Wat gebruikt in het weekend ??

W.F.L.

Badass junkie
Speed en een lijntje mephedrone en methylone. Hebben we dat ook weer gehad.

Ik moet zeggen dat zo'n lijn mephedrone verdacht veel aanvoelde als coke.

But it's still gay :smilingimp:

Beanhead

Badass junkie
W.F.L. zei:
Speed en een lijntje mephedrone en methylone. Hebben we dat ook weer gehad.

Ik moet zeggen dat zo'n lijn mephedrone verdacht veel aanvoelde als coke.

But it's still gay :smilingimp:

Echt? Okay niet proberen die rommel dus, dacht dat het wat weg had van mdma (meph is toch bk-mdma?)

Maar wat zeg ik nou niéts kan het mdma gevoel vervangen :tearsofjoy:

W.F.L.

Badass junkie
Het is trouwens ook rotzooi, want ik heb maar iets van een 120mg gehad en toen ie insloeg vond ik het al bizar, dacht echt dat ik een paniekaanval ging krijgen ofzo. Niet dus, en dat viel verder wel mee. Nu zijn we iets van 50 uur en 800mg speed verder en gisteren al last van ongezond veel paranoia en audiohallucinaties (wat ik nooit zo snel en intens heb na 24u op pep) en vandaag.. Tsja, ik heb m'n laatste lijn pep gehad om 13:30 gisterenmiddag en ik heb vannacht dus niet kunnen slapen (god weet waarom, afgezien van dex dan) maar dat valt lelijk tegen. Ik tweak nog altijd voor het leven en het ziet er naar uit dat deze vertoning de naam "amfetamine psychose" wel waard gaat worden als ik straks niet kan slapen. Gezien er nu een duivelse overvloed aan dopamine aanwezig is in mijn hoofd lijkt mij dat wel een plausibele verklaring voor 1) strak staan en 2) hallucinaties. Van speed gaat het allemaal niet zo snel, dus ik vermoed dat die mephedrone er voor iets tussenzit, wat ook dopamine vrijmaakt of heropname blokkeert. Zal wel niet zo gezond zijn mocht de 1 een absurde hoeveelheid aan dopamine vrijmaken (Mephedrone) en de ander nog eens dopamine vrijmaken en heropname/afbraak voor lange tijd blokkeren.

Blijkbaar lijkt Mephedrone op MDMA en daarna pep/coke als je het oraal neemt; geen ervaring mee. Maar gesnoven heeft het dus echt wel meer weg van coke dan wat anders vind ik. Het roept blijkbaar ook gelijkaardige cravings op die je krijgt na een lijn coke (geen last van gehad want ik had pep gesnoven naar het einde toe) Het is in elk geval wel fair priced, 10 euro per gram als je de labrat wilt uithangen :beer:

Mephedrone is 4-methylmethcathinone. Geen amfetamine dus, zoals MDMA. Mephedrone is krachtiger omdat het beter oplost in vet dan methylone (methyleendioxymethylcathinone). Ik heb het even opgezocht en bk-MDMA is Methylone, lijkt me ook minder troep te zijn dan Mephedrone. Maar ja, RC's.. :wave:
Van mij mag het gerust verboden worden. Dat mijn lul zich sinds zaterdagavond niet meer heeft laten zien vind ik eerlijk gezegd ook beangstigend, zegt nogal wat over de vaatvernauwende capaciteiten van het spul :)

Elohtibbar

Badass junkie
Maar het lijkt me een beetje onzin om het af te doen als troep omdat jij je nu zo kut voelt, toch? Je weet dat je sneller gaat hallucineren als je zolang wakker bent van de pep én er ook nog eens iets anders bijneemt. Logisch dat je je dan anders en kutter voelt dan van alleen pep.

Neemt niet weg dat mephedrone waarschijnlijk best kutspul is. :wink: Alleen je argumentatie klopt in mijns inziens niet helemaal. :grin:

SperSIZEboon

Badass junkie
Damien0124 zei:
Pep, wiet en alcohol. M'n lichaam vindt alcohol en pep niet echt een ideale combo: :kots:

:P

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Rabbithole zei:
:tearsofjoy:

Denk eerder dat de combinatie alcohol en wiet niet goed is, of niet? Daar kunnen zo vreselijk veel mensen niet tegen.

Nee ik had toen nog geen wiet op. Daarnaast heb ik totaal geen tolerantie (meer) voor alcohol, omdat ik het zo weinig drink.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Maar eens aan goede kwaliteit mdma gegaan. Was wel weer eens leuk na 6 jaar niet :hearteyes:
Lekker wat wiet erbij, biertje, en toen ik niet in slaap kon konen valium geslikt tot ik sliep (teveel)
weer te veel mja. Normaal is weekend alleen wiet :wink:

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
Maar het lijkt me een beetje onzin om het af te doen als troep omdat jij je nu zo kut voelt, toch? Je weet dat je sneller gaat hallucineren als je zolang wakker bent van de pep én er ook nog eens iets anders bijneemt. Logisch dat je je dan anders en kutter voelt dan van alleen pep.

