Marla Singer zei:Alleen nicotine en dat terwijl er al een week lang onaangeraakt een halve gram pep in mijn vriezer ligt (nog restantje van het weekend daarvoor). Ik ben best wel trots op mezelf en mijn lief! Een half jaar geleden hadden we er echt niet van af kunnen blijven, maar ik begin er steeds meer in te geloven dat onze hardnekkige pepverslaving echt een beetje verleden tijd begint te worden!![]()
Marla Singer zei:Alleen nicotine en dat terwijl er al een week lang onaangeraakt een halve gram pep in mijn vriezer ligt (nog restantje van het weekend daarvoor). Ik ben best wel trots op mezelf en mijn lief! Een half jaar geleden hadden we er echt niet van af kunnen blijven, maar ik begin er steeds meer in te geloven dat onze hardnekkige pepverslaving echt een beetje verleden tijd begint te worden!![]()
Pak Suiker zei:3970 zei:in chronologische volgorde; dex-ghb-xtc-ghb-jessie-ghb![]()
Jessie, dat klinkt goed, die drug wil ik ook wel eens gebruiken haha. :P

3970 zei:Pak Suiker zei:3970 zei:in chronologische volgorde; dex-ghb-xtc-ghb-jessie-ghb![]()
Jessie, dat klinkt goed, die drug wil ik ook wel eens gebruiken haha. :P
Zou ik niet doen, is veeeeeel te verslavend.....ik ben er al 22 jaar aan verslaafd![]()
Albino zei:1 grammetje pep ..moet wel even uitkijken dit zijn nu al 2 zaterdag avonden achter elkaar..
me too ,ook eventjes uitkijken 2de vrijdag op rij speed...
! Vreemd hoe het elke keer weer zo anders kan zijn :P