Wat gebruikt in het weekend ??

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Alcohol, wiet, hasj, dxm, nicotine en caffeine. Aardig rustig weekend, al was ik zaterdagnacht wel hartstikke ver van de kaart. Dat mog ook wel, eerst avondje zuipen en flink blowen, ook nog half stronken zitten stampen op 90's happy hardcore, 4 uur snachts naar huis en daar nog besluiten om 450 mg DXM in te nemen. Ik ging naar bed en ik dacht serotoninesyndroom te krijgen (wtf, was natuurlijk niet zo), want mijn lichaam voelde heel warm aan en ik voelde alles tintelen tot in mijn tanden toe. Mwa, gewoon rond half 6 's ochtends in bad gaan liggen, eerst met koud water en toen met warm water en half 7 weer naar bed gegaan. Ik had ook niet alle 450 opgenomen, want mijn maag kon het niet meer aan, zoveel bier, zoveel eten en drinken en dat nog er bovenop. :kots:

Ik heb me wel vermaakt en dat is belangrijk :grin:

MrEko

Bewuste gebruiker
Van vrijdag op zaterdag: véél te véél champagne en cava op een receptie (lang geleden dat ik nog eens zo zat was).
Van zaterdag op zondag: decadent geweest op een feestje (Goa4Life): in't begin van de avond een dikke lijn speed gekregen van een gast in een vrijgevige bui, later een ballon lachgas gekocht, en nog later een tripje gekocht en gedropt.
't was te merken dat het 5 maanden geleden was dat ik nog LSD had genomen; toen ik weg ging zat ik nog zwaar te trippen, alsook op de bus, op de (redelijk volle) trein en thuis.
De combinatie zat naar huis wandelen terwijl het flink sneeuwt, de dag erna een nachtje slaap overslaan en bezweet van het dansen en zwaar trippend door de vrieskou wandelen heeft er wel voor gezorgd dat ik nu vrij grieperig ben (en nee, 't is geen kater, ik ken het verschil).
Ach ja, straks naar de dokter en daarna wat legale, voorgeschreven medicatie nemen.
Ik mag dan wel koorts hebben, een zware kop, een pijnlijke keel, een neus die vast zit en het om beurten te warm en te koud hebben (met het nodige zweten erbij), het was het waard, beestig weekend gehad :rock: .
't Was evenwel het laatste druggebruik van 2010 (op misschien wat alcohol na).

lolnoob

Bewuste gebruiker
Bier en gisteren voor het eerst in mijn eentje pure wiet (sneeuwwitje) gerookt. In je eentje geeft toch een hele andere vibe, maar ik vond het echt heerlijk. Lekker je gedachtegang op hol laten slaan en damn wat klinkt alle muziek goed. Zelfs muziek waar ik normaal niet zo dol op ben was nu echt geweldig.

Het was echt een van de beste wietervaringen die ik heb gehad. Wel raar dat ik me in mijn eentje toch nog chiller voel.

knolselderij

Wijs gebruiker
alleen maar drank en ookal hadk 10 man om me heen die net zo bezopen waren als ik en die riepen ik ga coke halen. ik heb t niet gedaan, ik ben trots op mezelf :grin:

Biertje

Bewuste gebruiker
[quote="Xelocgoeie sex[/quote]
Haha kutBiertje, dat heb ik helemaal niet gepost.[/quote]
Ik wel, EI I :hearteyes: YOU[/quote]
:confused:[/quote]

Voor jullie een vraag, voor ons een weet... :confused:

Bovenaan