1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Discussie in 'Drugs' gestart door Bal0n, 15 mrt 2006.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Speed overheerst zeker. Een stuk in de comedown zorgt wiet er voor dat ik wel makkelijker en sneller slaap.

2. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Rustig tempo is aan te raden inderdaad. Als je er niet bij blowt moet je dat wel aanvullen met nog meer bier en als je geen bier drinkt moet je twee keer zo veel blowen.

Zo doen winnaars dat.

3. Nou lekker harrie in de warrie hier groetjesss

Avīci vindt dit leuk.
  4. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Sufentanil, met oxycodon

pelgrim vindt dit leuk.
  5. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

Ondanks dat ik het nu 2weken zeer druk heb, is het nu tot deze avond rust. Gisteren mijn order fu fent poeder en neus spray toe gekomen als ook 200mg puur fentanyl poeder. Nu lekker warm en fuzzy en dit weekend geen feestjes gepland dus ook geen mdma.

Twirley Bird vindt dit leuk.
  6. Twirley Bird

Twirley Bird Bewuste gebruiker

Hier is ook mijn order binnen , net al wat sufentanil genomen met lormetazepam. Die combinatie maakt me verrassend suf (ben wel wat gewend)

7. Beertjhu

Beertjhu Belezen gebruiker

Coke natuurlijk

8. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Top Tripreporter

Op aanraden van @acht.zes een Zundert 8 trappist. Heerlijk bier hoor. :) Trappisten bier is blijkbaar wel mijn ding. La Trappe, Westmalle, Karmeliet (nog een paar keer gehad en nu zeker een van mijn favo bieren) en nu deze Zundert. Vind het allemaal wel uitzonderlijke biertjes. :)

Laatst bewerkt: 27 jan 2019
    Fenrir en acht.zes vinden dit leuk.
  9. Albedo

Albedo Bewuste gebruiker

Dat is geen trappist. Vroeger waren er 6 of 7 merken die voldeden aan de eisen. Volgens wiki inmiddels (2018.) 14 bieren, 12 merken en bij elkaar 41 verschillende biersoorten. @acht.zes kan daar vast meer over vertellen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Trappistenbier

Laatst bewerkt: 27 jan 2019
    Mindless en acht.zes vinden dit leuk.
  10. Mindless

Ah oké dacht ik. Lekker is 'ie wel. :wink:

11. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Albedo
    Karmeliet is inderdaad geen trappist, maar wel een heerlijke tripel!

Mooi dat je die zundert 8 lekker vind @Mindless!

Ik had vandaag een dubbel van de Oirsprong (niet zo bijzonder vond ik) en zit nu te twijfelen of ik nog iets uit de bierkelder zal halen.

Albedo en Mindless vinden dit leuk.
  12. Mindless

Hoppa nog een karmeliet er achteraan dan. Ik denk toch echt dat dat mijn favo bier is op het moment. :yum:

Fenrir, Albedo en acht.zes vinden dit leuk.
  13. Amfitamientje Power

Amfitamientje Power Bewuste gebruiker

Gladiator biertjes. Het zijn geen zwerver biertjes zoals @acht.zes wel eens beweert.

Het zijn gewoon praktische biertjes als je snel en op een lekkere manier onder invloed wil zijn.

Als zwervers dit bier prefereren zijn die zwervers zo gek nog niet.

Ik zou bijna zeggen dat dit een biertje voor winnaars is maar omdat sommigen dat niet leuk vinden houd ik het bij; “gladiator bier is bier voor de elite. zwervers inclusief”.

#lekker bier

14. Inguz

Inguz Experimenterende gebruiker

Rode wijn, jack & joint

15. Beertjhu

Beertjhu Belezen gebruiker

Ach ja nog maar een nachtje coke he.

Amfitamientje Power vindt dit leuk.
  16. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Ik kreeg vanochtend bij het zien van de sneeuw ineens een idee, ik wil wel trippen in de sneeuw!

Ziek gemeld, en nu net 5 zegels LSD genomen, 1 meer dan de vorige keer.

