1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is je (seksuele) geaardheid en ben je daar blij mee?

Discussie in 'Voeding, gezondheid, liefde, seks en relaties' gestart door De Dunne, 23 okt 2018.

?

Mijn seksuele geaardheid is:

1. Hetero

52 stem(men)
    70,3%
  2. Lesbisch

1 stem(men)
    1,4%
  3. Homo

4 stem(men)
    5,4%
  4. A-seksueel

0 stem(men)
    0,0%
  5. Bi-seksueel

12 stem(men)
    16,2%
  6. Panseksueel

1 stem(men)
    1,4%
  7. Transgender (alles wat daar onder valt)

1 stem(men)
    1,4%
  8. pedofiel

3 stem(men)
    4,1%
  9. Ander, namlijk: (reageer hier onder)

0 stem(men)
    0,0%
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Na wat zoeken; geen incest inderdaad. Voor de rest geen onderscheid in leeftijd of geslacht. Opvallend weinig penetratie en duurt meestal maar een paar seconden. Wel heel veel 'voorspel'; spelen, stoeien, (tong)zoenen, aanraken, knuffelen, masseren, etc. Het is vooral gericht op kalmeren en ontspannen.

2. Iskra

Iskra Bewuste gebruiker

Ik vind het meer klinken dat hij een traumatische ervaring heeft meegemaakt dan dat hij daadwerkelijk pedofiel is of dat hij het is geworden door die traumatische ervaring.
    Een trauma hoef je niet persé te krijgen van de klassieke erge dingen. Homofiele liefdesverdriet van een dertienjarige in een homofobe omgeving klinkt voor mij al traumatisch genoeg. Plus dat die liefde drie jaar lang onbeantwoord bleef en niet werd geaccepteerd of werd gezien. En als je daar na zoveel jaren nog steeds een traantje om laat vallen heb ik het idee dat het nog steeds niet goed verwerkt is. Een traan gaat voor mij dieper dan bijvoorbeeld; ik kan soms als ik aan mijn onbeantwoorde liefdes van vroeger denk weleens melancholisch worden maar het gaat niet verder.

Je hebt het sowieso mooi beschreven allemaal, getuige van een goed mens.
    Waarschijnlijk heeft hij of en jij ook wel over deze dingen nagedacht voordat hij überhaupt zelf het etiketje heeft geplakt.

Dit kwam in mij op toen ik je bericht las en ik hoop dat het voer is voor verdere gespreksstof.

3. Bas

Bas Wijs gebruiker

Ja lol, die kansloze discussie heb ik in gang gezet :tilttearlaugh:

4. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

@verwondering Doet je maat ook aan zelfbevrediging of heeft hij daar geen behoefte (meer) aan?

5. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Misschien een idee om de Pedo posts naar een zelfstandig topic te verhuizen? Ik vind de oorspronkelijke topic (geaardheid) interessanter...

Fenrir, acht.zes en De Dunne vinden dit leuk.
  6. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

Uitstekend idee, dan kunnen wij hier weer on-topic en hebben de pro-pedo's een eigen plek om elkaar veren in de reet te steken. :tongueout:

שמש vindt dit leuk.
  7. שמש

שמש Bewuste gebruiker

kleine kinderveren :sweat:

8. verwondering

verwondering Bewuste gebruiker Tripreporter

We zijn hier in hoofdzaak eensgezind anti-misbruik. Maar dat kan of wil jij schijnbaar niet begrijpen. Te ongemakkelijk om over na te denken.

Het topic opsplitsen lijkt mij ook wel een goed plan. Meer dan de helft van het topic gaat inmiddels over één specifieke geaardheid, terwijl de discussie over de andere geaardheden minstens zo interessant is.

Fenrir en De Dunne vinden dit leuk.
  9. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Precies. En waar zijn de transgenders.

10. acht.zes

@verwondering
    Dat bedoel ik niet. Het ging er over dat er geen begrip is dat ik moeite heb om begrip op te brengen voor de geaardheid van de pedofiel en ik daarom weggejaagd ben uit dit topic en de overgeblevenen die wel begrip voor pedo's hebben het nodig vonden om veren in elkaars reet te steken over hoe geweldig dat toch is.

