Wat gebruikt in het weekend ??

hannus

Bewuste gebruiker
teveel alcohol
ketamine
2 c-i
sos
half snoepje
beetje pep

was me het weekendje wel weer.. pff weer ff tot oud en nieuw rustig aan doen

Spor

Wijs gebruiker
mensen, mensen, mensen... wat een weekend ook weer !

vrijdag:
- heel veel wiet
- 300mg MDMA (jaja, wie wat bewaard die heeft wat :wink: )
- Blauwe mitsubishie
- 15ml GHB

En om het af te maken Spor, Dieselboy, Apex, Dom & Roland en Donny :grin:

Zaterdag
- Heel veel wiet
- 2 Hoffmann's
- 30mg 2c-B
- Een blauw dolfijntje
- stuk of wat lachgaspatronen
- 20mg diazepam

En maar weer Dieselboy :grin: en Loxy voor erbij

En heb zonet te horen gekregen dat ik het vanavond weer laat ga maken, wss met veel lsd :P

Lekker weekend :grin:

Immo

Badass junkie
Vrijdag: Alcohol
Zaterdag: Hasjmelk. Wat was dit wazig zeg. Ik had bijna een gram hasj gebruikt bij het maken van de melk, het effect (wat pas in sloeg 2 uur na inname) was behoorlijk sterk. Lichte paddo achtige visuals en af en toe leek het een beetje ketamine achtig te zijn. Ik had echt nooit verwacht dat dit kon met hasj.

Safaarii

Belezen gebruiker
Vrijdag: Heel veel alcohol en om nuchter te worden een lijn speed.
Zaterdag: Bommetjes en :xtc:
Zondag: Niks, hele dag geslapen.

azgaza

Badass junkie
Vrijdag: alleen een paar joints
Zaterdag: veel bier, vodka en joints
Zondag: twee biertjes en wat joints

Gaar weekend, maar wel leuk :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Spor zei:
lijstje

Hey man, ik zou als ik jou was uitkijken met vaak acid pakken. Zelf heb ik mn vroegere periode ook elke week aan de acid gezeten of meer.. En ik kan je vertellen dat je daar geestelijk behoorlijk fucked up van word. Het is niet zoals 2ctjes en andere zooi die je kan blijven pakken, dat weet je zelf ook wel. Naja nu is je acid gebruik nog niet zo extreem maar ik denk ik waarschuw even :wink:

PillenJunk

Experimenterende gebruiker
Dit weekend heb ik fucking veel op.
Ben vrijdag dus naar Angerfist geweest in Leiden.. :grin:
Vrijdag ging ik eerst kkveel pep snuiven en joints roken toen ging ik naar het feest daar de hele tijd naar de plee pep snuiven, coke gesnoven, 1,5 pil op (1 kroontje voelde ik niks van toen mitsu) en drank op (bier en smirnoff) na dat feest bij een vriend in Leiden gaan chillen daar nog een mitsu gedropt en we hebben daar non stop pep/coke lope snuiven en wiet en hasj joints gesmoked. Heb zaterdag de hele dag zitten hallucineren man, want niks gegeten hele weekend en niet geslapen :beer: . Was trouwens op dat feest vriend wou een shaggie draaien en toen gaftie het terug ik kijk ff later in m'n shag ik schrok me dood had hij dr een mitsubishi in m'n shag gedaan :openmouth: :grin: . Leuk kadootje :beer: .
Nja zaterdagavond toen ik thuis kwam joints zitten roken tot 6 uur smorgens en toen zondagmiddag kwam ik erachter dat er nog een packje pep in m'n bh zat (vanwege fouilleren). Dus had dat ook ff opgemaakt en toen voor de rest zondag hele avond zitten blowen.
Was gister om 12 uur ofzo thuis en kheb tot half 4 vanmiddag geslapen :P .

Was me wel een ziek weekend ksou het zo weer doen :grin: ...