17. Spacey Ostrich

Spacey Ostrich Experimenterende gebruiker

Trippen in de sneeuw is iets dat ik ook al lang een keer wil doen, maar aangezien mijn ouders zo op de koffie komen lijkt me dat nu geen goed idee :sweatsmile:

Veel plezier in ieder geval, geniet ervan!

OT: Koffie.

Fenrir vindt dit leuk.
  18. De Dunne

Mmzz.. Ziek melden om drugs te kunnen gebruiken....? Lekkere instelling..

Laatst bewerkt: 1 feb 2019
    ToetjesMonster, Techneut en Spacey Ostrich vinden dit leuk.
  19. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Ik zou zo graag willen begrijpen wat de X-factor van wiet is voor zovelen, maar op de een of andere manier maakt het gewoon maar geen echte indruk op me. Heel veel meer dan wat duffig worden gebeurt er bij mij nooit. Ik ga er vanuit dat het met m'n falende paf(pijp)skills te maken heeft. Als ik weer in Nederland woon, ga ik gewoon fulltime in de coffeeshop bivakkeren tot ik vriendjes word met die sjit.

20. Techneut

Techneut Belezen gebruiker

Precies wat ik dacht...

Have fun though.

21. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Top Tripreporter

Tja ach, moet kunnen voor een keertje toch, als je er anderen niet mee tot last bent en als het te laat was om via de formele weg vrij te vragen. Keuzes die ieder voor zich maakt. Ik vind het niet zo wereldschokkend. Ben benieuwd naar de ervaring. :)

22. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

Ik wil ook heeeel graag een keer trippen in de sneeuw lijkt me echt vet. Hopenlijk ligt er zondag sneeuw, fingers crossed:tongueout:

23. De Dunne

Hahaha! Nee joh, als je het niks vind, vind je het niks toch? Je hoeft niet alle drugs leuk te vinden. Ik ken er wel meer die het gevoel niks vinden of het gewoon niet lekker vinden. Ook ben jij een niet roker. Qua tabak bedoel ik. Dan valt een joint volgens mij sowieso anders. Het element “roken” is jou dan onbekend. Roken an sich geeft jou geen voldoening of fijn gevoel. Rokers en ex-(sigaretten) rokers zijn roken gewend en “kunnen” het ook goed.
    Het is aan jou hoor maar waarom het zo graag willen leren? Ik heb dat met veel alcoholische dranken (heel veel). Ik lust het meeste echt niet en vind het vaak zelfs stinken. Mensen zeiden dan: “ah joh, dat moet je léren drinken!” Ik vroeg dan altijd: “Waarom zou ik mezelf iets opdringen en iets moeten leren drinken als ik het niet lust?”
    Ik lust ze allemaal nog steeds niet hahaha.

24. Fenrir

Fenrir DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Heb ik met cocaïne ook. Dan laat ik vallen dat ik coke kut vind en zeggen mensen: "Joh, dat moet je léren waarderen. Probeer het nog eens." Dàààg, ik ga moeite doen om verslaafd te raken aan een dure en nutteloze drug?

25. De Dunne

Tja ieder mag doen en denken zoals die wil hoor. Zo bedoel ik het niet.
    Maar ik ben nogal “ouderwets” nog vergeleken de gemiddelde mens en speciaal werknemers. Ik heb mij nog nooit nep ziek gemeld, ik blijf pas ziek thuis als ik écht doodziek ben en écht écht niet het huis uit kan of achter het stuur. Met hechtingen, kneuzingen of andere soort kleine aandoeningen werk ik ook. Ik probeer het iig geval altijd als dat ook maar enigszins mogelijk is. Heb nogal een verantwoordelijkheidsgevoel. En de ouderwetse instelling van vroeger. (Al moet ik toegeven dat ik bij mijn huidige baan er wel eens aan gedacht heb hoor!)
    Ik heb zelfs ooit eens een brutomaandsalaris netto als bonus van een werkgever gekregen omdat ik 3 jaar geen enkele ziekte dag had opgenomen en nooit te laat was gekomen. Was zelfs de eerste keer dat iemand dat gelukt was in zijn bedrijf zei hij hahahaha. (Schaam me er bijna voor haha).

