Casrus
DF-koning
Zou er een AI bestaan die opzettelijk foute huiswerk antwoorden geeft?Hopen verbeterwerk en ik blijf me afvragen waar sommigen hun antwoorden halen 😅🥲
Zou er een AI bestaan die opzettelijk foute huiswerk antwoorden geeft?Hopen verbeterwerk en ik blijf me afvragen waar sommigen hun antwoorden halen 😅🥲
Volgens mij kan je dat het beste voor de eerste keer laten staan....Zou jij mij kunnen zeggen wat xanax precies doet en hoeveel ik best pak voor mijn eerste keer?
Tenzij*Volgens mij kan je dat het beste voor de eerste keer laten staan....
(mits vanuit de medische molen gewenst)
Ze doen zelf de moeite niet om te zoeken… echt schrijnend..ben ik al enkele weken over onderwerp A bezig. Enkel A… krijgen ze nu taak van onderwerp A, zie ik plots een onderwerp b in de antwoorden, dat zelf nog nooit ter sprake kwam in de lessen 🙄Zou er een AI bestaan die opzettelijk foute huiswerk antwoorden geeft?
Zou jij mij kunnen zeggen wat xanax precies doet en hoeveel ik best pak voor mijn eerste keer?
Ik doe met je mee, ik pak nog een lijntje 👌Speed
Nieuw werk of je oude werk maandag?Koffie en wat CBD,
Ik ga straks mijn Werk-gezond verklaring ophalen. Maandag naar kantoor .
Is dat niet 2e Pinksterdag?Koffie en wat CBD,
Ik ga straks mijn Werk-gezond verklaring ophalen. Maandag naar kantoor .
Zoals 't heurt!Sterke koffie, kan bijna m´n lepel er in rechtzetten
Same!Viezang Ambon...
Oh die tienerfeestjes uit de jaren negentig...
Moet nòg kotsen als ik er aan denk!
Nieuw werk of je oude werk maandag?
Tweede Pinksterdag? Ik ben benieuwd, maar ik ga naar mijn oude baan. Gezien het project over 2 maanden sluit, ga ik eens kijken wat ze met me aankunnen lololo..Is dat niet 2e Pinksterdag?
In het meervoud, klinkt het altijd beter dan 1.Espresso's
Ik ben ook veel bewuster geworden van mijn gigantische inname qua koffie. 14 koppen of meer is geen uitzondering. Ik probeer er de laatste tijd op te letten niet teveel koffie te drinken.In het meervoud, klinkt het altijd beter dan 1.
0T: Ook hier weer Italiaanse Doppio´S
De laatste blijkt naderhand steeds de voorlaatste te zijn.
(Wel confronterend, door dit forum kom ik echt tot de constatatie dat ik een caffeinejunk ben)😂
Pak ik hem even van je over, het is een triazolobenzodiazepine met chloor op de onderste benzeenring, dit zorgt voor hoge potentie en hoog risico op misbruik, overdosering en verslaving. Het is een door de huisarts gereguleerd medicijn maar wordt toch vaak vervangen door diazepam of temazepam, in mijn ogen de meest superieure benzodiazepinen in omloop.Xanax of Alprazolam is een medicijn die valt in de groep benzodiazepines. Alprazolam is vooral bekend om zijn angstremmende werking. Google kan je echt alles vertellen over Alprazolam.
Waarom wil je dit gebruiken? Het heeft in mijn ogen weinig recreatieve waarde? Tenzij je ze gebruikt voor de doeleinden waarvoor de bedoelt zijn. Benzodiazepines zijn namelijk zeer (fysiek) verslavend. Dus educate yourself zou ik zeggen.
Is Alprazolam niet vooral sederend en hypnotisch in plaats van anxiolytisch?Pak ik hem even van je over, het is een triazolobenzodiazepine met chloor op de onderste benzeenring, dit zorgt voor hoge potentie en hoog risico op misbruik, overdosering en verslaving. Het is een door de huisarts gereguleerd medicijn maar wordt toch vaak vervangen door diazepam of temazepam, in mijn ogen de meest superieure benzodiazepinen in omloop.
Nee, alprazolam is vooral anxiolytisch. Flualprazolam is daarentegen bijhoorlijk hypnotisch.Is Alprazolam niet vooral sederend en hypnotisch in plaats van anxiolytisch?
Is Alprazolam niet vooral sederend en hypnotisch in plaats van anxiolytisch?
Dat is farmacologie, ik ben van scheikunde. Alprazolam nooit geprobeerd.Dat zou je wel moeten weten toch Dirkjan haha.
Vond Alprazolam wel nice thoughDat is farmacologie, ik ben van scheikunde. Alprazolam nooit geprobeerd.