Mirrorball

Bewuste gebruiker
PillenJunk zei:
Dit weekend heb ik fucking veel op.
Ben vrijdag dus naar Angerfist geweest in Leiden.. :grin:
Vrijdag ging ik eerst kkveel pep snuiven en joints roken toen ging ik naar het feest daar de hele tijd naar de plee pep snuiven, coke gesnoven, 1,5 pil op (1 kroontje voelde ik niks van toen mitsu) en drank op (bier en smirnoff) na dat feest bij een vriend in Leiden gaan chillen daar nog een mitsu gedropt en we hebben daar non stop pep/coke lope snuiven en wiet en hasj joints gesmoked. Heb zaterdag de hele dag zitten hallucineren man, want niks gegeten hele weekend en niet geslapen :beer: . Was trouwens op dat feest vriend wou een shaggie draaien en toen gaftie het terug ik kijk ff later in m'n shag ik schrok me dood had hij dr een mitsubishi in m'n shag gedaan :openmouth: :grin: . Leuk kadootje :beer: .
Nja zaterdagavond toen ik thuis kwam joints zitten roken tot 6 uur smorgens en toen zondagmiddag kwam ik erachter dat er nog een packje pep in m'n bh zat (vanwege fouilleren). Dus had dat ook ff opgemaakt en toen voor de rest zondag hele avond zitten blowen.
Was gister om 12 uur ofzo thuis en kheb tot half 4 vanmiddag geslapen :P .

Was me wel een ziek weekend ksou het zo weer doen :grin: ...

Jij bent pas ècht gaaf.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Zaterdag MDMA, 2cb, bier en whiskey! Rond uur of 7 's ochtends even out gegaan, 9 uur kwam ik weer bij, andere lui waren nog wakker zijn we maar gelijk doorgegaan met wat lijnen speed :grin:. Lekker ontbijt :rolleyes: ! Uiteindelijk de zondag afgesloten met wat glazen rode wijn.

Al met al was het wel weer chill weekend, wel beetje brakke werkdag vandaag :(

Spor

Wijs gebruiker
Spor zei:

vrijdag:
- heel veel wiet
- 300mg MDMA (jaja, wie wat bewaard die heeft wat :wink: )
- Blauwe mitsubishie
- 15ml GHB

En om het af te maken Spor, Dieselboy, Apex, Dom & Roland en Donny :grin:

Zaterdag
- Heel veel wiet
- 2 Hoffmann's
- 30mg 2c-B
- Een blauw dolfijntje
- stuk of wat lachgaspatronen
- 20mg diazepam

En maar weer Dieselboy :grin: en Loxy voor erbij

En heb zonet te horen gekregen dat ik het vanavond weer laat ga maken, wss met veel lsd :P

Lekker weekend :grin:

Ja en op zondag:
- heel veel wiet
- 4 hoffmann's
- 330mg opium
- 20mg 2c-E
- X aantal lachgas ballonnetjes
- valiumke om te pitten

Pfffffffff ja ik weet het ik moet echt ff normaal gaan doen :flushed: maak ik heb nu vakantie en ik had zoiets van NU EVEN DOOR ALS NOOIT TEVOREN :grin:

En dat is gelukt :sunglasses:

En bedankt voor het advies natuurlijk, ik zal er aan denken, was ook niet van plan meer van deze weekenden te doen op korte termijn, maar dit weekend was geweldig :grin:

Toen ik maandag om 13:00 thuis kwam keken mn ouders me aan alsof ik van mars kwam (en terecht natuurlijk) en toen ben ik gaan slapen en net pas om 14:00 wakker geworden :grin: en ik voel me als herboren !

Kan na dit weekend in ieder geval zeggen dat ik mijn onderschrift dik en dubbel waar heb gemaakt !

honingolie

Bewuste gebruiker
Spor zei:
En bedankt voor het advies natuurlijk, ik zal er aan denken, was ook niet van plan meer van deze weekenden te doen op korte termijn, maar dit weekend was geweldig :grin:
[/size]

hahah, you liar!

oh wacht, het is geen weekend nu.. :P

hannus

Bewuste gebruiker
antibiotica
pillen tegen het ijlen
asperine
slijm oplos pillen

damn echt helemaal wazig van de rotzooi...

Chris Pontius

Badass junkie
het is nog weekend toch?
zonet mdma gedropd.. ik voel me hartje nu een beetje tekeer gaan.
hetis een tijd geleden dat ik het heb gedaan.
ik heb nu niet veel genomen. maar volgens mij gaat het een leuke avond worden :P

azgaza

Badass junkie
Weer érg veel bier, wat vodka, wat whiskey en flink wat hasj en wiet (en heel goed gezeldschap natuurlijk!)

Bovenaan