1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is de raarste plek of situatie waar je drugs hebt gebruikt?

Discussie in 'Drugs' gestart door Reno010, 27 sep 2018.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

:grin:

Lytje pole vindt dit leuk.
  2. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ja. Behalve dat ik meteen na de kraak (van het pand waar ik nu nog woon) op vakantie ben gegaan met mijn vriendin zonder de politie af te wachten. Mijn advocaat (de legendarische Jan Donk) was nogal pissed toen hij me een maand later aan de telefoon had omdat de politie al een paar x was langs geweest en eigenlijk wilden ontruimen. Dankzij zijn ingrijpen woon ik er nu nog steeds. Ik zei tegen hem dat ik vakantie nodig had tegen de stress. Het was een wat heftige tijd. Veel drugs, chaos, onzekerheid van woonruimte. Mensen uit mijn omgeving vreesden dat ik op straat zou belanden maar ben daar zelf nooit bang voor geweest. :wink:

Lytje pole vindt dit leuk.
  3. Inguz

Inguz Experimenterende gebruiker

'Vroeger' toen ik 16 was ooit eens aantal flessen wijn op de wc in school, om vervolgens dronken in de klas te zitten..

Verder twee fijne smoke herinneringen van 2018. Joint op bed in een hotel in Antwerpen. En joint en bier in een verlaten ziekenhuis in Berlijn.

Reno010 vindt dit leuk.
  4. Reno010

Reno010 Newbie

Nog sos geprobeerd daar?

5. Psychedelibee

Psychedelibee Badass junkie Oppersjamaan Emeritus Mod Tripreporter

Genoeg kans gehad daar, maar ben al niet echt een fan van coke en wilde me lichaam daarnaast ook gewoon schoon houden voor mijn aya ceremonies op het einde.

Reno010 vindt dit leuk.
  6. jam

jam Bewuste gebruiker

Ik heb eens psychedelica tijdens een operavoorstelling gebruikt, wat best een aparte, maar toch ook wel heel toffe ervaring was.

7. שמש

שמש Bewuste gebruiker

In een passagiersruimte op schiphol.
    Oh nee wacht dacht dat het over sex ging.

8. Sammeke47

Sammeke47 Experimenterende gebruiker

Thuis jaren geleden voor ik vertrok met men moeder op city trip naar Nancy (Frankrijk) een lsd zegel ingenomen, (dit heb ik dus echt gedaan!) hoe idioot het ook mocht wezen.
    De sterkte van de zegel weet ik niet meer maar ik schat iets van 120-150ug.
    Op een of andere manier heb ik het heel de dag redelijk goed kunnen verbergen, maar de auto rit van 3uur+ het eindeloze ge babbel van mijn moeder maakte de trip nu niet echt comfortabel of leuk, ik wenste al na 1a2 uur in de trip dat ik dit nooit had gedaan, maar hey dit was te laat dus uitzitten was de enige oplossing.
    De drukte van de stad viel opzich wel mee, maar toch was dit te druk voor een lsd trip,
    Ik heb er dan maar het beste van proberen maken, en elke negatieve gedachte van me proberen af te schudden.
    De bezienswaardigheden en het grote kermis rad waren dan weer wel leuke chille momenten.
    Ik mag van geluk spreken dat ik al wat ervaring had en mezelf uit een bad trip kon houden gedurende de hele dag.

GoldenGrow en acht.zes vinden dit leuk.
  9. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Inguz en Sammeke47 vinden dit leuk.
  10. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

knap dat je je zo goed uit een bad trip hebt weten te kunnen houden :sunglasses:

11. Sammeke47

Het enige waar ik me wat moest uitlullen waren men grote doppen, dit was uiteraard niet te verbergen. Maar ik heb gelukkig nuchter ook al redelijk grote pupillen.

12. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

ik zou echt niet het lef hebben om te doen wat jij hebt gedaan:tearsofjoy:

13. Sammeke47

Haha het was een apparte ervaring, waar ik uit geleerd heb, maar absoluut niet voor herhaling vatbaar. Ik weet niet wat me bezielde, jong en rebels zijn denk ik

14. PerfectChaos

PerfectChaos Newbie

Op studiereis in Albanië, Macedonië en Kosovo alprazolam gekocht (xanax). Wij als jonge ontwetenden ieder een paar pilletjes geslikt voor de busreis naar het vliegveld.
    Bij de grens werden de paspoorten gecontroleerd, echter was ik met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Uiteindelijk toch wakker gemaakt door een norse en met boze douanier met een hoge pet op. Dan ben je wel ineens goed wakker...

