Lucy In The Sky
Bewuste gebruiker
Alcohol, speed, xtc en wiet.
vode zei:Een doosje hawaiaanse, en ontzettend bad op gegaan. Gelukkig dat m'n vriend erbij was want anders had ik mezelf met gemak van kant gemaakt. Wat waren dat de langste uren van m'n leven zeg..
Djo zei:vode zei:Een doosje hawaiaanse, en ontzettend bad op gegaan. Gelukkig dat m'n vriend erbij was want anders had ik mezelf met gemak van kant gemaakt. Wat waren dat de langste uren van m'n leven zeg..
Oei Vode, da's effe heftig. Hoe lang duurde de trip? *geeft een big hug*
O.T. Wederom nuchterend het weekend doorgebracht.
982 zei:Alcohol THC en een supergoed pepje... lange tijd geleden dat ik zulke goede heb gehad. Heb vaak rotzooi gehad. Ik denk 4 lijnen op vrijdag tussen 10 en 11 uur. .. kon ik de nacht en volgende dag op door. Gisteravond ook nog 1 lijntje gehad om wakker te blijven.
![]()
Djo zei:Dat is dan wel weer positief, maar jeetje klinkt heel heftig wat je hebt meegemaakt. Heb je toevallig ook geen hyperventilatie? Je schrijft over ademhalingsproblemen. Dat heb ik nu ook van het minste of geringste.![]()
Ja, paddo's is heftige shit. Zo blijkt nu wel weer. Ik weet niet of ik het nog ooit ga doen.
Hier merk je toch wel weer dat een zegeltje zoveel anders is.![]()
Mary zei:982 zei:Alcohol THC en een supergoed pepje... lange tijd geleden dat ik zulke goede heb gehad. Heb vaak rotzooi gehad. Ik denk 4 lijnen op vrijdag tussen 10 en 11 uur. .. kon ik de nacht en volgende dag op door. Gisteravond ook nog 1 lijntje gehad om wakker te blijven.
![]()
Waarom verbaast jouw onderschrift mij een beetje?
982 zei:Mary zei:982 zei:Alcohol THC en een supergoed pepje... lange tijd geleden dat ik zulke goede heb gehad. Heb vaak rotzooi gehad. Ik denk 4 lijnen op vrijdag tussen 10 en 11 uur. .. kon ik de nacht en volgende dag op door. Gisteravond ook nog 1 lijntje gehad om wakker te blijven.
![]()
Waarom verbaast jouw onderschrift mij een beetje?
Tja... uhmm..![]()
Maar ik ben van mijn grote verslaving af sinds 01-01-2008 .. maar inderdaad, ik ga het ff veranderen. Maar te bedenken dat ik in 2007 nog 15 pillen per week nam, en nu geen mdma meer. Vind ik het toch best redelijk.

Dat is toevalligazgaza zei:Hasj, wiet en alcohol (vrijdag whiskey, zaterdag bier).

Deranged zei:Ik kon het niet anders omschrijven dan raketbrandstof. Een verwijzing naar het strakke ready for take off gevoel dat ik er heel erg van kreeg. Oftewel als een raket die op het punt staat op te stijgen.
-spaceman- zei:a couple of beers.
Dumpy zei:Ayahuasca, heftig spul...