Wat gebruikt in het weekend ??

Djo

Badass junkie
vode zei:
Een doosje hawaiaanse, en ontzettend bad op gegaan. Gelukkig dat m'n vriend erbij was want anders had ik mezelf met gemak van kant gemaakt. Wat waren dat de langste uren van m'n leven zeg..

Oei Vode, da's effe heftig. Hoe lang duurde de trip? *geeft een big hug :hearteyes: *

O.T. Wederom nuchterend het weekend doorgebracht.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Djo zei:
vode zei:
Een doosje hawaiaanse, en ontzettend bad op gegaan. Gelukkig dat m'n vriend erbij was want anders had ik mezelf met gemak van kant gemaakt. Wat waren dat de langste uren van m'n leven zeg..

Oei Vode, da's effe heftig. Hoe lang duurde de trip? *geeft een big hug :hearteyes: *

O.T. Wederom nuchterend het weekend doorgebracht.

Pff, ik had ze genomen rond 12 uur smiddags, op een lege maag, niet goed over nagedacht dus, en mezelf een beetje overschat. :wink:

Rond 1 uur ging het al heel slecht, en dat werd maar slechter en slechter tot het ongeveer 4-5 uur was. Maar voor m'n gevoel was het echt oneindig. Ik werd helemaal gek, kon heel slecht ademen, lag nooit goed en konmezelf amper bewegen. Ik zag geen reet behalve visuals en snapte echt helemaal niets meer. :confused: Ik kon er echt niet meer bij wie ik was, wat tijd was, waarom dingen gebeurde..
Gelukkig waren harm en arjen erbij want ik was serieus on de overtuiging dat ik gek was geworden en permanent zo zou blijven, terwijl ik zelf normaal goed genoeg wist dat die kans klein was.
Ik wilde echt dood, en heb echt de longen uit mn lijf gehuild, wat opzich wel heel verluchtend was.

Ik ga er iig heel erg mee oppassen voortaan, want dit is niet iets wat ik nog een keer wil meemaken.. Maar het heeft harm en mij wel wat dichter bij elkaar gebracht en ik sta weer met sterke voeten in t leven. :wink:

Djo

Badass junkie
Dat is dan wel weer positief, maar jeetje klinkt heel heftig wat je hebt meegemaakt. Heb je toevallig ook geen hyperventilatie? Je schrijft over ademhalingsproblemen. Dat heb ik nu ook van het minste of geringste. :(

Ja, paddo's is heftige shit. Zo blijkt nu wel weer. Ik weet niet of ik het nog ooit ga doen.
Hier merk je toch wel weer dat een zegeltje zoveel anders is. :)

982

Bewuste gebruiker
Alcohol THC en een supergoed pepje... lange tijd geleden dat ik zulke goede heb gehad. Heb vaak rotzooi gehad. Ik denk 4 lijnen op vrijdag tussen 10 en 11 uur. .. kon ik de nacht en volgende dag op door. Gisteravond ook nog 1 lijntje gehad om wakker te blijven.

:wave:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
982 zei:
Alcohol THC en een supergoed pepje... lange tijd geleden dat ik zulke goede heb gehad. Heb vaak rotzooi gehad. Ik denk 4 lijnen op vrijdag tussen 10 en 11 uur. .. kon ik de nacht en volgende dag op door. Gisteravond ook nog 1 lijntje gehad om wakker te blijven.

Waarom verbaast jouw onderschrift mij een beetje?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Djo zei:
Dat is dan wel weer positief, maar jeetje klinkt heel heftig wat je hebt meegemaakt. Heb je toevallig ook geen hyperventilatie? Je schrijft over ademhalingsproblemen. Dat heb ik nu ook van het minste of geringste. :(

Ja, paddo's is heftige shit. Zo blijkt nu wel weer. Ik weet niet of ik het nog ooit ga doen.
Hier merk je toch wel weer dat een zegeltje zoveel anders is. :)

Ja, ik hyperventileer soms wel, maar dit was echt gewoon amper kunnen ademen, of het vergeten zelfs.

Heel heftig ja, ik ga er mee uitkijken tegenwoordig. Ik kon echt niks meer zien door die visuals, en het voelde alos er een truck op me geparkeerd stond. :openmouth: Ik maak nog wel eens een tripreport als ik het allemaal een beetje op een rijtje heb. :)

Respect the paddo's or they won't respect you :wink:

982

Bewuste gebruiker
Mary zei:
982 zei:

Tja... uhmm.. :flushed:

Maar ik ben van mijn grote verslaving af sinds 01-01-2008 .. maar inderdaad, ik ga het ff veranderen. Maar te bedenken dat ik in 2007 nog 15 pillen per week nam, en nu geen mdma meer. Vind ik het toch best redelijk.

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
982 zei:
Mary zei:
982 zei:

Tja... uhmm.. :flushed:

Maar ik ben van mijn grote verslaving af sinds 01-01-2008 .. maar inderdaad, ik ga het ff veranderen. Maar te bedenken dat ik in 2007 nog 15 pillen per week nam, en nu geen mdma meer. Vind ik het toch best redelijk.

I.c.m. die post was het onderschrift wel grappig :) Meer dan best redelijk dat je van je grote verslaving af bent! Super toch :wave:

Divinorum

Experimenterende gebruiker
Wiet, hash, een halve pil en de eerste keer ketamine. Was echt super wazig, we zaten that 70's show te kijken en het leek net of alle acteurs een andere drug op hadden :grin:

Deranged

Badass junkie
Ik kon het niet anders omschrijven dan raketbrandstof. Een verwijzing naar het strakke ready for take off gevoel dat ik er heel erg van kreeg. Oftewel als een raket die op het punt staat op te stijgen.

-spaceman-

Badass junkie
Deranged zei:
Ik kon het niet anders omschrijven dan raketbrandstof. Een verwijzing naar het strakke ready for take off gevoel dat ik er heel erg van kreeg. Oftewel als een raket die op het punt staat op te stijgen.

dus amvitamine leeft nog!?!?

OT: a couple of beers.

Bovenaan