Wat gebruikt in het weekend ??

jimi

Belezen gebruiker
ErnstJünger zei:
ErnstJünger zei:
In chronologische volgorde: amfetamine, LSD, 4-FMP, Mephedrone (x6 :wink: ), 4-FMP, coke, amfetamine,... en om het weekeinde af te sluiten gok ik nog op wiet en GBL :hearteyes:

That's all folks... :wave:

Er is die avond nog speed, coke, wiet, flunitrazepam en oxazepam bijgevoegd. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Heroïsche combo eigenlijk, vooral extreem in de tijd (+24u getript), maar ik herinner me LSD-trips die veel zwaarder waren, en herinner me Fluo-trips die me daags nadien brakker deden eindigen dan gisteren.

Ongelofelijk maar waar: niet de minste kater vandaag. Damn! :rock:

jeeezus, wat een combinaties. dan slik/snuif/rook je volgens mij gewoon alles wat er is om maar het meest verkankerd te worden.
t moet je ding maar zijn

jimi

Belezen gebruiker
en ik heb zaterdag een halve fles kleine wodka op, met heel veel sinaasappelsap, dus niet eens aangeschoten geweest, en zondagochtend tot zondagavond 2 capsules met 0.10 pep en 0.25 kristallen, 1 met 0.10 pep en 0.15 kristallen, en daarna nog wat ghb waar de pep een beetje tegenin ging.
vooral waus toen ik wilde gaan slapen, als ik mijn ogen dicht deed droomde ik, was ik ergens anders, met mensen aan het praten en chillen en als ik mijn ogen opendeed was alles weg.
ik was wakker aan het dromen haha echt nice

Drientje

DF-koning
jimi zei:
ErnstJünger zei:
ErnstJünger zei:
In chronologische volgorde: amfetamine, LSD, 4-FMP, Mephedrone (x6 :wink: ), 4-FMP, coke, amfetamine,... en om het weekeinde af te sluiten gok ik nog op wiet en GBL :hearteyes:

That's all folks... :wave:

Er is die avond nog speed, coke, wiet, flunitrazepam en oxazepam bijgevoegd. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Heroïsche combo eigenlijk, vooral extreem in de tijd (+24u getript), maar ik herinner me LSD-trips die veel zwaarder waren, en herinner me Fluo-trips die me daags nadien brakker deden eindigen dan gisteren.

Ongelofelijk maar waar: niet de minste kater vandaag. Damn! :rock:

jeeezus, wat een combinaties. dan slik/snuif/rook je volgens mij gewoon alles wat er is om maar het meest verkankerd te worden.
t moet je ding maar zijn
Ernst is iemand die heel serieus de drugs benaderd en heeft leren combineren. Ik kan de combinaties van deze heer erg waarderen en heb deze man erg hoog in mijn wensenlijstje staan om eens te ontmoeten.

Als je drugs van een serieuze kant benaderd, goed pland en alles netjes afweegt en test kun je een heleboel bizarre combinaties maken zonder echt naar de klote te zijn of een kater te hebben. Ik geloof oprecht dat deze man erg goed voor zichzelf zorgt (is getrouwd en heeft kindjes toch Ernst?) en af toe van zichzelf uit de band mag springen.

jimi

Belezen gebruiker
oke, oke, dat geloof ik graag. als je inderdaad veel hebt geprobeerd kun je hele goede combinaties maken, maar het is wel 'zijn ding' - in ieder geval die avond dan - om uiteindelijk he-le-maal waus te zijn.
maar dat is dan weer een manier van spacen die je moet waarderen, en als hij inderdaad serieus met drugs omgaat en de combinaties heeft gepland is dat een stuk beter dan alles doen wat er te krijgen is, maar zo klonk het wel een beetje.

wel tof dat hij nog steeds de vreugde van het feesten en het drugsgebruiken ervaart en daarbij een gezinnetje heeft.

is er overigens een topic over het combineren van drugs?
ik weet 1 ding, en dat is dat ik mdma en ghb echt een heerlijke combinatie vind, en pep bij mdma opzich ook wel relaxt om wat meer energie te krijgen, maar ben benieuwd wat anderen voor ervaringen hebben met combinaties.

Drientje

DF-koning
raizeredge zei:
gister mdma kristallen gehad. was gewoon aan het hallucineren :openmouth:
Vet, ik wil ook weer een keer zwaar onverantwoord van de MDMA hallucineren. Veel te veel erin schuiven en dan 's nachts gaan wandelen.

