Wat zijn jullie favoriete activiteiten o.i.v. pep?

F.ck.The.SystM

Experimenterende gebruiker
Verschillende dingen ordenen
Wiet roken
Advies geven aan mensen met relatieproblemen :beer:
Alles netjes houden
Zingen uit volle borst!
Dansen.

Maar na een tijdje vervagen deze bovenstaande dingen langzaam, om plaats te maken voor dwangneuroses, para's en nagelbijten :wink:

ik87

Newbie
Meestal op het begin een praatkick dus:

-zeer aparte gesprekken voeren :grin:
- hardcore !
-poetsen/rommelen in huis als ik het vaag heb
- internetten/films kijken ( als ik stil kan zitten)

Dopey20vt

Newbie
Forza motorsport 4, wagens customizen. Internetten. Muziek luisteren. Vaag om me heen kijken en ga zo nog maar ff door. :stoned:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
UpTempo muziek, dansen, praten als een malle, alcohol drinken, roken, waanzinnige verhalen vertellen, anderen oppeppen, complimentjes geven,....

MarkD

Als ik alleen ben: Gamen (ik kan me altijd uren vermaken met spellen als GTA of Age of Empires :grin: ), keiharde muziek luisteren, roken, bier drinken.

Met vrienden: Naar feesten gaan om vervolgens uren te dansen of te praten :hearteyes:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Klussen en knutselen! Ik kan me echt uren focussen op een klusprojectje en dan de meest uiteenlopende dingen klussen, of je er nou wat aan hebt of niet. Heb hele meubels en apparaten in elkaar gezet op speed, heb ook wel eens een afgetrapte fiets zonder slot uit de bosjes gevist en om 4 uur 's nachts helemaal ontleed, schoongemaakt, gespoten en weer netjes in elkaar gezet.

Ook ooit een playstation 1 behuizing vervangen door een mecano behuizing :grin: Helaas kortsluiting gemaakt, dus toen was ie stuk :grin:

harry123

Bewuste gebruiker
Losgaan op een feestje, gebruik het anders ook niet, alleen af en toe als ik heel erg dronken ben, haal ik in m'n dronken kop het idee pep te snuiven om weer "een beetje nuchter" te worden :(

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb niet echt favorieten, zolang ik maar bezig ben. Ik gebruik het graag als ik veel moet doen in huis. Verder vind ik het leuk om van alles min of meer tegelijk te doen, zoals gamen, tv/film kijken, praten, forums lezen. Vind het ook leuk om tussen mensen te zijn waarvan ik niet wil dat ze van mijn gebruik weten, zoals bij familie of boodschappen doen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het lijkt ongelooflijk ongezellig maar ik vind het heerlijk om ook mensen via whatsapp aan te spreken. zolang ik maar kan kletsen haha.

Heb met vriendinnetjes als we aan het dansen zijn op een feestje altijd de neiging de meest random dingen tegen elkaar te zeggen. Gewoon waar je dat moment aan denkt. Heerlijk hoe je zo aan het dansen bent beetje in gedachten chill over dingen nadenken en af en toe zomaar zeggen wat je denkt.

snelgemsurfd

Bewuste gebruiker
Als we onder maten kunnen chillen dan zijn het nutteloze gesprekken voeren tot rare geluidjes maken.

Als ik alleen speed tot me neem( wat wel is kan gebeuren) Een dialoog aangaan met mn alter ego, maar hangt er vanaf hoelang ik dan wel wakker ben.

V1C1OUS

Newbie
Ik kwam toevallig via een zoekopdracht in Google op deze site, maar Wat een heerlijk Topic om te lezen dit, van feest van herkenning, naar me bescheuren van het lachen, tot aan plaatsvervangende verbazing..... :grin:
Van de ruime sortering van geest verruimende middelen die ik in mijn (re)creatieve ontdekkingstochten heb mogen ervaren, is & blijft Amfetamine verreweg mijn favoriet.
En de enige drug waardoor ik verander in een soort van 2.0 versie van mijzelf....:P
Ik ben dan ook altijd mateloos & onuitputtelijk creatief, vindingrijk & enorm gefocust op de dingen die ik dan zo graag doe...:)
Zoals :
Ten eerste zoveel mogelijk het aangename met het nuttige combineren (win-win)
Huishoudelijke taken, die ik normaal met frisse tegenzin toch maar doe, gaan dan opeens van zelf,
drie keer zo snel, effectief, en met een dikke smile...:)
Verder : nieuwe (demo) sets opnemen tot in absurde perfectie, of uren lang nieuwe tracks produceren, Kilo's muziek luisteren, onder het genot van de nodige kippenvel traktaties,
Feesten bezoeken, Organiseren, Analyseren & maximaal ervaren.
Docu's over drugs kijken vind ik ook altijd mateloos boeiend & leerzaam (vooral vaak hoe het niet moet, maar dat houdt je scherp & bewust, wat wel handig is in de praktijk :wink:
Met regelmaat nieuwe projecten(verbeteringen/aanpassingen/klussen) in mijn huis bedenken, en daar urenlang zoet mee kunnen zijn, en er ook nog voordelen uit halen,
Diepe gesprekken met Vrienden over afwisselend de meest uiteenlopende filosofische onderwerpen & bakken vol met totaal onzinnige spraakwater-battles.... :P
-Opruimen
-Herindelen
-Schoonmaken
-Gek genoeg mag ik normaal ook graag Gamen, maar dan dus niet meer, geen id waarom
-Tekenen (tot blaren aan toe soms :tearsofjoy: )
-Digital art & fotobewerkingen kan ik me ook aardig in verliezen.
-Werken heb ik ook geen enkele moeite mee, en gaat qua communicatie vaak nog beter ook
-Midden in de nacht ff een inspirerend rondje door de stad slenteren, met vrienden óf gewoon alleen vind ik vaak ook erg prettig.
-de diepere regionen van mijn hersenen verkennen, en nog altijd veel nieuwe dingen over mijzelf leren, vooral na een nacht of 2 wakker te zijn geweest vind ik dat erg interessant, wel beperkt tot max. 1x per maand, want ik ga liever 2 of 3 dagen vol gas in de maand, dan meerdere keren Half laf......maar dat is
niet voor iedereen weggelegd, want dat vergt wel de nodige psychische stabiliteit...
Op expedities gaan, die op dat moment eigenlijk buiten je comfort zone liggen....(een keer samen met een vriendin van me een 70 meter hoge Kerktoren hier beklommen, midden in de zomer, tussen alle 'normale' mensen :wave: en vervolgens een uur boven zitten weg spacen op het vette uitzicht)
Internetten-
midden in de nacht op bezoek gaan bij vrienden, die toevallig dezelfde plafonddienst draaien :rolleyes: hahahaha

