1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door De Dunne, 23 okt 2018.

?

Mijn seksuele geaardheid is:

1. Hetero

52 stem(men)
    70,3%
  2. Lesbisch

1 stem(men)
    1,4%
  3. Homo

4 stem(men)
    5,4%
  4. A-seksueel

0 stem(men)
    0,0%
  5. Bi-seksueel

12 stem(men)
    16,2%
  6. Panseksueel

1 stem(men)
    1,4%
  7. Transgender (alles wat daar onder valt)

1 stem(men)
    1,4%
  8. pedofiel

3 stem(men)
    4,1%
  9. Ander, namlijk: (reageer hier onder)

0 stem(men)
    0,0%
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ik hoor al dat je aardig opgewonden bent. Blij voor je dat je fantasie blijkbaar zo op hol slaat wanneer je aan mij denkt.

2. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Met jouw welhaast oneindig sexy uitstraling had je toch niet anders verwacht dan dat elke rechtgeaarde flikker voor jouw charmes zou vallen?

Nu alleen moet je zelf nog uit de kast komen. :rolleyes:

3. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Waar heb je het over... Ik ben biseksueel. Dus?

4. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Top Tripreporter

Dan vervalt mijn laatste opmerking en weet ik zeker dat mijn spermatozoïden in jouw endeldarm in goede aarde vallen.

5. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Transgender. Gewoon een vrouw die op een man valt en ook al ruim 9 jaar een relatie met die man heeft. Mensen zien me als vrouw. Noemen me mevrouw bij de kassa en andere gelegenheden. Ik heb een erg vrouwelijk gezicht, borsten en een punani. Ik zie er natuurlijk uit. Geen implantaten, geen freakshow, geen overdreven gedrag maar soms sla ik wel erg grove taal uit waar zelfs bouwvakkers nog van schrikken. Puur natuur. Alleen de punani is gemaakt. De rest is allemaal het werk van chemie, hormonen.

BDSM vind ik wel leuk maar alles moet safe en veilig want ik ben veel te blij met mijn leven om ziek te worden.

Transgenders kunnen hele normale mensen zijn. Ik ben bijvoorbeeld geen activist die boos wordt als er geen onzijdig toilet is. Ik neem gewoon de ladys room. Grapjes over transgenders neem ik goed op. Geen drama.

Lytje pole, Roze olifant, Albedo en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Wauw echt die gedachte dat ze mijn pik er af zouden snijden krijg ik echt nachtmerries van.
    (Geen belediging naar jou toe hoor)
    Maar bizar dat het mogelijk is en dat het allemaal kan.
    Heb even een filmpje bekeken.
    Zal wel wat kosten zoiets.

7. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Maar hoe zou het zijn als je niet zo passing was? Als je door kunt gaan en gezien wordt als vrouw vormt het niet zo gauw een probleem meer, want dan pas je weer mooi in een hokje. Dat lijkt me niet even makkelijk geweest als je dat (nog) niet bent? Ook even denkend aan de mensen die niet passing zijn of willen zijn.

Fenrir vindt dit leuk.
  8. Amfitamientje Power

Aan het begin van de transitie was ik niet passable “voor vrouw door kunnen gaan”. Het heeft tijd, inzet, pijn en moeite gekost. Transgender zijn is geen keuze. Aan een transitie beginnen is wel een keuze. Ik ben blij dat ik nu passable ben. Voor degenen die minder geluk hebben met hun uiterlijk heb ik net zo veel respect. Voor degenen die niet passable willen zijn heb ik ook respect.

Vooral aan het begin van een transitie kan je problemen verwachten van buitenaf.

Kledingkeuze, huidverzorging, hormoonspiegels, overmatig haar weglaseren, instelling, houding. Alles wat je doet moet je op de weegschaal leggen.

Ik draag urban meidenkleding met minimaal make-up. Stoer uitstraling. Lang haar. Piercings en 1 tattoo op een onzichtbare plek.

Fenrir, Albedo, Lytje pole en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

10. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

?

