat daar heb ik een band mee. Meer dan vrouwen die ik een paar keer een uurtje gezien heb.
Ik zal dinsdag naar een meeting gaan waar ik normaal niet kom. Misschien weer nieuwe gezichten.
Ik kwam wel tot rust maar op een manier waarop de vermoeden toe sloeg. Poe. Hopelijk word ik wat rustiger.
Er was een maatje uit de kliniek. Die heeft het moeilijk in de zin dat hij zijn huis uit moet, dat overal vrienden wonen uit zijn gebruikerstijd, dat zijn relatie over is… dat soort dingen spelen hier niet, ik heb wel een basis gelukkig. Vind het knap dat hij nog clean is.
Dat het initële contact via WA is betekent niet dat dat zo hoeft te blijven. Als je een sponsor in de buurt vindt kun je gewoon afspreken.Ja die had je via mijIk wil graag face to face contact met iemand, want ik zit al zo vaak op WA, forum, telefoon etc.
Dank je, ik denk ook dat dat wel kan. Iemand kiezen waarbij verliefdheid niet zo snel zal gaan spelen. Er was laatst iemand van wie ik onder de indruk was. Type bouwvakker met een interessant verhaal, verder niet mijn type qua aantrekkingskracht. Wilde hem echt vragen v sponsor maar toen ving ik op dat je een vrouw moet kiezen.
Ze zijn er wel.
Zo fijn vanmorgen. Ook de mensen die ik alleen zag tijdens opname maar niet of nauwelijks gesproken heb… ze hebben mij toch gezien en onthouden. Heb toch kerst met ze gevierd… Nouja doorgebracht… toch apart.
Precies. Kijk naar de mogelijkheden en overeenkomsten.Dank je, ik zag toen niemand in de buurt. Maar t mag ook een andere stad zijn, als ik er maar kan komen met ov.
kan dat nog danNote to selve: ga je verzekering regelen. (Ik ben net een vergiet momenteel)
Ja opzeggen kon tot en met 31 december en nieuwe afsluiten tot 1 februari. Heb vanuit de kliniek opgezegd maar moet nog nieuwe afsluiten, vergeet het steeds. Heb al wel research gedaan.
(welkome to my world)
dat dacht ik dus ookWeer wat geleerd.
Ik dacht dat je in januari alleen de aanvullende verzekering nog kon wijzigen.
Wie is nu in januari verantwoordelijk voor je zorgkosten? Verzekeraar 2023?
Volgensmij alleen als je voor 31 december je zorgverzekering helemaal opzegt moet je voor 1 februari een nieuwe hebben afgesloten bij een andere verzekeringsmaatschappij.Weer wat geleerd.
Ik dacht dat je in januari alleen de aanvullende verzekering nog kon wijzigen.
Wie is nu in januari verantwoordelijk voor je zorgkosten? Verzekeraar 2023?
ach je regelt het in ieder gevalKan het straks indienen bij verzekeraar 2024.
Toch volgende keer maar even op tijd alles regelen en niet tijdens opname.
Beetje verdriet om iemand met wie ik een relatie was begonnen, maar wat niet kon
Dit krijg je zonder pammetjes.