funky_skunk_junky
Wijs gebruiker
In totaal 3 jointjes, zozo poeh poeh hey hey. Wat goed van mij :P
Ohja en 3 glaasjes Baileys
Ohja en 3 glaasjes Baileys
W.F.L. zei:Speed en een lijntje mephedrone en methylone. Hebben we dat ook weer gehad.
Ik moet zeggen dat zo'n lijn mephedrone verdacht veel aanvoelde als coke.
But it's still gay![]()
Damien0124 zei:Pep, wiet en alcohol. M'n lichaam vindt alcohol en pep niet echt een ideale combo:![]()
SperSIZEboon zei:Damien0124 zei:Pep, wiet en alcohol. M'n lichaam vindt alcohol en pep niet echt een ideale combo:![]()
![]()
:P
Damien0124 zei:SperSIZEboon zei:Damien0124 zei:Pep, wiet en alcohol. M'n lichaam vindt alcohol en pep niet echt een ideale combo:![]()
![]()
:P
The fuck? Waar slaat dat nou op?
Rabbithole zei:
Denk eerder dat de combinatie alcohol en wiet niet goed is, of niet? Daar kunnen zo vreselijk veel mensen niet tegen.
Rabbithole zei:Maar het lijkt me een beetje onzin om het af te doen als troep omdat jij je nu zo kut voelt, toch? Je weet dat je sneller gaat hallucineren als je zolang wakker bent van de pep én er ook nog eens iets anders bijneemt. Logisch dat je je dan anders en kutter voelt dan van alleen pep.
W.F.L. zei:Rabbithole zei:Maar het lijkt me een beetje onzin om het af te doen als troep omdat jij je nu zo kut voelt, toch? Je weet dat je sneller gaat hallucineren als je zolang wakker bent van de pep én er ook nog eens iets anders bijneemt. Logisch dat je je dan anders en kutter voelt dan van alleen pep.
Daar niet van, haha! Maar zoals ik al zei vond ik het toch een vage bedoening. Dat ik me slecht voel (nu niet meer overigens) was o.a. omdat ik de dag ervoor maar 1 hamburger met wat frieten heb gegeten. Maar we gaan voor de 72u ofzo, toch. Maar zoals je ziet was mijn oordeel niet louter gebaseerd op het effect van mephedrone maar ook aan de inslag, vaatvernauwing cravings e.d. the overall experience zeg maar. Niet echt relaxt wat mij betreft, maar het effect (nasaal) mag er best wel wezen. Je krijgt in elk geval wel waar voor je geld, dat zeker.![]()
Was behoorlijk ver heen toen ik dat bericht typte moet ik zeggen. :')
Alcohol en pep valt heel goed te combineren nochtans, ik vind het vreemd dat je er slecht op reageerde, maar gezond (en verstandig) is het niet. Van wiet bij m'n pep word ik gewoon verknipt, zeker als ik al lang wakker ben. Maar voor mensen die veel blowen maakt dat niet echt veel uit.
en het is spuiten en slikken, dus als jij een kratje opdrinkt ben je waarschijnlijk ook niet de eerste of de enige...TrippyShit zei:Ja, mensen hadden vakantie. Morgen zit ik in de Spuiten&Slikken studioBier/wijn/frisdrank is gratis tijdens de opnames. En ja, als je gratis bier aangeboden krijgt is het natuurlijk niet netjes om nee te zeggen
![]()
azgaza zei:Dit weekend alleen hasj, was ongezond en moet wel op gezondheid letten, dus maar alleen hasj.
Beanhead zei:azgaza zei:Dit weekend alleen hasj, was ongezond en moet wel op gezondheid letten, dus maar alleen hasj.
Het is te merken.
Of ben ik de enigste die die zinsopbouw een beetje vaag vind![]()
azgaza zei:Beanhead zei:azgaza zei:Dit weekend alleen hasj, was ongezond en moet wel op gezondheid letten, dus maar alleen hasj.
Het is te merken.
Of ben ik de enigste die die zinsopbouw een beetje vaag vind![]()
?? Grammaticaal is het volgens mij niet incorrect; misschien dat je het vreemd vind omdat het geen heel erg standaard verwoording is? Qua gezondheid bedoelde ik meer dat ik een keelontsteking had en dat dan weerstand verlagende drugs zoals alcohol een slecht idee zouden zijn; waardoor ik het dit weekend alleen bij wat jointjes heb gehouden.
En wat is er nou weer mis met mijn zinsbouw?