Wat gebruikt in het weekend ??

stuikerken

Belezen gebruiker
Vrijdag gram heroine+2 traxene 50 mg+2 joints
Zaterdag gram heroine+5 joints+veeel drank
Zondag buprenorfine+halve gram heroine

jappe_1991

Experimenterende gebruiker
jappe_1991 zei:
ik ben aan het proberen te stoppen met alles omdat ik eens om de zoveel tijd bloedtest krijg ,steekproeven zeg maar , door de jeugdrechter , al sinds 1 Januari geen pillen pep en sos aangeraakt paddo's al wa langer mar bon ,sinds 7 januari geen lsd ,was de eerste maar hopelijk niet de laatste keer , gestopt met wiet sinds dinsdag en roken wou ik zelf gestopt sinds vrijdag :rolleyes: :confused: :angry:
gezondigt gister 2 lijntjes sos

davie

Wijs gebruiker
Gewenning treed volgens mij best snel op. Iemand die vaak snuift kan soms tot 20x meer snuiven dan een beginner.

flashkop

Bewuste gebruiker
Had 2 pillen, jodensterren(ufo-vorm, niet de nieuwe)
ware tamelijk goed, had ze al eens gehad.
Ook nog wat alcool en nog een glas speciale flugel cola, kon die flugel niet laten, was er deze keer niet zo opgefucked van :)

J0rrit

Badass junkie
davie zei:
Gewenning treed volgens mij best snel op. Iemand die vaak snuift kan soms tot 20x meer snuiven dan een beginner.

ik dacxht dat gewenning niks te maken had met de lichamelijke schade/gevaarlijkheid maar alleen met het gevoel dat het stofje geeft, dus de vrijkomenden neurotransmitters?

bij 3 gram pep of nog zelfs meer bezwijkt iedereen wel aan klachten van je hart en/of dat je lever het niet meer aankan of andere lichaamsdelen of weet ik veel hoe, uitdroging/oververhitting?

ik dacht dat alleen je lichaam gewenning opbouwde voor het gevoel, dus niet voor de lichamelijke schade, zo is gepost in dat topic dus iedereen zal ongeveer bij de dezelfde hoeveelheid bezwijken, al ben je een rooky of een die-hard snuiver.

MetaalKonijn

Badass junkie
Dat is zoals gewoonlijk weer dikke BS wat je uitkraamt, er zijn mensen die met gemak meer dan 5 gram per dag d'r doorheen jatzen.

Deranged

Badass junkie

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Dzy zei:
Beiden.

Ook met gewenning krijg je niet 3 gram sterke pep op, behalve als je echt elke dag mega veel snuift.

Zullen we een keer meeten en een kijken wie er meer van die zooi door z'n neus kan halen? :P

En geen napalm-pep dan. Doet pijn aan neus.

Ellesdee

Badass junkie
GewoonVOL zei:
Dzy zei:
Beiden.

Ook met gewenning krijg je niet 3 gram sterke pep op, behalve als je echt elke dag mega veel snuift.

Zullen we een keer meeten en een kijken wie er meer van die zooi door z'n neus kan halen? :P

Pauper...

wat ik gebruikt heb?
xtc :grin: :hearteyes:

Mindless1985

Badass junkie
GewoonVOL zei:
Dzy zei:
Beiden.

Komt goed, als je een keer in overijssel bent geef je maar een gil, ok?

JewCookie

Wijs gebruiker
Dzy zei:
GewoonVOL zei:
Dzy zei:
Beiden.

Komt goed, als je een keer in overijssel bent geef je maar een gil, ok?

3 Gram is nog wel te halen hoor. T gaat er sneller door dan je denkt als je even bezig bent.

Hmm, ik ben ook vd partij mocht je in een weekend naar zwolle komen.. :wave:

Bovenaan