honingolie
Bewuste gebruiker
Alcohol, coke, 2c-b, lachgas, wiet. Niet allemaal op dezelfde avond, maar nu maar weer ff een weekje rustig aan doen :P

Ja, hier ook weer een hele bijzondere ervaring rijker!Mindgamer zei:Ayahuasca, en heb daar echt ontzettend veel van geleerd.
Het gaat echt maanden duren voordat ik mijn ervaring heb kunnen verwerken
Ik ging zo enorm diep, dat mijn hele bewustzijn zich manifesteerde in symbolen, maar specifiek de symbolen die negatieve inhoud bevatte, kreeg ik volledige inzicht in.
Echt een wonderbaarlijk goedje is dit en ik heb hier echt enorm veel respect voor.
Een verslag ga ik schrijven wanneer ik denk dat ik daar klaar voor ben.
Heette ze toevalligDumpy zei:Jointjes, wat tripgoed en een mooi fins goa meisje![]()
was een goed weekend.
Dus toch? En zou je er verslaafd aan raken?Worstenjongen zei:Alchohol,Xtc,Cocaine
viewtopic.php?f=22&t=17941&start=90Drientje zei:Ja, hier ook weer een hele bijzondere ervaring rijker!Mindgamer zei:Ayahuasca, en heb daar echt ontzettend veel van geleerd.
Het gaat echt maanden duren voordat ik mijn ervaring heb kunnen verwerken
Ik ging zo enorm diep, dat mijn hele bewustzijn zich manifesteerde in symbolen, maar specifiek de symbolen die negatieve inhoud bevatte, kreeg ik volledige inzicht in.
Echt een wonderbaarlijk goedje is dit en ik heb hier echt enorm veel respect voor.
Een verslag ga ik schrijven wanneer ik denk dat ik daar klaar voor ben.
Geloof dat je een heftige reis hebt gemaakt? Ik was zaterdag om 1700 aanwezig en iedereen lag nog te slapen en bij te komen. Schijnt een hele heftige avond geweest te zijn!
Onze cirkel was rustig, mijn reis was heftig maar draaglijk en heel veel mensen hadden een mooie heldere en fijne trip!
Hoop echt op een verslag want zowel Vode als ik waren erg benieuwd naar hoe je het ervaren had!
Neem de tijd om je ervaringen te integreren!
Liefde en Licht!
Worstenjongen zei:Alchohol,Xtc,Cocaine
Drientje zei:Dus toch? En zou je er verslaafd aan raken?Worstenjongen zei:Alchohol,Xtc,Cocaine
Drientje zei:Heette ze toevalligDumpy zei:Jointjes, wat tripgoed en een mooi fins goa meisje![]()
was een goed weekend.
Riikka?
Zou wel grappig zijn!

riikkaDrientje zei:Heette ze toevalligDumpy zei:Jointjes, wat tripgoed en een mooi fins goa meisje![]()
was een goed weekend.
Riikka?
Zou wel grappig zijn!
Ja, ik weet! Mooi meisje, enorm mooie en lieve meid!Ellesdee zei:riikkaDrientje zei:Heette ze toevalligDumpy zei:Jointjes, wat tripgoed en een mooi fins goa meisje![]()
was een goed weekend.
Riikka?
Zou wel grappig zijn!![]()