Daar niet van, haha! Maar zoals ik al zei vond ik het toch een vage bedoening. Dat ik me slecht voel (nu niet meer overigens) was o.a. omdat ik de dag ervoor maar 1 hamburger met wat frieten heb gegeten. Maar we gaan voor de 72u ofzo, toch. Maar zoals je ziet was mijn oordeel niet louter gebaseerd op het effect van mephedrone maar ook aan de inslag, vaatvernauwing cravings e.d. the overall experience zeg maar. Niet echt relaxt wat mij betreft, maar het effect (nasaal) mag er best wel wezen. Je krijgt in elk geval wel waar voor je geld, dat zeker. :mrgreen:

Was behoorlijk ver heen toen ik dat bericht typte moet ik zeggen. :')

Alcohol en pep valt heel goed te combineren nochtans, ik vind het vreemd dat je er slecht op reageerde, maar gezond (en verstandig) is het niet. Van wiet bij m'n pep word ik gewoon verknipt, zeker als ik al lang wakker ben. Maar voor mensen die veel blowen maakt dat niet echt veel uit.

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:

Daar niet van, haha! Maar zoals ik al zei vond ik het toch een vage bedoening. Dat ik me slecht voel (nu niet meer overigens) was o.a. omdat ik de dag ervoor maar 1 hamburger met wat frieten heb gegeten. Maar we gaan voor de 72u ofzo, toch. Maar zoals je ziet was mijn oordeel niet louter gebaseerd op het effect van mephedrone maar ook aan de inslag, vaatvernauwing cravings e.d. the overall experience zeg maar. Niet echt relaxt wat mij betreft, maar het effect (nasaal) mag er best wel wezen. Je krijgt in elk geval wel waar voor je geld, dat zeker. :mrgreen:

Was behoorlijk ver heen toen ik dat bericht typte moet ik zeggen. :')

Alcohol en pep valt heel goed te combineren nochtans, ik vind het vreemd dat je er slecht op reageerde, maar gezond (en verstandig) is het niet. Van wiet bij m'n pep word ik gewoon verknipt, zeker als ik al lang wakker ben. Maar voor mensen die veel blowen maakt dat niet echt veel uit.

Snap ik hoor, verder geef ik je gelijk, mephedrone lijkt me ook niks.. Neem liever mdma vermoed ik :)

TrippyShit

Badass junkie
Woensdag: Alcohol
Donderdag: Alcohol/4hijsjes weed :flushed:
Vrijdag: Alcohol
Zaterdag: Alcohol

Ja, mensen hadden vakantie. Morgen zit ik in de Spuiten&Slikken studio :grin: Bier/wijn/frisdrank is gratis tijdens de opnames. En ja, als je gratis bier aangeboden krijgt is het natuurlijk niet netjes om nee te zeggen :openmouth:

cropp

Badass junkie
TrippyShit zei:
Ja, mensen hadden vakantie. Morgen zit ik in de Spuiten&Slikken studio :grin: Bier/wijn/frisdrank is gratis tijdens de opnames. En ja, als je gratis bier aangeboden krijgt is het natuurlijk niet netjes om nee te zeggen :openmouth:
en het is spuiten en slikken, dus als jij een kratje opdrinkt ben je waarschijnlijk ook niet de eerste of de enige...

ik: beetje speed, veel drank en wiet, er gaat niets nieuws meer bij komen dit weekeind heb ik mezelf voorgenomen...

azgaza

Badass junkie
Beanhead zei:
azgaza zei:
Dit weekend alleen hasj, was ongezond en moet wel op gezondheid letten, dus maar alleen hasj.

Het is te merken :tearsofjoy: .

Of ben ik de enigste die die zinsopbouw een beetje vaag vind :grin:

?? Grammaticaal is het volgens mij niet incorrect; misschien dat je het vreemd vind omdat het geen heel erg standaard verwoording is? Qua gezondheid bedoelde ik meer dat ik een keelontsteking had en dat dan weerstand verlagende drugs zoals alcohol een slecht idee zouden zijn; waardoor ik het dit weekend alleen bij wat jointjes heb gehouden.

En wat is er nou weer mis met mijn zinsbouw?

Beanhead

Badass junkie
azgaza zei:
Beanhead zei:
azgaza zei:
Dit weekend alleen hasj, was ongezond en moet wel op gezondheid letten, dus maar alleen hasj.

Het is te merken :tearsofjoy: .

Of ben ik de enigste die die zinsopbouw een beetje vaag vind :grin:

?? Grammaticaal is het volgens mij niet incorrect; misschien dat je het vreemd vind omdat het geen heel erg standaard verwoording is? Qua gezondheid bedoelde ik meer dat ik een keelontsteking had en dat dan weerstand verlagende drugs zoals alcohol een slecht idee zouden zijn; waardoor ik het dit weekend alleen bij wat jointjes heb gehouden.

En wat is er nou weer mis met mijn zinsbouw?

Ik weet niet ik krijg zo'n "Héh, dat is vreemd-gevoel" als ik zo "dus maar alleen hasj" lees. Zal wel zijn omdat ik zo moe ben :P

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Was weer een oldschool-weekendje hier. Was ook lang geleden.

Vrijdag: de nieuwe batch mephedrone getest met wiet als smaakmaker
Zaterdag: 6mg DOM, 28mg 2C-I en als afsluiter meph en wiet.
Zondag: een klein bommetje speed voor de algemene activiteitsgraad :wink:

Overall, pretty nice! :hearteyes:

Bovenaan