vloeibaar...

pepito

Bewuste gebruiker
Kreeg laatst bij smartshop iets als "vloeibare xtc"aangeboden, een x molecuul zou vervangen zijn door watermolecuul waardoor t nog niet in opiumwet zou opgenomen zijn. Voor alle duidelijkheid: geen GHB en geen Explosion dus. Naam en/of formule mij onbekend...Weet iemand meer? het betrof in gedestilleerd water opgeloste kristallen/poeder in een neutraal plastic buisje.

Qocaïne

Badass junkie
Methylone lijkt chemisch gezien heel sterk op MDMA Het verschilt slechts doordat er 1 extra zuurstof (O) atoom aan de alkylgroep (de staart van het molecuul) toegevoegd is ten koste van 2 waterstof (H) atomen. Methylone is als opvolger van MDMA gemaakt.

lijkt toch wel erg op methylone.. de beschrijving zoals jij het geeft!
is het nog steeds te verkrijgen dan?!

Alleen spreek ik over een toegevoegde zuurstof atoom.. en jij over een vervangende zuurstof atoom. :rolleyes:

intresting!

pepito

Bewuste gebruiker
Dank voor uitleg, mijn kennis beperkt over dit topic, je info zal ongetwijfelt kloppen, en ja, is nog steeds verkrijgbaar voor 15 euri...

Qocaïne

Badass junkie
Ook vloeibaar... dat moet jij weten Frisko :P
Maar komt tegenwoordig wel vaker voor in poedervorm idd!

Frisko

Badass junkie
Qocaïne zei:
Frisko zei:
methylone is toch poeder,zo kan ik het krijgen op mn vertrouwde RC site iig... :) :)

hmmz,die vloeibare mdma is toch explosion of vergis ik mij nu???
was dat geen mix van vloeibare mdma met een soort drank ofzoiets?
lijkt me toch dat die mdma dan opgelost is in die drank,of sla ik de bal nou helemaal mis??? :confused:

neti

Badass junkie
frisko: mythylone zit o.a. in explosion. explosion zit in een buisje en is vloeibaar. explosion is aangelengd met vanille essence en smaakt goor naar t schijnt. heb nog een buisje of drie op me wachten, denk dat ik me maar goed houd en ff 4 maand clean blijf en dan de combi

mythylone - mdma ga proberen

Qocaïne

Badass junkie
Frisko zei:
Qocaïne zei:
Frisko zei:
methylone is toch poeder,zo kan ik het krijgen op mn vertrouwde RC site iig... :) :)

hmmz,die vloeibare mdma is toch explosion of vergis ik mij nu???
was dat geen mix van vloeibare mdma met een soort drank ofzoiets?
lijkt me toch dat die mdma dan opgelost is in die drank,of sla ik de bal nou helemaal mis??? :confused:

Wat Enesteene als zei... het komt ook voor in vloebare vorm.
Het is dan idd aangelengd met allerlei andere stoffen, bijvoorbeeld vanille voor de geur. GEUR.. niet voor de smaak.. want was dát on-ge-lofelijk smerig! En dat stel ik me echt niet aan! ^^

Hier wat meer info

Qocaïne

Badass junkie
Qocaïne zei:
Het komt al heel snel op (5 minuutjes).. geen inslag, maar snel insluipend.
Het gevoel is heviger maar blijft korter aanhouden.

Zo snel als het gevoel kwam, ging het echter ook weer weg. (heeft 1/1,5 uur aangehouden)
Heb goed kunnen slapen en de volgende dag totaal geen kater gehad.

Het leek echt een spulletje wat je zo ff doordeweeks kunt doen.

kortom.. heftiger maar korter :)

Bovenaan