ErnstJünger zei:ErnstJünger zei:In chronologische volgorde: amfetamine, LSD, 4-FMP, Mephedrone (x6), 4-FMP, coke, amfetamine,... en om het weekeinde af te sluiten gok ik nog op wiet en GBL
![]()
That's all folks...![]()
Er is die avond nog speed, coke, wiet, flunitrazepam en oxazepam bijgevoegd.![]()
![]()
![]()
Heroïsche combo eigenlijk, vooral extreem in de tijd (+24u getript), maar ik herinner me LSD-trips die veel zwaarder waren, en herinner me Fluo-trips die me daags nadien brakker deden eindigen dan gisteren.
Ongelofelijk maar waar: niet de minste kater vandaag. Damn!![]()
Ernst is iemand die heel serieus de drugs benaderd en heeft leren combineren. Ik kan de combinaties van deze heer erg waarderen en heb deze man erg hoog in mijn wensenlijstje staan om eens te ontmoeten.jimi zei:ErnstJünger zei:ErnstJünger zei:In chronologische volgorde: amfetamine, LSD, 4-FMP, Mephedrone (x6), 4-FMP, coke, amfetamine,... en om het weekeinde af te sluiten gok ik nog op wiet en GBL
![]()
That's all folks...![]()
Er is die avond nog speed, coke, wiet, flunitrazepam en oxazepam bijgevoegd.![]()
![]()
![]()
Heroïsche combo eigenlijk, vooral extreem in de tijd (+24u getript), maar ik herinner me LSD-trips die veel zwaarder waren, en herinner me Fluo-trips die me daags nadien brakker deden eindigen dan gisteren.
Ongelofelijk maar waar: niet de minste kater vandaag. Damn!![]()
jeeezus, wat een combinaties. dan slik/snuif/rook je volgens mij gewoon alles wat er is om maar het meest verkankerd te worden.
t moet je ding maar zijn
mooi tochraizeredge zei:gister mdma kristallen gehad. was gewoon aan het hallucineren![]()
Vet, ik wil ook weer een keer zwaar onverantwoord van de MDMA hallucineren. Veel te veel erin schuiven en dan 's nachts gaan wandelen.raizeredge zei:gister mdma kristallen gehad. was gewoon aan het hallucineren![]()
dat zou idd wel lekker zijn maar gebeurd bij mij helaas bijna nooitDrientje zei:Vet, ik wil ook weer een keer zwaar onverantwoord van de MDMA hallucineren. Veel te veel erin schuiven en dan 's nachts gaan wandelen.raizeredge zei:gister mdma kristallen gehad. was gewoon aan het hallucineren![]()
Rabbithole zei:Ik heb ook al een hele tijd niet meer écht hard gehallucineerd van mdma, terwijl ik de eerste keren zo erg hallucineerde dat ik gewoon visuals had. Ook heb ik hele paard + wagens gehallucineerd (bleek achteraf een container te zijn), en drommen mensen. Vind het vreselijk jammer dat ik dat nu niet meer heb, heb m'n laatste keer xtc nog wel optimaal proberen te hallucineren. (4x70 mg met zo lang mogelijk ertussen zodat er zoveel mogelijk mdma in mda omgezet kon worden en toen naar een donker bos gegaan..) Kan ook echt niet bedenken waardoor het komt dat ik die gave kwijt ben.![]()
TeKNoZem zei:Denk dat je om die hallucinaties te produceren beter de eindeloze zoektocht naar MDA kan beginnen. Ik heb een keer MDA snoepjes gehad en ik prefereer dat spul sindsdien eigenlijk boven MDMA. Empathie was volop aanwezig, eveneens als de stomme ideeën die me altijd bij MDMA hebben vergezeld, met een leuk extraatje: hallucinaties.
Ik heb dat spul sindsdien nooit meer kunnen vinden. =(
Rabbithole zei:4x70 mg met zo lang mogelijk ertussen zodat er zoveel mogelijk mdma in mda omgezet kon worden en toen naar een donker bos gegaan..)
Erowid zei:MDA
Threshold 30 - 50mg
SperSIZEboon zei:dat zou idd wel lekker zijn maar gebeurd bij mij helaas bijna nooitDrientje zei:Vet, ik wil ook weer een keer zwaar onverantwoord van de MDMA hallucineren. Veel te veel erin schuiven en dan 's nachts gaan wandelen.raizeredge zei:gister mdma kristallen gehad. was gewoon aan het hallucineren![]()
![]()