Welke drugs gebruik jij op dit moment?

transformated

Badass junkie
4 uur geleden heb ik 4 lormetazepam genomen en ik zag dat we hoestsiroop met dextromethorphan had heb daar de helft van gedronken en ik ben high

transformated

Badass junkie
lotske1984- zei:
transformated zei:
4 uur geleden heb ik 4 lormetazepam genomen en ik zag dat we hoestsiroop met dextromethorphan had heb daar de helft van gedronken en ik ben high
4 lormerazepam slaap je dan nie.?

een normaal persoon zou direct liggen slapen maar ik heb bijna geen tolerantie erop, ik neem dat ook dagelijks soms maar meestal hou ik er een pauze van een paar dagen ik neem dat omdat het een chill effect heeft op me en ik kan beter inslapen.

lotske1984-

Wijs gebruiker
transformated zei:
lotske1984- zei:
transformated zei:

een normaal persoon zou direct liggen slapen maar ik heb bijna geen tolerantie erop, ik neem dat ook dagelijks soms maar meestal hou ik er een pauze van een paar dagen ik neem dat omdat het een chill effect heeft op me en ik kan beter inslapen.
Gebruik dat ook dagelijks om te kunne slape al jaren..kwartje of halfke en kan slape..tenzij dat echt goede speed is dan kan het 1 volledig zijn..

Blokfluit

Experimenterende gebruiker
Je bedoelt denk ik dat je er juist wél tolerantie voor hebt :P

transformated zei:
lotske1984- zei:
transformated zei:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
lotske1984- zei:
JackHerrer zei:
Bobsacamano zei:
Bij mij gaat er over een uurtje een dosis truffels in :) lang geleden weer.

Veel plezier! Ik heb ook bijzonder veel zin om weer een keer te truffelen. Te lang geleden :(
Nog nooit gebruikt wat zijn de effecten.?
Dat je kabouters en roze olifanten in de woonkamer ziet en een onbedwingbare dwang hebt om uit het raam te springen.

Ook van mij veel plezier Bob! Benieuwd naar het report!

Fool

Badass junkie
MXE, eindelijk mijn herkansing gedaan. Nu kan ik d'r niets meer aan veranderen. :P

Morgen nog wel een presentatie, maar das pas smiddags :)

Bobsacamano

Badass junkie
Haha ga je lekker fool :P

Mijn trip was chill. Was geen mega heftige truffel maar had 20 gram op de visuals vielen nogal tegen. Maar deed het met een vriend die het nog nooit had gedaan dus was niet zo erg. Wel heel mooi hoe hij zich helemaal opende door de psychedelica. Ik haalde mijn vreugde van de avond erg uit zijn vreugde. Mooi om te delen.

Fool zei:
MusicIsLife zei:
junk!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bobsacamano zei:
Mijn trip was chill. Was geen mega heftige truffel maar had 20 gram op de visuals vielen nogal tegen. Maar deed het met een vriend die het nog nooit had gedaan dus was niet zo erg. Wel heel mooi hoe hij zich helemaal opende door de psychedelica. Ik haalde mijn vreugde van de avond erg uit zijn vreugde. Mooi om te delen.
Mooi is dat hè? Ik vind het ook altijd leuk om te zien hoe iemand voor het eerst reageert op psychedelica. Voor iedereen is het altijd heel anders dan ze hadden voorgesteld en bijna altijd zijn ze helemaal gefascineerd door de ervaring.

Wat betreft die visuals. Bij mij is het zo dat die door de jaren heen een veel minder prominente rol hebben ingenomen bij het trippen. Misschien bij jou ook wel? Een tijdje terug besefte ik me tijdens een trip trouwens ook hoe gewend ik was geraakt aan de visuals. Toen ik net begon met trippen was ik helemaal gefascineerd door visuals en als die dan een beetje opkwamen, dan kreeg ik er ook zo'n wonderlijk gevoel bij en gingen die visuals daardoor helemaal in overdrive. De laatste jaren is dat wonderlijke gevoel bij visuals er standaard niet echt meer, waardoor ze wat op de achtergrond/transparant blijven. Maar toen ik me bewust weer eens verwonderde over hoe bijzonder zulke visuals eigenlijk zijn, gingen ze weer helemaal als vanouds enorm intens en aanwezig worden. Visuals zijn imo nog steeds bijzaak bij het trippen, maar het is zeker mogelijk om ze weer als vanouds (en ver daar voorbij) te krijgen door dat gevoel van verwondering bewust terug te brengen. Ik denk trouwens dat visuals bij LSD iets meer vanzelf komen en bij psilocybine moet je even over een punt van verwondering heen, om het zo maar te noemen.

Edit: wauw ik zeg echt vaak visuals in deze post. :P

Bobsacamano

Badass junkie
vanavond voor het eerst ethylphenidate gebruikt op een feestje. Was erg chill in combi met een drankje wel om 12:00 gestopt met de drankjes. Drank begon de overhand te krijgen en daar hou ik niet van. Ik was lekker losjes en dansen was fijn. Alles subtiel genoeg. Nu in mijn bedje

Bovenaan