Worstenjongen
Bewuste gebruiker
Xtc
Spor zei:Wat een weekend ook weer:
Vrijdag:
- 40mg ritalin (voor tijdens school hehe)
- "wat" 2c-E
- +/- 30mg 2c-D
- 250mg opium
- 20mg temazepam
- 10mg oxazepam
- veel wiet + hasjolie
Zaterdag
- 1 zegel LSD
- 3 lijnen R+S ketamine
- 10ml GHB
- 150 mg opium
- 40mg temazepam
- veel wiet + hasjolie
Zondag (nouja, 10 van de uren van zaterdag heb ik bij zondag geteld door het slapen)
- heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel wiet en hasjolie
- 10mg diazepam
- 20mg temazepam
Angramar Temenos zei:Lekker dan.. en jij hebt het gehad met drugs? Ik wil niet weten wat je hebt gebruikt toen je dat nog niet had =).
Spor zei:Zoals ik al zei mix ik maar al te graag en heb dus ook veel meer combi's geprobeerd, maar vaak val ik van de ene combi in de andere dus om er nou neer te zetten smorgens beginnen met valium, s'avonds 3 pillen, 2 lijnen coke, 2 lijnen speed, erna 30mg 2c-b, toen ketamine om het heftiger te maken, en erna opium, ghb, en benzo's om te slapen dat schiet ook niet zo op he...
Spor zei:4 fluoramphetamine
xtc (blauwe mitsu's)
73% pure pep
2cb
R ketamine
DMT
Coke
temazepam
oxazepam
nitrazepam
zopiclon
Heel veel wiet
Hasj
Wat een weekend![]()
Spor zei:Wat een weekend ook weer:
Vrijdag:
- 40mg ritalin (voor tijdens school hehe)
- "wat" 2c-E
- +/- 30mg 2c-D
- 250mg opium
- 20mg temazepam
- 10mg oxazepam
- veel wiet + hasjolie
Zaterdag
- 1 zegel LSD
- 3 lijnen R+S ketamine
- 10ml GHB
- 150 mg opium
- 40mg temazepam
- veel wiet + hasjolie
Zondag (nouja, 10 van de uren van zaterdag heb ik bij zondag geteld door het slapen)
- heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel wiet en hasjolie
- 10mg diazepam
- 20mg temazepam
! Going up, going down, going up, going down... Fockin waste of money, time and brain...Spor zei:ach, je moest eens weten hoe veel lol ik heb gehad![]()
Heb ik jou misschien ontmoet?Rikkamwan zei:THC, Ketamine en GHB op ruigoordVetste feest ooit
![]()
Hij heeft zelfs iets bij jou achtergelatenDrientje zei:Heb ik jou misschien ontmoet?Rikkamwan zei:THC, Ketamine en GHB op ruigoordVetste feest ooit
![]()

Gemini zei:Paar biertjes gedronken op vrijdag.