11. Mesh

Mesh Belezen gebruiker

Respect voor dat je zo je eigen stijl en identiteit hebt. Moet zeggen dat ik de problemen herken, doordat ik Androgyn (Zich zowel man als vrouw voelen op psychologisch vak) ben heb ik heel veel moeite om een eigen identiteit te creëren. Ook de acceptatie is ver te zoeken, omdat mensen je plaatsen als man of vrouw.

Fenrir en Amfitamientje Power vinden dit leuk.
  12. Amfitamientje Power

?

Mesh, Lytje pole en שמש vinden dit leuk.
  13. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Ik was even onder de indruk van het stukje hierboven van verwondering en Rayyar :tearsofjoy:

Amfitamientje Power en De Dunne vinden dit leuk.
  14. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Het ging niet over jouw transitie.

Amfitamientje Power vindt dit leuk.
  15. Lytje pole

Lytje pole Bewuste gebruiker

Inderdaad best plastisch omschreven met de spermatozoïden die in goede aarde vallen. Op zich wel opwindend.

16. ZERO-

Uiteraard. Ik kan me ook voorstellen dat het veel minder gedoe oplevert om gewoon echt vrouw te kunnen zijn en daarvoor te worden aangezien. Geen vragen of opmerkingen meer van je omgeving. Zoals de wereld nu in elkaar steekt, begrijpelijk dat je problemen kan verwachten van buitenaf wanneer je in transitie gaat, maar dat zou niet zo moeten zijn. Er zijn zo veel transmensen die slachtoffer zijn van (dodelijk!) geweld. Het zou niet moeten uitmaken hoe je eruit ziet of hoe je je gedraagt om je veilig en vertrouwd te voelen, zowel in je eigen lijf als wanneer je over straat gaat. Mijn inziens houden grappen maken over transgenders wel degelijk een bepaald machtsbeeld in stand waarbij anderen zich makkelijker geleid voelen tot daadwerkelijk geweld.

Roze olifant vindt dit leuk.
  17. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Amfitamientje Power vindt dit leuk.
  18. De Dunne

Ik zie in de poll dat ik nog steeds de enige lesbienne ben. Zou dat nou echt zo zijn? Echt veel vrouwen hebben we niet vergeleken mannen maar toch.
    In het dagelijks leven schijnt homo onder mannen ook vaker voor te komen dan lesbie bij vrouwen. In percentage. Hier zitten 4 homo’s (die het zeggen tenminste) en 1 lesbienne. Is de verhouding hier ook 1 vrouw op 4 mannen?

Kom uit de kast potjes! Wij potten willen meer keuze aan dekseltjes! :rainbow: :tonguewink::tilttearlaugh::tearsofjoy::tonguewink: :rainbow:

שמש vindt dit leuk.
  19. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik zie veel vrouwen vluchtig voorbij komen met een vraagje of een kort gesprekje maar blijven niet echt hangen hier.
    Het zijn voornamelijk mannen die verslaafd zijn aan dit forum.

De Dunne vindt dit leuk.
  20. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ja! Komop vrouwen maak het wat gezelliger onderling!! :grin:

De Dunne vindt dit leuk.
  21. שמש

שמש Bewuste gebruiker

En waarom niet nog een stapje verder; een leuk datinggedeelte op DF? Vast veel leuke jongens en meisjes hier die hun drugshobby graag samen uitvoeren! :kissingheart:
    DF Love! Ik ben alvast voor!

Albedo, Fenrir, De Dunne en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  22. De Dunne

Daar heb je een goed punt.

Rebell vindt dit leuk.
  23. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Maak jij hem aan misschien komt er wat uit.
    Er is al 1 persoon die ik waarschijnlijk ga ontmoeten via dit forum.
    Maar daar doe ik verder geen uitspraken over..

De Dunne vindt dit leuk.
  24. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ik denk dat dat meer aan DF is en aan de moderators :) zou niet weten hoe ik zo'n gedeelte zou moeten aanmaken (bovendien heb ik er geen schrijfrechten voor :wink: ) en zelfs niet hoe dat er uit zou moeten zien tbh... Als er meer mensen zijn die zoiets leuk lijkt kan DF het misschien opzetten?