Maar goed, gaan we nou nog splitsen?

edit;
    met pro-pedo bedoel ik natuurlijk pro-pedofiel en niet pro-pedoseksueel

Laatst bewerkt: 1 dec 2018
  11. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Maakt toch niet uit op wie het een reactie was? Ik reageer er gewoon inhoudelijk op.

Maar laat maar zitten inderdaad, persoonlijk ben ik ook echt hélemaal klaar met deze discussie wanneer ik pro-pedo word genoemd. Dan is voor mij de lol er wel vanaf.

Dat laatste is geen reactie op jou trouwens. :wink:

Rebell en שמש vinden dit leuk.
  12. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Nee ‘we’ gaan niet splitsen. Ik vind hoe we neergezet worden door jou echt ronduit belachelijk en heb geen zin om daar op deze manier aan mee te werken. Wat de andere mods doen moeten ze zelf weten.

13. acht.zes

Ik vind pro-pedofiel toch wel een uitstekende benaming voor mensen die het nodig vinden om begrip voor pedofielen door anderen hun strot te willen rammen hoor.

@Roze olifant
    Tja. Je had ook eens kunnen kijken hoe ik hier neergezet ben door anderen maar daar had je van de week geen behoefte aan.

Jullie hebben me echt op mijn pik getrapt van de week, en dat wou ik toch nog wel even vermelden dus bij deze. En als ik daarmee een ban riskeer dan is dat maar zo. Het lucht in ieder geval wel op :tongueout:

Laatst bewerkt: 1 dec 2018
    Woke-up-sticky vindt dit leuk.
  14. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Zullen we ophouden met modder gooien? :peace2:

Fenrir, Roze olifant en שמש vinden dit leuk.
  15. שמש

שמש Bewuste gebruiker

OK, want ik vind je zeker geen pro-pedo hoor. Het is helemaal duidelijk want je communiceert helder. :)
    Dit is geen onderwerp waar je op het web (andere fora) over kan praten zonder dat er mensen gaan schelden oid. In dat opzicht gaat het allemaal prima hier toch? Sommigen zijn misschien wat kort door de bocht maar ik zou het niet persoonlijk opnemen.
    Sommigen hier hebben blijkbaar persoonlijke ervaringen met pedo's dus de woede bij hen is wel begrijpelijk. Ik zelf heb trouwens ook een persoonlijke ervaring met een pedo. Niets extreems verder. Een 30 jarige jeugdtrainer bij voetbal die mij bij een massage begon te masturberen als 12 jarige jongen. Het was verwarrend, maar ik heb er schijnbaar geen trauma aan over gehouden. Ik denk zelf dat veel kinderen wel eens met pedo's te maken hebben gehad en we reageren er allemaal op onze eigen manier op. Wil andermans ervaring beslist niet bagatelliseren. Mijn ervaring was ook peanuts bij de dingen die ik verder wel eens gehoord heb (bijv. van een ex vriendin).

Maar goed. Ook ik geloof ook wel dat alles zo'n beetje gezegd is. Dus ik ben ook wel klaar met dit onderwerp... Terug naar het oorspronkelijke onderwerp van dit topic dan maar?

Fenrir, Zwijgrecht, verwondering en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. verwondering

Ik weet niet of je (ook) mijn posts bedoelt, maar wanneer je die goed leest zie je dat ik mijn mening toch echt niet mensen door de strot probeer te rammen. Zelfs voor pedofielen-moeten-dood-opmerkingen breng ik nog begrip op. Ik hoop dat die boodschap overkomt.

O, en als je mij pro-pedo wilt noemen, ga dan je gang maar hoor. Ik schuw die naam niet. Al is het wel wat specifiek: ik zou mezelf eerder pro-liefde-in-het-algemeen noemen. Gevoelens van liefde zijn mooi, of die nu naar een man, een kind, een paard, een vrouw, een boom, een stoel, of de pizzabezorger gericht zijn.

