Wat gebruikt in het weekend ??

Irie

Belezen gebruiker
Nog eens een coke-weekendje ingelast, maar blijf er bij:
What a fucking waste of money !!!!!

geef mijn dan toch maar lekker wat lsd of 2cb, een likje mdma of een XTC.....

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zaterdag begonnen met een bommetje speed, 's middags 175mg MDMA, 1 redose (65mg) en een drietal mephedrone-porties om de rush en empathie aan te houden.
Wat een geniale combo :hearteyes: Met stip bovenaan mijn lijst :hearteyes:
Gegarandeerd een zachte landing. Empathie van 16u tot 5u. :)

Als ik voor hetzelfde effect en voor dezelfde tijd alleen maar MDMA geredosed, dan was ik nu nog steeds een wrak met een historische dip.
Quad non. :hearteyes:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
27 mg 4-aco-mipt (oraal)
157mg methylone (en een redose van 65mg) (oraal)
50 mg 4FMP (nasaal)
wiet

Héél leuke en aan te raden combo! :hearteyes:

Vanmorgen wat pep gedaan voor de alertheid en straks wat GBL om te slapen.
En dat was dan het weekeinde :grin:

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
pascal828 zei:
PatrickBateman zei:
200 mg 4-FMP
Paar sleutelpuntjes pep
Veel drank
Was je nog naar Utrecht toe gegaan?

Ja man, last minute (kloteregen) besloten om toch maar te gaan, geen spijt van gehad! Mooie locatie voor een feest, alles prima geregeld, geluid was dik in orde, en ik vond dat er verschrikkelijk goed werd gedraaid. Ben uiteindelijk rond 08:00 afgetaaid omdat er wat lui weg wilden, al had ik zelf op zich nog wel een uurtje of twee willen blijven.

Was jij er ook?

iSmokex

Bewuste gebruiker
Mephedrone en wiet.
Zeeeeeeeeeeer geslaagde eerste ervaring met mephedrone, heerlijk goedje. Dat heerlijke mdma gevoel met een net iets andere draai, lekker praten, of luisteren. Alles voelde oké aan.
Zeker aan te raden :rock:

Arthur King

Wijs gebruiker
Mephedrone, wiet & alcohol.

Ik had 90mg meph in een capsule geslikt maar echt goed was het effect niet, volgende keer miss maar iets meer doen en snuiven.

Drientje

DF-koning
Arthur King zei:
Mephedrone, wiet & alcohol.

Ik had 90mg meph in een capsule geslikt maar echt goed was het effect niet, volgende keer miss maar iets meer doen en snuiven.
Ik vond 80mg ook net niet. 100-120 mg is fijner in een bommetje.

cropp

Badass junkie
ik denk hooguit 15 biertjes en 4 gram wiet of zo...

voor mijn gevoel heb ik geen druppel alcohol gedronken...

Lauu

Badass junkie
Jullie zijn gezellig bezig geweest. :rock: :P 280mg is redelijk wat voor jou toch Konijn of zie ik dat verkeerd?

Elohtibbar

Badass junkie
Lauu zei:
Jullie zijn gezellig bezig geweest. :rock: :P 280mg is redelijk wat voor jou toch Konijn of zie ik dat verkeerd?

Was zeker gezellig! :) Ik heb mijn laatste drie keer xtc alle keren 280 mg gebruikt, 2 blauwe yingyangs van ca. 140 mg per stuk. De vijf keren daarvoor gebruikte ik wel steeds wat minder, vaak max. 240 mg maar dat was dan ook in tijden van grotere schaarste. :) En tja, al doende leert men toch steeds iets hoger doseren.. :grin: Maar eind april ga ik weer gebruiken, in de Efteling dit keer, en ik wil niet knetterwaus daar rondlopen dus hou het dan op een wat meer bescheiden hoeveelheid. :wink: Daar kan ik ook absoluut nog van genieten!

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
ik denk een gram of 5 wiet, 2 liter bier, paar temazepammetjes
en is wel geen weekend meer maar heb net effe 2 patronen lachgas voorgeproefd...is wel leuk met wiet...maar leuker met paddo's :mrgreen:

Elohtibbar

Badass junkie
Dopezilla zei:
Rabbithole zei:
Best weed evar! :hearteyes:

En het klinkt als een lekker weekend! :grin:

Olle

Was zeker goede wiet! Ik heb ook echt de meest bizarre ervaring ooit gehad, ik was zó ongelooflijk van de kaart, ben nog nooit zo vaag geweest.. :openmouth: Als ik tijd heb maak ik misschien een mini-tripreportje. :wink:

En het was een goed weekend ja. :grin:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
gisteren wiet,pep,wodka en bier
vandaag alleen nog maar wiet,straks een pijpie salvia en nog weer later bier...
morgen weet ik nog niet...

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Ik heb dit weekend gebruik gemaakt van de sanitaire voorzieningen.

Seatbelt

Belezen gebruiker
Vrijdag - Bier
Zaterdag - Pep + Bier + Wiet

Planning voor Zondag - Boeken + evt. een klein beetje leerzame pep :P

Bovenaan