De Dunne vindt dit leuk.
  25. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Ik herinner me iets over een gozer die een chick zocht om crack mee te roken hierzo:grin::confounded:

Roze olifant, שמש en De Dunne vinden dit leuk.
  26. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ik herinner me inderdaad ook nog iemand die een verslaafde vrouw zocht. Hmm. :anguished::joycat:

Laatst bewerkt: 16 dec 2018
  27. Casaan

Casaan Bewuste gebruiker Tripreporter

ik refereer bewust aan deze post om duidelijk te maken dat ik tot hier heb gelezen. ik lees de rest later. volgens mij gaat het niet beter worden

28. Bas

Bas Wijs gebruiker

Laat mensen die hun geaardheid graag prive willen houden, ook gewoon lekker met rust en push ze niet.

En dit is een drugsforum en geen datingsforum. Als we serieus hier op DF gaat daten dam gaat het nog achter achteruit dan Nederland. :P

שמש vindt dit leuk.
  29. Zwijgrecht

Nederland of Nederlands?:grin:

30. Bas

Bas Wijs gebruiker

Nederland gaat niet bepaald voorruit vind ik. Maar als DF hier gaat daten, gaat DF sneller achteruit dan Nederland.

31. Zwijgrecht

:upsidedown:

Niet zo negatief over drugsforum's tinder sectie

Fenne en ZERO- vinden dit leuk.
  32. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Junky dating

33. Zwijgrecht

Gezocht : Blonde vrouw tussen de 20-65, liefst nog een paar tanden en meth-gebruik is een afknapper. Liefst niet een te erge graflucht meedragend

Fenne, acht.zes en שמש vinden dit leuk.
  34. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Zwijgrecht
    Mijn buurvrouw! Die heeft inderdaad nog een paar tanden en de leeftijd klopt ook nog, hoewel ze er ongeveer dubbel zo oud uit ziet. En dat beetje graflucht is ook al geen bezwaar zie ik.

Zal ik alvast een date regelen? Ze heeft nog wel een vriend, maar die kan elk moment dood neervallen aangezien zijn longcapaciteit nog maar 5% is en hij al meer dan een jaar niet kan eten door een chronisch ontstoken slokdarm.

Albedo vindt dit leuk.
  35. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Alleen winnarenvrouwen blijven hangen op drugsforums. (Om Amfitamientje maar even te quoten.)

Anunnaki, Fenrir en ZERO- vinden dit leuk.
  36. Zwijgrecht

Rustig aan Hefner! Jij ziet de centjes al binnenstromen terwijl je met een 8.6je in de hand op de tuinstoel zit. Geen vrouwenhandel ajb, ook niet als ze niet meer herkenbaar zijn als vrouw

37. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Zwijgrecht
    Lol, nee is echt puur belangeloos bemiddelen. Mijn buren zijn dus 2 junks van middelbare leeftijd, en zij is net iets voorzichtiger geweest dan hij, waardoor hij nu met een been in het graf staat en zij naar verwachting nog wel een paar jaar mee kan. :tongueout:

38. Zwijgrecht

Gevalletje in de vriezer conserveren en dubbele uitkering innen? Of is dat ziek:tongueout:

Laatst bewerkt: 17 dec 2018
  39. ZERO-

Ik weet niet waarom maar ik vergeet echt elke keer dat jij een vrouw bent :sweatsmile:
    Niet dat het uitmaakt overigens, #genderisasocialconstruct

Ronron!

Ik heb mijn vriend leren kennen via DF en we hebben al meer dan 2,5 jaar verkering maar keep on talking :sweatsmile:

Fenne, Rebell en Fenrir vinden dit leuk.
  40. Bee

Bee Belezen gebruiker

Ik zal je een berichtje sturen als ik ineens iets voel voor vrouwen De Dunne :smirk:
    Maar tot nu toe lijkt het er op dat ik wel hetero ben.

EDIT: Tweede vraag; ik vind het prima.

Laden...