Wat gebruikt in het weekend ??

Mindgamer

Badass junkie
Ayahuasca, en heb daar echt ontzettend veel van geleerd.
Het gaat echt maanden duren voordat ik mijn ervaring heb kunnen verwerken
Ik ging zo enorm diep, dat mijn hele bewustzijn zich manifesteerde in symbolen, maar specifiek de symbolen die negatieve inhoud bevatte, kreeg ik volledige inzicht in.
Echt een wonderbaarlijk goedje is dit en ik heb hier echt enorm veel respect voor.
Een verslag ga ik schrijven wanneer ik denk dat ik daar klaar voor ben.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drie soorten pep: mijn oude restantje uit de vriezer, was nog wel te doen, maar kwaliteit was toch sterk afgenomen. Nog wat bijgehaald dus, maar dat was echt de kutste pep die ik ooit heb gehad. Volgens mij was het een mengsel van krijt en een piepklein beetje cafeine! Amfetamine-gevoel was iig heel ver te zoeken en na een paar van die mislukte lijntjes, de boel maar weggeflikkerd. Gelukkig was er op het feestje iemand die wel goede kwaliteit had en mocht ik daar een paar lijntjes van meepikken. Zo was mijn langverwachte pepnacht toch nog een beetje gered en zit ik nu nog lekker een beetje na te spacen!

Drientje

DF-koning
Mindgamer zei:
Ik ging zo enorm diep, dat mijn hele bewustzijn zich manifesteerde in symbolen, maar specifiek de symbolen die negatieve inhoud bevatte, kreeg ik volledige inzicht in.
Echt een wonderbaarlijk goedje is dit en ik heb hier echt enorm veel respect voor.
Ja, hier ook weer een hele bijzondere ervaring rijker!

Geloof dat je een heftige reis hebt gemaakt? Ik was zaterdag om 1700 aanwezig en iedereen lag nog te slapen en bij te komen. Schijnt een hele heftige avond geweest te zijn!

Onze cirkel was rustig, mijn reis was heftig maar draaglijk en heel veel mensen hadden een mooie heldere en fijne trip!

Hoop echt op een verslag want zowel Vode als ik waren erg benieuwd naar hoe je het ervaren had!

Neem de tijd om je ervaringen te integreren!

Liefde en Licht!

Mindgamer

Badass junkie
Drientje zei:
Mindgamer zei:
Ja, hier ook weer een hele bijzondere ervaring rijker!

Geloof dat je een heftige reis hebt gemaakt? Ik was zaterdag om 1700 aanwezig en iedereen lag nog te slapen en bij te komen. Schijnt een hele heftige avond geweest te zijn!

Onze cirkel was rustig, mijn reis was heftig maar draaglijk en heel veel mensen hadden een mooie heldere en fijne trip!

Hoop echt op een verslag want zowel Vode als ik waren erg benieuwd naar hoe je het ervaren had!

Neem de tijd om je ervaringen te integreren!

Liefde en Licht!
viewtopic.php?f=22&t=17941&start=90

Maar dit had je vast niet over het hoofd gezien :wink:
Dit is overigens nog maar een voorproefje op mijn verslag wat komen gaat over een paar weken :)

Ik ben ook erg benieuwd naar eventuele reports van jullie.

Ewie

Belezen gebruiker
Vorig weekend; xtc, cocaine, alcohol, wiet en nicotine :grin:

Afgelopen weekend; alleen veel alcohol en wat wiet, alchohol blijft toch een sterke drugs, als je er maar genoeg van neemt! :wink:

Bovenaan