Spor is de combinatie man....plantenbak zei:ik zou dat niet eens overlven![]()
plantenbak zei:ik zou dat niet eens overlven![]()
Spor zei:mensen, mensen, mensen... wat een weekend ook weer !
lijstje
. Was trouwens op dat feest vriend wou een shaggie draaien en toen gaftie het terug ik kijk ff later in m'n shag ik schrok me dood had hij dr een mitsubishi in m'n shag gedaan
.PillenJunk zei:Dit weekend heb ik fucking veel op.
Ben vrijdag dus naar Angerfist geweest in Leiden..![]()
Vrijdag ging ik eerst kkveel pep snuiven en joints roken toen ging ik naar het feest daar de hele tijd naar de plee pep snuiven, coke gesnoven, 1,5 pil op (1 kroontje voelde ik niks van toen mitsu) en drank op (bier en smirnoff) na dat feest bij een vriend in Leiden gaan chillen daar nog een mitsu gedropt en we hebben daar non stop pep/coke lope snuiven en wiet en hasj joints gesmoked. Heb zaterdag de hele dag zitten hallucineren man, want niks gegeten hele weekend en niet geslapen. Was trouwens op dat feest vriend wou een shaggie draaien en toen gaftie het terug ik kijk ff later in m'n shag ik schrok me dood had hij dr een mitsubishi in m'n shag gedaan
![]()
. Leuk kadootje
.
Nja zaterdagavond toen ik thuis kwam joints zitten roken tot 6 uur smorgens en toen zondagmiddag kwam ik erachter dat er nog een packje pep in m'n bh zat (vanwege fouilleren). Dus had dat ook ff opgemaakt en toen voor de rest zondag hele avond zitten blowen.
Was gister om 12 uur ofzo thuis en kheb tot half 4 vanmiddag geslapen :P .
Was me wel een ziek weekend ksou het zo weer doen...
! Uiteindelijk de zondag afgesloten met wat glazen rode wijn.Spor zei:mensen, mensen, mensen... wat een weekend ook weer !
vrijdag:
- heel veel wiet
- 300mg MDMA (jaja, wie wat bewaard die heeft wat)
- Blauwe mitsubishie
- 15ml GHB
En om het af te maken Spor, Dieselboy, Apex, Dom & Roland en Donny
Zaterdag
- Heel veel wiet
- 2 Hoffmann's
- 30mg 2c-B
- Een blauw dolfijntje
- stuk of wat lachgaspatronen
- 20mg diazepam
En maar weer Dieselboyen Loxy voor erbij
En heb zonet te horen gekregen dat ik het vanavond weer laat ga maken, wss met veel lsd :P
Lekker weekend![]()
Spor zei:En bedankt voor het advies natuurlijk, ik zal er aan denken, was ook niet van plan meer van deze weekenden te doen op korte termijn, maar dit weekend was geweldig
[/size]
Frisko zei:
honingolie zei:oh wacht, het is geen weekend nu.. :P
Rraw!Pak Suiker zei:MDMA, een warme douche, een lief jongetje en een lief meisje![]()
Drientje zei:Rraw!Pak Suiker zei:MDMA, een warme douche, een lief jongetje en een lief meisje![]()
![]()
Dat maakt niet uit, ik leef met je mee! Ik had het wel kunnen zijn....Pak Suiker zei:Drientje zei:Rraw!Pak Suiker zei:MDMA, een warme douche, een lief jongetje en een lief meisje![]()
![]()
Rraw? en dat terwijl je het lieve meisje niet eens was. :P
Drientje zei:Dat maakt niet uit, ik leef met je mee! Ik had het wel kunnen zijn....Pak Suiker zei:Drientje zei:Rraw!![]()
Rraw? en dat terwijl je het lieve meisje niet eens was. :P