Wat gebruikt in het weekend ??

kotssmurf

Belezen gebruiker
+/- 300 mg MDMA
Poppers
Lachgas
GBL
flink wat weed om het af te maken :)

EN niet te vergeten het belangerijkste van allemaal: Muziek :hearteyes:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Alleen nicotine en dat terwijl er al een week lang onaangeraakt een halve gram pep in mijn vriezer ligt (nog restantje van het weekend daarvoor). Ik ben best wel trots op mezelf en mijn lief! Een half jaar geleden hadden we er echt niet van af kunnen blijven, maar ik begin er steeds meer in te geloven dat onze hardnekkige pepverslaving echt een beetje verleden tijd begint te worden! :wave:

Serenity

Badass junkie
Marla Singer zei:
Alleen nicotine en dat terwijl er al een week lang onaangeraakt een halve gram pep in mijn vriezer ligt (nog restantje van het weekend daarvoor). Ik ben best wel trots op mezelf en mijn lief! Een half jaar geleden hadden we er echt niet van af kunnen blijven, maar ik begin er steeds meer in te geloven dat onze hardnekkige pepverslaving echt een beetje verleden tijd begint te worden! :wave:

Echt super om te horen! Het is ook wel eens fijn om op je eigen hebben en houden te functioneren, vind je niet? :)

Drientje

DF-koning
Marla Singer zei:

*Staande ovatie geeft*

Ik weet hoe moeilijk het kan zijn, dat weet je!

Dikke kus voor jou!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
@ Serenity en Drientje: Dank voor jullie lieve support! Wisten jullie dat het ons totaal geen moeite kost? Ik denk er soms wel eens aan natuurlijk, maar niet dat ik er dan meteen van wil snoepen. Integendeel zelfs, die pep ligt daar gewoon wel goed voorlopig! In de vriezer kun je het 't langst bewaren... :wink:

sky

Belezen gebruiker
paddo's!!! :grin: :grin: En dat was ook nog eens de eerste oogst van mijn echt-helemaal-eigen kweek.
Verders: wat jointjes :stoned:

Gewoon een GOED weekend gehad :grin: :grin:

:wave:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Eerste keer paddo´s gedaan gisteravond.
Erg gaaf! :grin:
Ik zou het eerst met een vriendin doen, maar zij bleek ziek te zijn.
Dus toch maar alleen gedaan, was zeer goed te doen, ik had verwacht dat het veel heftiger zou zijn op een negatief manier.
De bodyload was wel vrij zwaar, maar nog erg goed te handelen vond ik.
Maar wat een magisch sprookje was dat zeg, wauw! :hearteyes:

Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan met die vriendin, als ze weer beter is.

Delirium

Badass junkie
Heb FUCKING zin om te snuiven.

Gelukkig ken ik niemand hier in de drugswereld van Utrecht :grin: Dus ik zet mijn nuchtere periode nog even voort. (Inmiddels heb ik al 3 maanden ofzo geen harddrug aangeraakt :rock: )

Albino

Bewuste gebruiker
1 grammetje pep .. :rolleyes: moet wel even uitkijken dit zijn nu al 2 zaterdag avonden achter elkaar..
en wat wiet en bier ofcourse :wink:

Flameon

Badass junkie
Afgelopen weekend gefeest met het bestuur van de studentenvereniging die ik een paar jaar geleden mee heb opgericht. Eerst lekker gechilled met 2ce in de buitenlucht, later de kroeg in

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Na een week of drie van rust weer eens een zegel LSD genomen! Was me de trip wel weer, echt compleet weggezogen in een andere dimensie :rock: ! Vreemd hoe het elke keer weer zo anders kan zijn :P

Bovenaan