Hislordship zei:Ik gebruik altijd een peuk het merk maakt me niet uit.
Shag in een joint vind ik vies.
Wacky zei:Met tabak vind ik veel beter smaken dan sigaret.
Meestal gewoon halfzware vanelle
met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.
Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.
met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.
Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.
Nathaniel zei:Ik gebruik altijd het gruis onderuit mn pakje sjek
Best of both worlds![]()
![]()

100% wiet dus =)en als ik er geld voor heb draai ik mijn joint met een 50% wiet / 50% wiet verhouding
Mike zei:Altijd met sigaretten en het liefst, altijd eigenlijk, met menthol sigaretten. Kent menthol. Na een jointje rook ik ook altijd menthol, voor mijn gevoel komt de high dan weer lekker terug.
Met shag vind ik smerig.
![]()

-house- zei:Met wat voor shag/peuk draaien jullie meestal ?
k zelf met javaanse jongens 3/4. maar is er iemand die betere wiet-shag ?kent