El Retro zei:
needlefreak zei:El Retro zei:
Heroïne & cocaïne
stuikerken zei:Vrijdag gram heroine+2 traxene 50 mg+2 joints
Zaterdag gram heroine+5 joints+veeel drank
Zondag buprenorfine+halve gram heroine

gezondigt gister 2 lijntjes sosjappe_1991 zei:ik ben aan het proberen te stoppen met alles omdat ik eens om de zoveel tijd bloedtest krijg ,steekproeven zeg maar , door de jeugdrechter , al sinds 1 Januari geen pillen pep en sos aangeraakt paddo's al wa langer mar bon ,sinds 7 januari geen lsd ,was de eerste maar hopelijk niet de laatste keer , gestopt met wiet sinds dinsdag en roken wou ik zelf gestopt sinds vrijdag![]()
![]()
![]()
Dzy zei:Zal wel niet al te sterk zijn geweest.
davie zei:Gewenning treed volgens mij best snel op. Iemand die vaak snuift kan soms tot 20x meer snuiven dan een beginner.

Dzy zei:Beiden.
Ook met gewenning krijg je niet 3 gram sterke pep op, behalve als je echt elke dag mega veel snuift.
GewoonVOL zei:Dzy zei:Beiden.
Ook met gewenning krijg je niet 3 gram sterke pep op, behalve als je echt elke dag mega veel snuift.
Zullen we een keer meeten en een kijken wie er meer van die zooi door z'n neus kan halen? :P
En geen napalm-pep dan. Doet pijn aan neus.
GewoonVOL zei:Dzy zei:Beiden.
Zullen we een keer meeten en een kijken wie er meer van die zooi door z'n neus kan halen? :P
Dzy zei:GewoonVOL zei:Dzy zei:Beiden.
Komt goed, als je een keer in overijssel bent geef je maar een gil, ok?