Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Dirkdirk

DF-koning
Bromazolam. 6 mg. Blijkbaar blijft die tolerantie echt heel lang doorwerken. Slecht geslapen. Het noodpotje gaat open want ik moet echt nog een aantal uurtjes pakken. 🥱

Thetripperr

Experimenterende gebruiker
Xanax of Alprazolam is een medicijn die valt in de groep benzodiazepines. Alprazolam is vooral bekend om zijn angstremmende werking. Google kan je echt alles vertellen over Alprazolam.

Waarom wil je dit gebruiken? Het heeft in mijn ogen weinig recreatieve waarde? Tenzij je ze gebruikt voor de doeleinden waarvoor de bedoelt zijn. Benzodiazepines zijn namelijk zeer (fysiek) verslavend. Dus educate yourself zou ik zeggen.
Ik rook nu al effe thc en ik merk dat ik als ik nuchter ben ik een beetje paranoïde word, nu had iemand me verteld dat xanax hier bij zou kunnen helpen klopt dit?

Raver

Badass junkie
Het zal vast helpen, maar is waarschijnlijk ook het begin van het einde.

Wil net zeggen...

Ik rook nu al effe thc en ik merk dat ik als ik nuchter ben ik een beetje paranoïde word, nu had iemand me verteld dat xanax hier bij zou kunnen helpen klopt dit?

Weet je wat het is. Ik kan wel gaan zeggen dat het werkt enzo. Maar Xanax is absoluut niet geschikt om zomaar even te nemen omdat je paranoïde bent door mogelijk (teveel) blowen/thc.

Dan ga je het dus ergens voor inzetten (zonder medisch advies!?); wat enorme verslavingsrisico's met zich mee brengt. Want hé, wat als t werkt.. Dan is die volgende heel makkelijk gepakt. Want het voelt zo onschuldig. Maar eenmaal hooked is t echt een hel om eraf te komen. En geloof me, dat wil je NIET.

Deze hele gedachtegang om drugs in te zetten tegen de klachten van drugs bevalt me al niet zo ook. Dat klinkt me te bekend in de oren. En ik ben 'n verslaafde.

LucidLucy

Verslaafde in herstel

Het zal vast helpen, maar is waarschijnlijk ook het begin van het einde.

Maar eenmaal hooked is t echt een hel om eraf te komen. En geloof me, dat wil je NIET.

Deze hele gedachtegang om drugs in te zetten tegen de klachten van drugs bevalt me al niet zo ook. Dat klinkt me te bekend in de oren. En ik ben 'n verslaafde.

Drugs met drugs bestrijden klinkt mij helaas ook maar al te bekend in de oren. En is voor mij ook wel echt het begin van het einde geraakt ja.

En zoals Raver al aangeeft hooked aan benzo's en vooral de afbouw, is echt geen feest zegmaar...

Bovenaan