Is wel chill, zeker voor paniek. Twee keer gebruikt, maar snap best dat het verslavend kan werkenVond Alprazolam wel nice though
Is wel chill, zeker voor paniek. Twee keer gebruikt, maar snap best dat het verslavend kan werkenVond Alprazolam wel nice though
Ik ben wel van de farmacologie, maar ook organische chemie vind ik erg interessant. Ik heb ook nooit alprazolam geprobeerd. Flualprazolam is mijn 'lievelingsbenzo'.Dat is farmacologie, ik ben van scheikunde. Alprazolam nooit geprobeerd.
Zwaar ontbijt... Bitterballen en frikandelhapjes. Bijna te vol voor nog een lijn. ... Toch maar even doorzetten!Zo even iets ontbijten en daarna nog wat pep erbij pakken
Hopelijk weltrusten!Bromazolam. 6 mg. Blijkbaar blijft die tolerantie echt heel lang doorwerken. Slecht geslapen. Het noodpotje gaat open want ik moet echt nog een aantal uurtjes pakken. 🥱
Lijntje 3m , waar gaat jullie voorkeur naar uit , 1 goeie lijn of verdelen?
Fijn weekend allen
Dat is farmacologie, ik ben van scheikunde. Alprazolam nooit geprobeerd.
Verdelen met DF heeft mijn voorkeur 🙃 Jij ook een fijn weekend Donny!Lijntje 3m , waar gaat jullie voorkeur naar uit , 1 goeie lijn of verdelen?
Fijn weekend allen
Geen vraag aan mij maar zou zo laag mogelijk beginnen, zoals 0,25. Als je geen benzo tolerantie hebt.Zou jij mij kunnen zeggen wat xanax precies doet en hoeveel ik best pak voor mijn eerste keer?
Ik rook nu al effe thc en ik merk dat ik als ik nuchter ben ik een beetje paranoïde word, nu had iemand me verteld dat xanax hier bij zou kunnen helpen klopt dit?Xanax of Alprazolam is een medicijn die valt in de groep benzodiazepines. Alprazolam is vooral bekend om zijn angstremmende werking. Google kan je echt alles vertellen over Alprazolam.
Waarom wil je dit gebruiken? Het heeft in mijn ogen weinig recreatieve waarde? Tenzij je ze gebruikt voor de doeleinden waarvoor de bedoelt zijn. Benzodiazepines zijn namelijk zeer (fysiek) verslavend. Dus educate yourself zou ik zeggen.
Het zal vast helpen, maar is waarschijnlijk ook het begin van het einde.Ik rook nu al effe thc en ik merk dat ik als ik nuchter ben ik een beetje paranoïde word, nu had iemand me verteld dat xanax hier bij zou kunnen helpen klopt dit?
Het zal vast helpen, maar is waarschijnlijk ook het begin van het einde.
Ik rook nu al effe thc en ik merk dat ik als ik nuchter ben ik een beetje paranoïde word, nu had iemand me verteld dat xanax hier bij zou kunnen helpen klopt dit?
Ik rook nu al effe thc en ik merk dat ik als ik nuchter ben ik een beetje paranoïde word, nu had iemand me verteld dat xanax hier bij zou kunnen helpen klopt dit?
Het zal vast helpen, maar is waarschijnlijk ook het begin van het einde.
Maar eenmaal hooked is t echt een hel om eraf te komen. En geloof me, dat wil je NIET.
Deze hele gedachtegang om drugs in te zetten tegen de klachten van drugs bevalt me al niet zo ook. Dat klinkt me te bekend in de oren. En ik ben 'n verslaafde.
Gefeliciteerd!
Wat nakkies Sos en wat goeie nakkies pep, wie wakker?
Een pijpje Ketama hasjiesj in de ochtendzon