Wat voor shag/peuk ?

-house-

Experimenterende gebruiker
Met wat voor shag/peuk draaien jullie meestal ?
k zelf met javaanse jongens 3/4. maar is er iemand die betere wiet-shag ?kent

Zazuu.

Bewuste gebruiker
'k gebruik half zware shag, of 3/4. het smerigst vind ik zware shag
peuk gaat wel, alleen dan komt ie wat harder aan en is ie ook zo snel op.

Ik vind shag zo lekker zacht van smaak.

Wacky

Badass junkie
Met tabak vind ik veel beter smaken dan sigaret.
Meestal gewoon halfzware vanelle

met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.

Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.

Hislordship

Wijs gebruiker
Wacky zei:

met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.

Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.

Gewoon die 2cm opvullen :P

OT: Als ik shag gebruik is het meestal zware van nelle.
MAAR... ik gebruik echt alleen shag als er geen andere optie is.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Ik gebruik echt nooit shag. Ik rook dan ook alleen hasj. Als je dat mixt met shag is de lekkere smaak van de hasj eraf.
Toen ik nog wiet rookte mixte ik het wel af en toe met shag, maar toen ook al liever met tabak uit een peuk.

Wacky

Badass junkie
Nee juist niet man, juist hash moet je met shag roken. Ik hoest de longen al uit mijn lijf als ik aan die vieze sigareten shit moet denken.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Dat moet wel ja.. Ik proef die hasj amper meer als ik het mix met shag. Komt ook deels omdat ik altijd dunne, lange joints draai. Dan is het toch wel belangrijk dat de tabak makkelijk verdeeld kan worden en niet zo compact is, zoals in een peuk. Anders krijg je op bepaalde delen van de joint dat je alleen tabak proeft.

L

Lid 6909

Gast
Wacky zei:

Ja moet je die tabak uit een sigaret niet de schuld geven dat jij niet goed kan draaien, bij mij valt er nooit wat uit namelijk :wink:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
je moet hasj met peuk draaien, dan komt de smaak het beste naar voren,
zelf doe ik er altijd nog wat shag bij, heeerlijk

Oom Klaas

Badass junkie
Als ik shag rook gebruik ik shag, als ik peuk rook gebruik ik peuk.
Maar ik gebruik geen plukken shag, 'k hou de plak shag als 't ware vast en schud de losse tabaksstukjes die onderop liggen uit de verpakking. Die smaken niet zo zwaar en draait fijner.

space scientist

Wijs gebruiker
eigenlijk altijd halfzware van nelle omdat ik dat altijd bij me heb.

en als ik er geld voor heb draai ik mijn joint met een 50% wiet / 50% wiet verhouding :P :stoned:

Oom Klaas

Badass junkie
Hoezo als je er geld voor hebt?
'k Draai altijd 70% wiet en 30% tabak maar dan word 't gewoon een kleine joint,
hoeft niet duur te worden als je er meer wiet in wilt doen lijkt me.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Wacky zei:

Dit dus. :P

Xblister

^me eens. draai trouwens meestal met rode pallmall shag. best te doen vind ik zo. ondanks dat het zware shag is heeft hij een milde smaak waardoor de smaak van de wiet goed naar voren komt vind ik

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Ik vind dat joints gerold met sigaretten echt een gore smaak hebben, geef mij maar roltabak, zo licht mogelijk. Meestal gebruik ik dus Belgam 21, vind ik wel lekker zacht smaken.

Agaron

Newbie
Het liefst gebruik ik Drum Blauw of Drum Geel, maar als ik in de buurt van België ben dan gaat mijn voorkeur toch naar Belgram 21, dan koop ik meestal ook meteen een paar pakjes shag. Beste shag voor joints vind ik :stoned:

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Toen ik een pakje Belgam 21 ging halen in een nachtwinkel waar ik nog nooit geweest was, vroeg die man met een brede smile of ik er lange vloeitjes bij wou hebben. Na een beetje verward toegestemd te hebben zei hij, ja de meeste mensen die hier Belgam 21 kopen, willen er lange vloeitjes bij, veel plezier. :wink:

Mike

Bewuste gebruiker
Altijd met sigaretten en het liefst, altijd eigenlijk, met menthol sigaretten. Kent menthol. Na een jointje rook ik ook altijd menthol, voor mijn gevoel komt de high dan weer lekker terug.
Met shag vind ik smerig.

:stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Mike zei:
Altijd met sigaretten en het liefst, altijd eigenlijk, met menthol sigaretten. Kent menthol. Na een jointje rook ik ook altijd menthol, voor mijn gevoel komt de high dan weer lekker terug.
Met shag vind ik smerig.

De high komt dan niet terug, de stonedheid wel, door de nicotine :wink:

Maar ik dacht altijd dat bij de menthol sigaretten de 'smaak' in het filter zit? En niet in de tabak zelf? Anders ga ik dat zeker ook eens proberen.

Meestal puur .... in Blunt, Bong, Pijp (Budbomb, Skeleton)

Anders met Belgam 20.
Shag is beter want dan rookt je joint niet zo hard op.

JunkXL

Bewuste gebruiker
-house- zei:
Met wat voor shag/peuk draaien jullie meestal ?
k zelf met javaanse jongens 3/4. maar is er iemand die betere wiet-shag ?kent

Bah bah! Zware shag in je joint.
Wil je optimaal genieten dan raad ik Van nelle aan.
Ik gebruik altijd shag, met sigaret is hij sneller op en hij wordt vies.

dye

its all about lucky strike !

liefste shag natuurlijk , maar als die op is zijn dr altijd nog vaste bij de hand!
(l) lucky strike

Biertje

Bewuste gebruiker
gewoon lekkere normale drum met goedgecrushte wiet... ik kan minder strak draaien met sigaretten tabak, hij gaat sneller op en tis gewoon viezer.

Bovenaan