Op het vliegveld geslapen en geen herinneren meer vanaf dat we de bus uitstappen. Eerste wat ik mij herinner is dat ik het vliegtuig weer uitstap op Eindhoven. Daarna thuis nog 17 uur geslapen.

Als jonge scholier van 17 leek dit natuurlijk een geweldig idee, maar ja je bent jong en je wilt wat. Gelukkig verder geen problemen gehad met de docenten en er natuurlijk wel van geleerd.

Mijn eerste ervaring met benzodiazepinen.

Sammeke47 vindt dit leuk.
  15. Taaierakker

Taaierakker Newbie

Op me oude werk in de nachtdienst achterin het magazijn lijnen sos pakken op het bureau van de chef, beviel me zo goed dat dit me vaste plekkie werd :sweatsmile:

16. Bee

Bee Belezen gebruiker

Afgelopen zomer was ik op reis in IJsland en een van de eerste nachten in een hostel in Reykjavik door gebracht. Ik was mijn backpack naar beneden aan het sjouwen om half 9 's ochtends en toen ik bij de deur kwam rook ik ineens een hele bekende (en geliefde) geur. Ik zou opgehaald worden om een rit van ongeveer 6/7 uur te ondergaan naar het noorden, en mijn conclusie was dus snel om deze aardig uitziende mevrouw te vragen of ze wat hijsjes van haar joint kon missen. Dat kon ze, en ze vond het nog leuk ook. Dus, tijdje gebabbeld en gesmoked en vervolgens redelijk stoned in de auto gestapt en de mooiste autorit van mijn leven meegemaakt (als passagier uiteraard!)

Roze olifant vindt dit leuk.
  17. Senna88

Senna88 Newbie

Strak van de XTC na een feestje op een 25 jarig huwelijk van een tante.
    Speed op een chique kerstborrel van het werk.
    Sos tijdens jubileum etentje oud collega.
    Hele nacht doorgehaald op een hotelkamer met teveel mensen en teveel drugs

18. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Het laatste beetje coke wat ik snel in mn boxer had gestopt voor ik werd opgepakt in een wachtcel op het politiebureau:sweatsmile:

19. D.P.

D.P. Newbie

Keta mdma kristal en speed bij de tandarts. Was een keer flink uit me plaat aan t gaan en was naar een feest toe en alles toen ik ineens op me telefoon van me agenda een melding kreeg de volgende ochtend terwijl ik nogsteeds op dat feest was dat ik over 2 uur afspraak had bij de tandarts.

Zwijgrecht vindt dit leuk.
  20. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

en toen???? :tongueout::grin:

Een keer mephedrone. Voordat ik naar een ps.loog ging. . Misschien dacht ik beter te kunnen praten op die manier ofzo:sweatsmile:. Ik denk hier niet met trots aan terug zegmaar

Coke gesnoven tijdens een officiele IQ test, de dag nadat mijn beste maatje langs kwam en bleef slapen na mekaar echt lang niet gezien te hebben. Ik was niet echt in topconditie toen ik ontwaakte, maargoed toch maar gegaan want je gaat niet afzeggen voor zoiets omdat je brak bent. gezegd dat ik slecht had geslapen vanwege zenuwen. ruimtelijk inzicht gedeelte was een drama want mijn linkeroog zat nog in mijn rechterbroekzak :grimacing: laatste beetje in de pauze op t toilet genomen (ergste was dat dit plaatsvond in het gebouw van versl. zorg,niet voor coke maar toch)
    Daarna ging t allemaal heel soepel, niet dat je perse "slimmer wordt", maar je legt de connecties tussen dingen die je al weet sneller. Ik kan bijvoorbeeld prima hoofdrekenen, maar bij getallen van 2 cijfers of meer vermenigvuldigen moet ik in mn hoofd toch wel stapje voor stapje denken. (bij het eerste getal beginnen etc) Niet dat ik normaal zo traag ben maar toen ging het wel echt razendsnel. :nomouth: Ik was niet ontevreden over de uitslag en heb het 2 jaar later nog eens gedaan , deze keer abstinent van alles behalve medicatie en tabak al 4 weken en op dat moment fit en uitgerust . Uitslag was heel ietsjes beter maar praktisch t zelfde (disharmonieus)

Laatst bewerkt: 22 jan 2019
    D.P. en Senna88 vinden dit leuk.
  21. Twirley Bird

Twirley Bird Belezen gebruiker

In de kerk toen ik een stukje jonger was , god wat verveelde ik me toen met wiet pijpje paar trekjes genomen. Ja dat is de gekste plek voor mij. In de achtbaan onder de MDMA en wiet was wel erg gaaf :wink:

22. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Waarom zou je dan in hemelsnaam niet afbellen, lol. xD

Het recept voor alles en iedereen achter je onderkotsen. :grimacing:

23. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Een kerk is een mooie locatie. :) Tijdje geleden tijdens een koorconcert in de kerk had ik een zegeltje LSD op. Toen kwam alles wel even op me af: de schilderingen, de gewelven, de glas-in-loodramen, en dan die muziek erbij... hemels. Het was een kerstconcert dus de kerk was ook nog in kerstsfeer gehuld. Kerstlampjes, kerstbomen, kroonluchters, koormuziek... Heel bijzondere ervaring.