Ik zou bijna willen zeggen: kusje erop? Maar nee, sorry. Die laat ik voorbij gaan. :wink:

Laat ik ten overvloede nog eens benadrukken dat ik je jouw mening geenszins kwalijk neem. Ik begrijp waar die mening vandaan komt, hoezeer mijn eigen mening daar ook van verschilt. Het ligt maar net aan wat in je leven op je pad komt. Als een goede vriend ineens met zo'n verhaal op de proppen komt, dan ben je wel gedwongen om het eens goed te overdenken.

Ik denk dat het nu inderdaad steeds meer een herhaling van hetzelfde gaat worden, op een gegeven moment is het meeste wel gezegd.

Dus...

Hé, bi, pot of pé,
    Pan, trans, of toch maar gay?

Fenrir, Avīci, De Dunne en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. acht.zes

Of doe je het liever toch met beesten, of anders zelfs met geesten? :tongueout:

Fenrir en De Dunne vinden dit leuk.
  18. Mindless

Mindless Badass junkie Emeritus Mod Tripreporter

Dat ligt er meer aan dat ik weleens in een dip zat de laatste tijd. Nu (met wat hulp van st. Janskruid) al een kleine week geen last meer van. :) Ik vind nog steeds dat er veel kwaad is in de wereld, maar ben er niet meer zo op gericht als ik zelf happy ben.

Ik geloof eigenlijk ook niet in de inherente goedheid ván de mens. Maar ik geloof wel in een overkoepelende goedheid die ons creëert. Iets dat ons deze ervaring van vrije wil geeft en tegelijkertijd met open armen wacht tot we er naar terugkeren vanuit diezelfde vrije wil.

19. De Dunne

Nou nou zeg! :tonguewink::tearsofjoy::tilttearlaugh::tonguewink:

20. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Da's toevallig, zag laatst een mooie film over een pizzabezorger die aan het werk was en opeens deed de vrouw van zijn dromen open in een badjas! Leek alsof ze elkaar wel lief vonden, grappig zulke toevalligheden

21. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Ik vind jou aandoenlijk. Stop maar met praten.

Pompen vindt dit leuk.
  22. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker Donateur

Pedofilie dacht het ff nie.

@Bas zijn post is exact het zelfde als hoe ik erover denk.

23. ZERO-

ZERO- Badass junkie Emeritus Mod

Mooie reactie, eindelijk de opheldering over verschil tussen seksuele verlangens en seksueel gedrag, echt twee compleet verschillende zaken, waar ik al 2 pagina's op zat te wachten :P Anders zou een biseksuele vrouw die een relatie heeft met een man hetero zijn, maar dat is natuurlijk niet het geval. Je geaardheid draag je bij je ongeacht de uiting ervan. Hier een filmpje wat nog enige uitleg geeft, dit maakte het voor mij toendertijd wel helder, al gaat het wel snel;

Ik heb ook zitten nadenken over het vraagstuk geaardheid/stoornis (als deskundige dan wel :wink: ), omdat het me aannemelijk lijkt dat wanneer iemand seksuele gevoelens ontwikkeld voor een kind, daar ook wel enige problematiek in schuil zou liggen. Een kind is weerloos, onschuldig, nog niet seksueel ontwikkeld; er is dus hoe dan ook sprake van een (machts)verschil en dat lijkt me nou niet per definitie een gezond uitgangspunt. Ik zou me direct afvragen wat voor trauma's of andere jeugdproblematiek er bij de persoon in kwestie achter liggen. Denk dat de forensische hoek dit duidelijker heeft, maar daar werk ik dan weer niet in.

Overigens heeft homoseksualiteit wel in de DSM II en III gestaan, en de DSM IV kwam pas in 1994!

Eik en Fenrir vinden dit leuk.
  24. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik ben ook gewoon een pedofiel.
    Ik ben 37 maar de laatste 2 meisjes waar ik mee ben geweest waren 18 en 19 :tongueout:
    De helft van mijn leeftijd..
    Dus ja ook een soort pedofiel.
    Maar dan geen kinderen natuurlijk maar jonge vrouwen.

25. De Dunne

Waren we niet klaar met de pedofielen discussie?

26. Avīci

Avīci Bewuste gebruiker

Nee.

27. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ik lees het vandaag pas allemaal.
    Dus dacht ff reageren

28. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Eens. Ik vind het goed dat de discussie gevoerd wordt maar het is zonde dat dit topic compleet gekaapt is.

De Dunne vindt dit leuk.
  29. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

ik denk dat Bas wel kan begrijpen dat pedofilie een "aangeboren geaardheid" is, maar dat neemt niet weg dat het gewoon fout is dus ik snap zijn frustratie.

30. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Onzin dit past precies bij de vraag wat is je geaardheid...

Klopt allemaal precies

31. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Vergelijking: als ik in het topic "Wat ben je nu aan het eten" post dat ik geniet van een kogelbiefstuk met friet en er volgen drie pagina's verhitte descussie over vleesconsumptie, vegetarisme, en ethiek... is dat nog on topic te noemen?

Ja, deze hele discussie is enigszins gerelateerd aan de oorspronkelijke vraag "Wat is je geaardheid en ben je daar blij mee?" maar in de afgelopen *Fenrir telt fanatiek* 155 posts heeft NIEMAND die vraag beantwoord, en ging het enkel over pedo's accepteren / veroordelen.
    Deze 67% van de berichten zijn gewoon off topic, meer kan ik er ook niet van maken. Vind je dan niet dat ik een topic gekaapt mag noemen?

שמש vindt dit leuk.
  32. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ik vind het onderwerp van het topic ook vele malen interessanter. Vooral ook omdat de pedo op dit forum 1,8% van de uitgebrachte stemmen omvat. Als dan inderdaad 67 % hieraan besteedt wordt en er bovendien inhoudelijk niets nieuws meer aan toe wordt gevoegd vraag ik mij af wat de noodzaak is er over door te gaan.

De Dunne en Fenrir vinden dit leuk.
  33. verwondering

Ik had al gepoogd daar een aanzetje toe te geven, maar dat is nog niet helemaal gelukt...

Iemand dan nog zin om een beetje de relnicht uit te hangen? Dat kan ik ook hoor... Joehoe?

Maar pas op dat je de poot niet op de teentjes trapt! :tongueclosed::smilingimp::astonished:

שמש en Fenrir vinden dit leuk.
  34. Rebell

Rebell Wijs gebruiker

Ach ja on topic en gesprekken die dan verder gaan over een onderwerp vind ik juist leuk.
    Dat gezeur dat het precies alleen maar mag gaan over 1 ding...
    Ik las het vandaag allemaal terug en vond het wel interessant.
    Maak er niet zo een ding van en dit was naar mijn mening on topic..

35. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Goed te horen dat je een relnicht bent. Ik dacht namelijk dat ze al uitgestorven waren en er tegenwoordig vooral janknichten rondlopen...

36. verwondering

Als je nou stopt met zeuren en gewoon even bukt komt alles goed. Je bent wel wat gewend toch? :kissingheart:

שמש vindt dit leuk.
  37. שמש

שמש Bewuste gebruiker

Ja hoor, maak je geen zorgen. Maar leg eens uit hoe ik volgens jou loop te zeuren?

38. verwondering

Gewoon, je zegt teveel. Vaseline is het enige woord dat nog telt. Gekreun jouwerzijds is het enige dat ik nog wil horen.

שמש vindt dit leuk.
  39. שמש

שמש Bewuste gebruiker

:tonguewink:
    Hahaha ok man. Maar ik denk dat je een ander poepgleuf moet zoeken om je piemel in te bruinen, want je bent mijn type niet! :yum: Hopelijk vind je snel iemand die jou lege zaadcontainer wil vullen met je favoriete crême... :tonguewink:

verwondering vindt dit leuk.
  40. verwondering

Helaas, te laat. Miljoenen spermatozoïden - een hele mond vol - hebben zich reeds met een ferme duw mijnerzijds jouw door schade en schande reeds ruimschoots uitgerekte kringspier ingeboord alwaar ze zich temidden van een bruine derrie om het snelst in jouw endeldarm een weg naar hun ondergang banen. Liefde is mooi. :redheart:

Laden...
Vergelijkbare Topics - Wat (seksuele) geaardheid
  1. Ilona
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    2.248
  2. MacLeod
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    317