26. De Dunne

Precies! Helemaal gelijk!
    Ik vind coke dan wel weer leuk voor heel af en toe haha.
    Zo tussen mijn 18e en denk 25e heb ik echter wel meer dan genoeg alcohol gezopen hoor. Ben ook jong geweest in een boerendorp opgegoeid hahaha. Bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier, bier en af en toe shotjes of iets met wodka. Gelukkig laat ik de alcohol die ik toen wel lustte nu al jaren staan. Ik ben bijna een geheel onthouder van alcohol al heel lang. Heel zelden, echt heel zelden drink ik nog alcohol. Een paar keer per jaar 1 of soms 2 drankjes en met de feestweek 1x per jaar hier drink ik er wel meer. Goed, 5 bier en ik lig onder de bar natuurlijk hahaha.
    Dan neem ik zelfs de maandag vrij. Want als ik op zaterdag 4 tot 6 biertjes drink in de feesttent ben ik maandag er nog niet hoor. Katers... Zo erg!

Fenrir vindt dit leuk.
  27. Game&Watch

Game&Watch Belezen gebruiker Tripreporter

Zatte! Pils! En zo een cocktailtje.

Morgen voor het eerste 4fa proberen

28. Mindless

Nice!

Jullie treffen het daar in het zuiden. Hier viel vanmorgen maar een heel klein beetje. Ik zou deze winter ook graag nog een keer ALD-52 willen doen tijdens een dikke sneeuwbui.

Hoe is je trip? Piek is nu wel voorbij denk ik?

Ach. Als de omstandigheden zo zijn dat het geen kwaad kan dat je een dag mist en dat de dag ideaal is om te trippen, why not. Je leeft niet om te werken toch.

Maar heb je nou inmiddels al eens puur geprobeerd? En wat duurdere soortjes (haze of zo)? En eventueel vapen als roken niet je ding is.

De Dunne vindt dit leuk.
  29. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@Mindless
    Ja, piek is wel voorbij, was vet om in de sneeuw te trippen lol. Sorry dat ik verzaakt heb maar t was t waard!

wonderalice, Fenrir, Spacey Ostrich en 2 anderen vinden dit leuk.
  30. acht.zes

acht.zes Badass junkie

T dooit hier nu wel flink dus bijna geen sneeuw meer

31. Mindless

Ook buiten geweest neem ik aan? Lijkt me echt mooi. :)

Ontopic: lekkere white widow :stoned:

32. LoveSexDreams

LoveSexDreams Experimenterende gebruiker

En op de grond gaan liggen en met je armen en benen heen en weer? Dat is wat ik zou doen.

OT: biertje en een baco

33. De Dunne

Hier is ook alles alweer zo goed als weg. Her en der nog een klein plekje in de berm of iets.
    Leuke trip gehad?

acht.zes vindt dit leuk.
  34. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Jah vet man! Vrouw!

T is maar lage ug per zegel, maar als je er 5 neemt dan ga je keihard lol!

Zit nu in die ellenlange comedown die ik met een 50mg coke nog wat probeer op te leuken.

Spacey Ostrich vindt dit leuk.
  35. De Dunne

Ooit ga ik eens lsd doen hoor, staat zeker op mijn to do list!
    Geniet er nog maar van.

acht.zes vindt dit leuk.
  36. Techneut

Techneut Belezen gebruiker

Pepperdepep :)

37. Mindless

La Trappe witbiertje. :yum:

38. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Jointje AmnesiaHaze waarvan ik na een half jointje helemaal knetter ben :astonished:.

39. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Cheese haze, zelfde scenario :smoke:

PsyTekZ vindt dit leuk.
  40. Zwijgrecht

Zwijgrecht Bewuste gebruiker

Candy kush hier, zelfde scenario:smoke:

PsyTekZ, Prison en ToetjesMonster vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Welke drugs gebruik
  1. randomd00d
    Reacties:
    61
    Weergaven:
    10.504
  2. Pammer
    Reacties:
    329
    Weergaven:
    29.799