Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Hippie Langwaus

Badass junkie
Jaaaaaaah intersant goedje he. Kheb er ook een boek over gelezen (die ik hier iedereen al vaker heb aangesmeerd :lolol: )
Ik ben fan ik slik nu ook bijna standaard iedere dag melatonine en dat is niet voor mijn slaap want ik slaap altijd gewoon goed.
Ja, mede dankzij jou ben ik me er nog meer in aan het verdiepen. Hoeveel mg neem je (bijna) dagelijks?

• Love
Waarderingen: N3K0

Manu76

Wijs gebruiker
Hoe sterk is de olie? 15 procent, ?
Anders zijn 10 druppels genoeg om skyhigh te gaan....
Ik heb ze niet laten testen, maar ik schat eerder op de 10%. Maar ik word er wel high van, alleen met redelijke wat druppeltjes.
In lagere hoeveelheden zorgt het voor wat rust en een positieve kijk op de dag.

Update, even opnieuw wat berekeningen gemaakt en denk eerder 3% of minder :). Maarja, het doet zeker wel iets!

Laatst bewerkt:

Manu76

Wijs gebruiker
Neem je de sativa of de inca?
Ik denk eerder indica. Het komt van mijn redelijk sterke 'knipafval' van tiental autoflowers van deze voorzomer. Ik schat gram of 100 in een liter.
Voordeel is dat ik zo een seizoen dezelfde druppels heb en ik snel weet wat ik kan verwachten.

Met mijn plantjes die de vaper in gaan blijft het moeilijk omdat ik zoveel verschillende gebruik en veel mix. Ik zou alles samen moeten verwerken in een mix, dan zijn er minder verrassingen. Maarja, dan kan ik niet kiezen voor extra indica of sativa of die lekkere smaak...

De Zandman

Badass junkie
Ikzelf hield ook altijd van het maken van allerlei mixtures....maar olie nam ik altijd van de indica variant. Daar werd ik lekker rustig en ontspannen van.
De sativa vond ik veels te sterk haast opwekkend werken en niet zo prettig.

Bovenaan