Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Tartarus

Bewuste gebruiker
Eerst pep en dan mdma zorgde bij mij er altijd voor dat de M helemaal niets meer deed

klopt das gwn zonde en heeft ook helemaal geen meerwaarde.... Beter gewoon bij 1 van de 2 houden of eerst aan de M en als dat uitgewerkt is aan de pep, en niet andersom want pep werkt veulll langer hahah

Ik deed meestal eerst lekker wauzen op mdma en in de comedown wat pep om door te kunnen feesten maar sowieso niet door elkaar heen whahahah
Bij xtc pillen kom je wel vaak tegen dat er beide inzit en je merkt dan ook dat je gewoon veel minder lekker gaat.......
Ah, dit verklaard ook mijn wazige mood van afgelopen nacht, al denk ik dat slaapgebrek ook veel rol heeft gespeeld.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Nog eens alcohol, was echt al lang geleden, denk dit jaar sowieso ni :tongueout: Damn, hoe snel ik da al voelde :tongueout: Voorlopig na 3 wodka-Red Bulls, 2 Jägerbombs en 2 rum-cola's, zitk echt al zowat op mijne limiet en bier ging er zelfs gewoon ni in, enkel zoete bazaar :laughing: Lol, nee echt geef mij dan maar ne goeie stim à la 3-FA, 4-FMA of 6-APB, veeeeeeel meer fun en nog is pakke goeikoper ook xD

Ál op je limiet? Ik vind dit veel alcohol, zeker voor iemand zonder tolerantie. 😂

OT: Nog niks, maar zo denk ik een koffietje want ben lekker duffig vandaag. Schop onder m’n reet nodig. Oh en neusspray, niet verkouden maar somehow wel heul dichte en kapotte neus al een paar dagen. (Nee, ook geen Colombiaanse verkoudheid.)

HappyMind

Badass junkie
Ál op je limiet? Ik vind dit veel alcohol, zeker voor iemand zonder tolerantie. 😂
Ik dronk vrijdag twee glazen wijn na zo'n anderhalve maand geen alcohol en het effect was echt sterker zo zonder tolerantie.
OT: Nog niks, maar zo denk ik een koffietje want ben lekker duffig vandaag. Schop onder m’n reet nodig. Oh en neusspray, niet verkouden maar somehow wel heul dichte neus al een paar dagen.
*schopt tegen olifantenbillen aan* 😘

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik dronk vrijdag twee glazen wijn na zo'n anderhalve maand geen alcohol en het effect was echt sterker zo zonder tolerantie.

*schopt tegen olifantenbillen aan* 😘

Thanks! 😘

En ja, wel of geen tolerantie kan echt veel uitmaken bij alcohol. Zelfs al heb je maar een beetje tolerantie doordat je relatief frequent iets (hoeft niet veel te zijn) drinkt, zelfs op die kleine schaal maakt het behoorlijk verschil!

Hebbenzekezine?

Bewuste gebruiker
klopt das gwn zonde en heeft ook helemaal geen meerwaarde.... Beter gewoon bij 1 van de 2 houden of eerst aan de M en als dat uitgewerkt is aan de pep, en niet andersom want pep werkt veulll langer hahah

Ik deed meestal eerst lekker wauzen op mdma en in de comedown wat pep om door te kunnen feesten maar sowieso niet door elkaar heen whahahah
Bij xtc pillen kom je wel vaak tegen dat er beide inzit en je merkt dan ook dat je gewoon veel minder lekker gaat.......
Ik deed vroeger eerst wel 180mg 4fa en dan uur later een nintendo er in. Dat gaf een boost wow. Maar als t reguliere amfetamine was, was het ineens helemaal verpest: kwam niet in de roes van de M.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
800mg phenibut en 3 dubbele espresso. Nog even wat werk verrichten vandaag!

Gebruik phenibut heel sporadisch, en dan blijft het zijn magie behouden, vooral in een lage dosis.
Ik heb abnormale sterke phenibut maar als ik 500mg neem dan kan ik daar een dag opwegdromen zowat haha heerlijk spul maar niet voor vaak nee :yum:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb abnormale sterke phenibut maar als ik 500mg neem dan kan ik daar een dag opwegdromen zowat haha heerlijk spul maar niet voor vaak nee :yum:

Bij mij doet phenibut echt geen reet, behalve dat ik er duizelig en misselijk van word op hoge dosis. Maar ik had hetzelfde met GHB, die aantal keren dat ik het ooit in huis heb gehad. Voor mij hebben beide stoffen gewoon echt geen magie en vooral nadelen, zo raar (misschien ook maar beter).