Elohtibbar

Badass junkie
Ik heb ook al een hele tijd niet meer écht hard gehallucineerd van mdma, terwijl ik de eerste keren zo erg hallucineerde dat ik gewoon visuals had. Ook heb ik hele paard + wagens gehallucineerd (bleek achteraf een container te zijn), en drommen mensen. Vind het vreselijk jammer dat ik dat nu niet meer heb, heb m'n laatste keer xtc nog wel optimaal proberen te hallucineren. (4x70 mg met zo lang mogelijk ertussen zodat er zoveel mogelijk mdma in mda omgezet kon worden en toen naar een donker bos gegaan..) Kan ook echt niet bedenken waardoor het komt dat ik die gave kwijt ben. :(

Beanhead

Badass junkie
Rabbithole zei:
Ik heb ook al een hele tijd niet meer écht hard gehallucineerd van mdma, terwijl ik de eerste keren zo erg hallucineerde dat ik gewoon visuals had. Ook heb ik hele paard + wagens gehallucineerd (bleek achteraf een container te zijn), en drommen mensen. Vind het vreselijk jammer dat ik dat nu niet meer heb, heb m'n laatste keer xtc nog wel optimaal proberen te hallucineren. (4x70 mg met zo lang mogelijk ertussen zodat er zoveel mogelijk mdma in mda omgezet kon worden en toen naar een donker bos gegaan..) Kan ook echt niet bedenken waardoor het komt dat ik die gave kwijt ben. :(

*kijkt verdwaasd rond*

owww fuck jij hebt spiraaltjes in je ogen :openmouth: . Dat was wel met een enorm hoge dosis MD en een zegeltje :tearsofjoy:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Denk dat je om die hallucinaties te produceren beter de eindeloze zoektocht naar MDA kan beginnen. Ik heb een keer MDA snoepjes gehad en ik prefereer dat spul sindsdien eigenlijk boven MDMA. Empathie was volop aanwezig, eveneens als de stomme ideeën die me altijd bij MDMA hebben vergezeld, met een leuk extraatje: hallucinaties.

Ik heb dat spul sindsdien nooit meer kunnen vinden. =(

Elohtibbar

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Denk dat je om die hallucinaties te produceren beter de eindeloze zoektocht naar MDA kan beginnen. Ik heb een keer MDA snoepjes gehad en ik prefereer dat spul sindsdien eigenlijk boven MDMA. Empathie was volop aanwezig, eveneens als de stomme ideeën die me altijd bij MDMA hebben vergezeld, met een leuk extraatje: hallucinaties.

Ik heb dat spul sindsdien nooit meer kunnen vinden. =(

Nee dat is het 'm een beetje, het is zo zeldzaam.. :( Zou het ook heel graag willen bemachtigen hoor, staat zeker als één van de hoogsten op m'n verlanglijstje. Maar vind het gewoon zo raar dat ik eerst zo hard hallucineerde van xtc en nu niet meer, kan er ook niet echt een verklaring voor vinden. Behalve dan misschien dat die ene keer toen ik knetterhard hallucineerde tevens m'n eerste keer xtc was, en we een beetje rare pillen hadden die niet waren getest. Mja, kans is erg klein dat daar daadwerkelijk mda in zat.

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
4x70 mg met zo lang mogelijk ertussen zodat er zoveel mogelijk mdma in mda omgezet kon worden en toen naar een donker bos gegaan..)

Ik ga zowat altijd hallucineren van MDMA (tenzij ik het onder 200mg ofzo houd) en mijn ervaring is net dat je sneller gaat hallucineren van 1 hoge dosis dan meerdere kleinere doseringen die verspreid zijn over de avond. Wiet is ook een grote trigger bij mij. Misschien is het ook gewoon tollerantie, ik begrijp niet echt hoe dat werkt bij MDMA want de eerste keer dat ik het nam (2x 200mg) heb ik ook veel gehallucineerd.

Weet trouwens niet of dat nu door die MDA of de MDMA zelf komt, want die is dus ook gewoon hallucinogeen.

Erowid zei:
MDA

Threshold 30 - 50mg

OT: Speed.

Elohtibbar

Badass junkie
Ja mdma is ook een hallucinogeen, omdat het in je lichaam tot mda wordt omgezet. Daarom ga je pas hallucineren als er genoeg mdma in je lichaam zit om genoeg mdma om te kunnen zetten tot mda. Maar je hebt wel gelijk over die hoge dosissen, de volgende keer ga ik gewoon wat grotere porties nemen. Nou ja, de volgende keer.. Laat ik dat dinsdag in de Efteling maar niet doen. :grin: Maar in ieder geval de volgende keer als ik voor het hallucineren ga!

raizeredge

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
Drientje zei:
raizeredge zei:
gister mdma kristallen gehad. was gewoon aan het hallucineren :openmouth:
Vet, ik wil ook weer een keer zwaar onverantwoord van de MDMA hallucineren. Veel te veel erin schuiven en dan 's nachts gaan wandelen.
dat zou idd wel lekker zijn maar gebeurd bij mij helaas bijna nooit :(

Ik heb het ook nog nooit gehad maar gister ben ik behoorlijk door gegaan er mee. Na 7 capsules had ik het. alleen jammer dat ik later nog met me ouders op de bank zat en die vonden het maar niks dat ik steeds met mijn hand de lucht in ging omdat ik dacht dat er allemaal stof en zo in de lucht zweefde terwijl dat niet zo was.

raizeredge

Wijs gebruiker
nee niet echt sorry heb ze via een maat gekregen en die zei dat wat er in zit goed was. heb verder ook niet over door gevraagt.

azgaza

Badass junkie
Alcohol, hasj en wiet in grote getalen en een klein beetje ketamine en een paar balonnen lachgas. Zou een rustiger weekend worden maar zo uitbundig is het nou ook weer niet :) Morgen weer lekker serieus doen, nu even een paar dagen doen alsof het al bijna zomer is.

Bovenaan