Oh ja en ellenlange verhalen over van alles & nog veel meer van me af typen, vaak zonder dat ik al te veel erg in heb, over hoeveel er eigelijk al staat.... :mrgreen:

Om een kort verhaal lang te maken dus, feitelijk louter super coole, inspirerende & positieve ervaringen met pep....:)

Enige nadelen die me zo te binnen schieten zijn eigenlijk redelijk dwangneurotisch nagels bijten, wat ik normaal ook in een lichte vorm doe, maar dan is het redelijk extreem & totaal zinloos, maar onvermijdelijk....:P en te veel roken, maar dat was het ook wel, mocht iemand daar nog nuttige tips op hebben, vooral het nagels gedeelte, alle feedback wordt gewaardeerd...:)

Zo, en nu weer ff een activiteiten switch voor de broodnodige afwisseling....

Bobsacamano

Badass junkie
Whahaha moet hier zo om lachen het lijkt wel of de meeste mensen het helemaal niet gebruiken als party drug maar als opruim/creatieve drug. Ik ben benieuwd binnenkort mijn eerste keer wel op een feestje.

SmartieAndMe zei:
Klussen en knutselen! Ik kan me echt uren focussen op een klusprojectje en dan de meest uiteenlopende dingen klussen, of je er nou wat aan hebt of niet. Heb hele meubels en apparaten in elkaar gezet op speed, heb ook wel eens een afgetrapte fiets zonder slot uit de bosjes gevist en om 4 uur 's nachts helemaal ontleed, schoongemaakt, gespoten en weer netjes in elkaar gezet.

Ook ooit een playstation 1 behuizing vervangen door een mecano behuizing :grin: Helaas kortsluiting gemaakt, dus toen was ie stuk :grin:

Bobsacamano

Badass junkie
Vandaag voor het eerst even 2 sleutelpunten gepakt en toen het hele huis schoongemaakt. 3 uurtjes mega geboend geschrobt opgeruimd daarna nog zelf pasta gemaakt en dan dus echt deeg maken, uitrolle, vulling maken, tortellini's vouwen. Saus maken ondertussen brownies gemaakt (gewone)

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Voorheen altijd op hardstyle feesten, daarna werd het weekend er regelmatig erbij gepakt. Ik eindige met 3 dagen lang speed gebruik achter elkaar. Toen ben ik maar gestopt. :sunglasses:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Over hier is pep altijd starten met vrienden in een groep, vanaf de eerste lijnen binnen zijn worden alle afspraken en plannen voor het feestje uren later verplaatst, blijven we maar ouwehoeren over de goeie tijden.
Als we dan allemaal klaar zijn om.op stap te gaan word het echt een gekke overactieve boel.
Een zalig stofje die pep maar te verleidelijk om enkele dagen morgenfris te zijn :grin:

dubbel0seven

Bewuste gebruiker
Dansen, hakken, stampen en springen
Seks voor uren en uren hehehe
oraal bevredigt worden :hearteyes:
Praten over de meest weirde onderwerpen
Internetten
Muziek luisteren
Nog meer muziek luisteren
Wandelen buiten
Gamen
Douchen
In bad gaan
Jacuzzi
Jetski varen

CvanLent2

Newbie
Douchen, drinken, pissen en zweten :tongueout:

En dan de leuke dingen:
.Gamen
.Huiswerk maken
.Mastruberen
.Nog een peppie bouwen
.Muziek luisteren uiteraard
.Fils/Docu's kijken
.Praten via whatsapp
.Gitaar spelen vind ik wel kei leuk om te doen, alleen dat lukt me dan echt niet meer :openmouth:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
borderlijntje zei:
Uren lang match the dots spelen! :P

:tearsofjoy: :tearsofjoy: Zie je jezelf al zitten? Met je opengesperde ogen, knarskaak en je telefoon in je hand?

Haha nee grapje, dan zou je toch wel al een aardige dosis gehad moeten hebben

MusicIsLife zei:
borderlijntje zei:
Uren lang match the dots spelen! :P

:tearsofjoy: :tearsofjoy: Zie je jezelf al zitten? Met je opengesperde ogen, knarskaak en je telefoon in je hand?

Haha nee grapje, dan zou je toch wel al een aardige dosis gehad moeten hebben

Ik heb er wel een aantal keer zo bij gezeten ja haha, zal er heel belachelijk uit hebben gezien maar ach, als ik het maar naar mijn zin heb toch? :grin: :P

DhrBKJN

1. uren lang kletsen
2. uren lang achter de computer zitten, muziek afspelen, forums lezen
3. dansen
4. als ik eenmaal begin aan schoonmaken moet alles schoon!

Phoe ja en wat nog meer, jaa feesten is er flex mee hahah

~BKJN

Bovenaan