Twirley Bird en Albedo vinden dit leuk.
  24. Twirley Bird

Twirley Bird Belezen gebruiker

Oja ook een gekke plek was tijdens kerst met familie ging ik samen met mijn neef aan de MDMA erg leuke ervaring was dat :)

25. D.P.

D.P. Newbie

Ik was veeltste kneiters leip om me te bedenken dat dat een optie was joh...:rolleyes:

26. D.P.

D.P. Newbie

Jah en toen....... ze keken me nogal raar aan enk had een paar rare dingen gezegd waarvan k me alleen nog kan herinneren dat ik ze vroeg of ze het grodijn voor het dakraam konden doen wamt de zon die scheen heel erg vel in me gezigd en dat ik opmerkte dat ze heel mooi geel tapijt hadden....:mrgreen:

27. Dirkjan

Dirkjan Experimenterende gebruiker

Ben ik de enige waarbij de raarste situatie is dat je spacecake gegeten had en ontzettend veel geblowd had en in Albert Heijn een meisje tegenkomt met wie je goed bevriend was in groep 1, maar die daarna is verhuisd. Ben ik echt zo saai?

28. 748

748 Newbie

jaaaaa zalig :upsidedown:

MelissaChanelNo1 vindt dit leuk.
  29. 748

748 Newbie

op school in het midde van de gang zitte blowe omdat ik ruzie had met m'n beste vriend :)
    heb toen veel geluk gehad:wink:

MelissaChanelNo1 vindt dit leuk.
  30. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Bewuste gebruiker

Ik ben een keer stoned met wiet in mijn rugzak naar een vergadering op het ministerie van Justitie in Den Haag geweest.

Dat was wel een beetje het hoogst haalbare van mijn drugs bucketlist.

31. Rupsje

Rupsje Bewuste gebruiker Tripreporter Donateur

Rare plekken niet echt.. Maar ik heb wel rare situaties meegemaakt.
    - Ik heb ooit eens XTC gebruikt in m'n eentje, in de trein. Moest nog een lang stuk, en hoopte het hiermee wat op te leuken.
    Ik was mezelf lekker aan het laten gaan met een pretbek trekken de hele tijd, tot ik ging vermoeden dat er ook camera's in de trein konden zijn. Toen begon de paranoia.

- LSD op hebben en in de trein zitten resulteerde in een uur lang luisteren naar een vrouw aan de telefoon die Russisch leek te spreken. Naarmate het uitwerkte kwam ik er steeds meer achter dat ze gewoon Nederlands sprak.

- LSD nemen op een groot, gratis pop festival is ook niet aan te raden.

- En dan nog die keer dat ik op het geniale plan kwam om LSD te nemen op Koninginnedag.. in Amsterdam. En dan nog thuis zien te komen uiteindelijk.

- Lachgas gebruiken met m'n moeder, in de zon, in de tuin. Zij vond het fantastisch, ik vond het maar een eng gezicht om een ouder zo hard te zien gaan. Doen we geen 2de keer meer.

- Aan de XTC in België op een illegaal feest geweest, vervolgens kwam de politie om het feest af te kappen, was ik keihard aan het trippen op slaaphallicunaties, en had ik geen idee waarom we nou zo snel weg moesten. Doen we dus ook niet meer; ben sindsdien wel genezen van illegale feesten ook.

- Niet echt een situatie waarbij ik zelf drugs op had, maar wel drugs gerelateerd. We hadden coke besteld, en onze dealer kwam dat brengen. De bel ging, en mijn vriend deed de deur open. Ik had geen idee dat de dealer al voor de deur stond, dus liep ik naakt door de gang heen en stond ik ineens oog in oog met die dealer.
    Hij komt sindsdien dus vanzelfsprekend ook niet meer rechtstreeks aan de deur.

32. Jools

Jools Newbie

MDMA in een Aqua Dome van Center Parcs tijdens een vriendinnen weekend (30+ ). Ingenomen in het huisje en daarna het zwembad ingedoken. Super chill dat warme water en de kriebels in de glijbaan. Het was een kleine dosis hoor, om verdrinkingsgevaar te voorkomen

Laden...