Welke drugs gebruik jij op dit moment?

dewilde

Experimenterende gebruiker
Psychedelibee zei:
Geniet ervan! Ben benieuwd naar je ervaring, 150ug vond ik zelf veel te licht in ieder geval.

Het was niet onaardig. Had eerder eens 150ug gepakt en dat deed toen vrijwel niets, dus nam nu de twee zegels die ik nog over had.

Rond 7u ingenomen en zo'n drie kwartier tegen mn tandvlees gehouden. Merkte weer heel lang (vrijwel) niks dus had rond 9u een borreltje erbij gepakt. Half uurtje daarna kwamen de visuals wat meer op. Het werd nooit echt heftig, maar al met al best prima voor een eerste solo trip. Hele avond lekker op de bank gelegen met wat liquid drum&bass en mooie kleurtjes op de tv :grin:

Bobsacamano

Badass junkie
Het blijft dus eigenlijk een beetje tegenvallen in vergelijking met andere psychedelica?

dewilde zei:
Psychedelibee zei:
Geniet ervan! Ben benieuwd naar je ervaring, 150ug vond ik zelf veel te licht in ieder geval.

Het was niet onaardig. Had eerder eens 150ug gepakt en dat deed toen vrijwel niets, dus nam nu de twee zegels die ik nog over had.

Rond 7u ingenomen en zo'n drie kwartier tegen mn tandvlees gehouden. Merkte weer heel lang (vrijwel) niks dus had rond 9u een borreltje erbij gepakt. Half uurtje daarna kwamen de visuals wat meer op. Het werd nooit echt heftig, maar al met al best prima voor een eerste solo trip. Hele avond lekker op de bank gelegen met wat liquid drum&bass en mooie kleurtjes op de tv :grin:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
bobsacamano zei:
Het blijft dus eigenlijk een beetje tegenvallen in vergelijking met andere psychedelica?

dewilde zei:
Psychedelibee zei:

Jammer, maar daar lijkt het wel op inderdaad. Toch wel meer van 300ug verwacht eigenlijk. Maargoed ik verwachtte ook meer van 150ug om eerlijk te zijn.

dewilde

bobsacamano zei:

Het heeft z'n waarde wel denk ik, maar echt indrukwekkend is het in mijn ogen zeker niet.

Het is natuurlijk maar de vraag of mijn zegels echt 150ug bevatten, maar als dat zo is heb je van dit spul toch wel een behoorlijke dosis nodig om het echt interessant te maken.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
dewilde zei:
bobsacamano zei:

Het heeft z'n waarde wel denk ik, maar echt indrukwekkend is het in mijn ogen zeker niet.

Het is natuurlijk maar de vraag of mijn zegels echt 150ug bevatten, maar als dat zo is heb je van dit spul toch wel een behoorlijke dosis nodig om het echt interessant te maken.
Ik vraag me ook af of die zegels daadwerkelijk 150ug bevatten, er zijn in ieder geval meerdere batches in omloop maar ze lijken allemaal tegen te vallen van wat ik telkens lees. Als je dan naar doseringen in Tihkal kijkt zouden zulke doseringen toch best een goed effect moeten geven. Maarja de doseringen in Pihkal en Tihkal lijken wel vaker een stuk lager te liggen dan de concensus op internet.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
dewilde zei:
Al-lad, 300ug en wat drankjes tussendoor

Nam een paar borreltjes omdat ik dacht dat de al-lad niets meer ging doen, maar toen kwam ie toch :P

lol zag deze net in poedervorm , slechte vendor.

OT:

Flubromazepam 8mg 1 tab , ben benieuwd ( zag doseringen van 0.5 mg tot 8mg nogal een verschil :P )

SirErick

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
SirErick zei:
Ik drink een bak koffie, want ik ben te lui om coke te gaan snuiven.
Ben je ziek? :P
:kots: Blijkbaar, want mijn lijf protesteert al een paar dagen flink.

bobsacamano zei:
SirErick zei:
Ik drink een bak koffie, want ik ben te lui om coke te gaan snuiven.
Dat is nogal een impasse want als je de coke had gehad was je niet te lui geweest :P
Coke heb ik altijd, dus maak je daar maar geen zorgen over.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
bobsacamano zei:
Normaal zit ik tussen de 18 a 19 nu heb ik het dubbele gedaan. Interessant wel. Voel me flink gestimuleerd maar vooral erg lichamelijk. Moet dingen blijven doen. Dat is verder niet zo erg haha zat te doen maar wel een andere ervaring als de 18mu dosering

--Edit--

Hey mijn eerste post als Moderator :grin:

SmartieAndMe zei:
bobsacamano zei:
MicroDosering LSD
Nice!

Welke dosering?

Nice job Bob. :smoke:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
dewilde zei:
bobsacamano zei:

Veranderd het karakter van de drug ook bij een verdubbeling van de dosis? Ik heb ook zo'n 150ug zegel genomen, maar vond het zwaar tegenvallen. Maar los van dat het een onderdosering was, voelde het ook heel 'leeg' aan. Er waren uiteindelijk (na vele uren) wel visuals, maar de drug had niet een typerend karakter zoals LSD dat bijvoorbeeld wel heeft. De visuals waren op zichzelf heel erg complex en indrukwekkend, maar je zit er als je normale zelf naar te kijken zeg maar (ik dan), waardoor er helemaal geen magie was. Voor psychedelica vond ik het eigenlijk helemaal niet psychedelisch, maar slechts een diavoorstelling met mooie bewegende plaatjes. :P

dewilde

Mindless zei:
Veranderd het karakter van de drug ook bij een verdubbeling van de dosis?

Een heel duidelijk karakter heb ik er niet uit kunnen halen. Ik voelde me er prima onder, lichte euforie en een prettige body-high, maar echt diepgaand was het bepaald niet. Visuals waren erg mild en eigenlijk slechts in vlagen écht aanwezig, wel meer complex dan 2c's.

Terugdenkend denk ik dat het zich prima zou kunnen lenen voor een festival oid, al deed het qua energie ook weinig voor mij.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Net 50mg 2C-C gedropt, ik verwacht er niet veel van dus dan kan het hopelijk alleen maar meevallen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bobsacamano zei:
Have fun benieuwd naar jou ervaring.

Psychedelibee zei:
Net 50mg 2C-C gedropt, ik verwacht er niet veel van dus dan kan het hopelijk alleen maar meevallen.
Thanks! Nu een uur na inname beginnen dingen heel licht te bewegen. Verder eerder sedatief dan stimulerend tot nu toe.

Bovenaan