Welke drugs gebruik jij op dit moment?

PinkFluffyUnicorn

Badass junkie
Zou er een AI bestaan die opzettelijk foute huiswerk antwoorden geeft?
Ze doen zelf de moeite niet om te zoeken… echt schrijnend..ben ik al enkele weken over onderwerp A bezig. Enkel A… krijgen ze nu taak van onderwerp A, zie ik plots een onderwerp b in de antwoorden, dat zelf nog nooit ter sprake kwam in de lessen 🙄

Raver

Badass junkie
Zou jij mij kunnen zeggen wat xanax precies doet en hoeveel ik best pak voor mijn eerste keer?

Xanax of Alprazolam is een medicijn die valt in de groep benzodiazepines. Alprazolam is vooral bekend om zijn angstremmende werking. Google kan je echt alles vertellen over Alprazolam.

Waarom wil je dit gebruiken? Het heeft in mijn ogen weinig recreatieve waarde? Tenzij je ze gebruikt voor de doeleinden waarvoor de bedoelt zijn. Benzodiazepines zijn namelijk zeer (fysiek) verslavend. Dus educate yourself zou ik zeggen.

Manu76

Badass junkie
Nieuw werk of je oude werk maandag?
Is dat niet 2e Pinksterdag?
Tweede Pinksterdag? Ik ben benieuwd, maar ik ga naar mijn oude baan. Gezien het project over 2 maanden sluit, ga ik eens kijken wat ze met me aankunnen lololo..
Ik verwacht echt dat ze wel met mijn advocaat contact moeten opnemen en anders ga ik me er niet druk om maken. Rechtzaak einde jaar en begin Augustus kunnen ze me weer niet dwingen te tekenen ...

Ah, ik zie het @Casrus, maandag feestdag. Tja, kijken wat dat betekent, maar de service die mijn project biedt, betaalt iets meer op feestdagen, maar gaat gewoon door.

Ik heb er zin in!

Hippie Langwaus

Badass junkie
In het meervoud, klinkt het altijd beter dan 1.

0T: Ook hier weer Italiaanse Doppio´S
De laatste blijkt naderhand steeds de voorlaatste te zijn.
(Wel confronterend, door dit forum kom ik echt tot de constatatie dat ik een caffeinejunk ben)😂
Ik ben ook veel bewuster geworden van mijn gigantische inname qua koffie. 14 koppen of meer is geen uitzondering. Ik probeer er de laatste tijd op te letten niet teveel koffie te drinken.

Ik heb minder 'nodig' nu ik de afgelopen 5 weken geen alcohol heb gedronken. Maar het is verleidelijk om koffie te drinken op momenten dat ik normaal bier of whisky zou drinken.

Ik gebruik nu vaak cacao als alternatief voor koffie.

Die eerste 2 tot 4 espresso's in de ochtend, hou ik er nog wel even in. 🙂

OT: ongezoete warme chocolademelk en een pijpje Master Kush wiet

Dirkdirk

DF-koning
Xanax of Alprazolam is een medicijn die valt in de groep benzodiazepines. Alprazolam is vooral bekend om zijn angstremmende werking. Google kan je echt alles vertellen over Alprazolam.

Waarom wil je dit gebruiken? Het heeft in mijn ogen weinig recreatieve waarde? Tenzij je ze gebruikt voor de doeleinden waarvoor de bedoelt zijn. Benzodiazepines zijn namelijk zeer (fysiek) verslavend. Dus educate yourself zou ik zeggen.
Pak ik hem even van je over, het is een triazolobenzodiazepine met chloor op de onderste benzeenring, dit zorgt voor hoge potentie en hoog risico op misbruik, overdosering en verslaving. Het is een door de huisarts gereguleerd medicijn maar wordt toch vaak vervangen door diazepam of temazepam, in mijn ogen de meest superieure benzodiazepinen in omloop.

Dirkdirk

DF-koning
Pak ik hem even van je over, het is een triazolobenzodiazepine met chloor op de onderste benzeenring, dit zorgt voor hoge potentie en hoog risico op misbruik, overdosering en verslaving. Het is een door de huisarts gereguleerd medicijn maar wordt toch vaak vervangen door diazepam of temazepam, in mijn ogen de meest superieure benzodiazepinen in omloop.
Is Alprazolam niet vooral sederend en hypnotisch in plaats van anxiolytisch?

Bovenaan