Cardboard

Bewuste gebruiker
Voor mij hebben beide stoffen gewoon echt geen magie en vooral nadelen, zo raar (misschien ook maar beter).
Dit geldt ook voor mij, over G vooral. Had het er gisteravond over met wat mensen die het allemaal zo'n fijn spul vinden. Ik heb verschillende doseringen geprobeerd. denk dat G anders werkt bij mij of zo.

OT: 4CMC en een biertje na een middag doorgeslapen te hebben na een feest.

brdrstr

Newbie
Dit geldt ook voor mij, over G vooral. Had het er gisteravond over met wat mensen die het allemaal zo'n fijn spul vinden. Ik heb verschillende doseringen geprobeerd. denk dat G anders werkt bij mij of zo.

OT: 4CMC en een biertje na een middag doorgeslapen te hebben na een feest.
Ik heb hetzelfde bij opiaten. Best wel wat geprobeerd maar wordt er alleen maar neerslachtig en misselijk van. Alleen kratom in een lage dosis werkt goed bij mij, maar een hoge dosis weer exact hetzelfde als andere opiaten. Zo zie je maar dat iedereen anders reageert op drugs

OtherShore

Bewuste gebruiker
8 mg melatonine
Goedemorgen. Ik vroeg me af, 8 mg is vrij hoog, dan zou melatonine je slaapritme kunnen beïnvloeden dacht ik. Wat is je redenering achter deze dosering? Ik vermoed dat er een redenering achter zit, want meestal denk je goed over dit soort dingen na 🙂

Ik neem zelf ook elke avond melatonine om slaapproblemen rondom autisme tegen te gaan, maar ik hou het bij 2 a 3 mg.

Hippie Langwaus

Badass junkie
Goedemorgen. Ik vroeg me af, 8 mg is vrij hoog, dan zou melatonine je slaapritme kunnen beïnvloeden dacht ik. Wat is je redenering achter deze dosering? Ik vermoed dat er een redenering achter zit, want meestal denk je goed over dit soort dingen na 🙂

Ik neem zelf ook elke avond melatonine om slaapproblemen rondom autisme tegen te gaan, maar ik hou het bij 2 a 3 mg.
Ik ben nog steeds meer aan het lezen over melatonine. Ik gebruikte altijd maximaal 1 mg. Maar inmiddels ben ik ook geïnteresseerd in de werking van melatonine als antioxidant.

Die 8 mg is wellicht iets te hoog en zou wellicht mijn slaapritme juist in de war kunnen brengen. Tot nu toe geen negatieve effecten gemerkt.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb hetzelfde bij opiaten. Best wel wat geprobeerd maar wordt er alleen maar neerslachtig en misselijk van. Alleen kratom in een lage dosis werkt goed bij mij, maar een hoge dosis weer exact hetzelfde als andere opiaten. Zo zie je maar dat iedereen anders reageert op drugs

Same! Ik heb dit naast phenibut, GHB ook bij opiaten! Jeuk en misselijk, tot overgeven aan toe (eenmalig oxycodon was een ramp, om het uur kotsen), amper tot geen plezierig effect. Kratom - witte - heeft enkele keren best prima gewerkt, beetje stimulerend, tot ik ook daar alleen nog maar van over m’n nek ging - óf het deed net weer helemaal niks in te lage dosis…. Dus daar destijds ook maar weer mee gestopt.

OT: (N)espressootje.

N3K0

Badass junkie
Ik ben nog steeds meer aan het lezen over melatonine. Ik gebruikte altijd maximaal 1 mg. Maar inmiddels ben ik ook geïnteresseerd in de werking van melatonine als antioxidant.
Jaaaaaaah intersant goedje he. Kheb er ook een boek over gelezen (die ik hier iedereen al vaker heb aangesmeerd :lolol: )
Ik ben fan ik slik nu ook bijna standaard iedere dag melatonine en dat is niet voor mijn slaap want ik slaap altijd gewoon goed.

En owja ik ben een cappuccino aan het drinken en ik ga denk ik zo maar eens een jointje roken. Misschien dat ik zo even ook naar de "kruidenwinkel" loop.

Laatst bewerkt:
Bovenaan