1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke drugs gebruik jij op dit moment?

Discussie in 'Drugs' gestart door Bal0n, 15 mrt 2006.

SGGZ, 110% hulp bij verslaving
  1. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker

Akashi White Oak :mrgreen:

editje; blend

Avīci vindt dit leuk.
  2. MarSNEL

MarSNEL Experimenterende gebruiker

B'tje speed. Werkt trouwens dikke vette prima ohm! Ben lekker aan 't freaken iig.

3. Rupsje

Rupsje Experimenterende gebruiker

Ja.. er is op de een of andere manier DMT in beland, dus dat was ook wel een leuke toevoeging voor een ontspannen avondje :') "Rustig aan doen" noemen we dat; de vloer heeft er nog nooit zo extreem schoon uit gezien. Kon zelfs het spiegelbeeld van m'n katten erin zien.
    Smaakt naar meer.

Roze olifant, Sammeke47 en Prison vinden dit leuk.
  4. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Kwam het zo uit de lucht in het vloeitje?

Rupsje vindt dit leuk.
  5. Rupsje

Het vloog zo uit de lucht in m'n longen. Geen idee hoe het daar kwam :screamcat:

Prison vindt dit leuk.
  6. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Gods tranen

Rupsje vindt dit leuk.
  7. Lichtjeshemel

Lichtjeshemel Experimenterende gebruiker

Ik denk dat ik hetzelfde heb als jij, bij wiet heb ik vaak het gevoel dat ik slecht de controle over mezelf heb en dat vind ik geen prettig gevoel. Dus ik gebruik maar gewoon helemaal geen wiet meer, lekker makkelijk. Ik heb altijd iets van twee jointjes in huis voor als vrienden hier komen en wat willen smoken, maar heb echt geen enkele moeite met ze laten liggen!

Ik word dus onrustig van wiet en juist lekker kalm van pep. Ah, the joys of adhd.

Wat ik nu gebruik? Paracetamol, bye bye hangover, see you never.

8. Guapo Temudgin

Guapo Temudgin Belezen gebruiker

En dan ben ik jullie tegenpool :P Ik word er rustig van en heb dan alles onder controle, terwijl als ik het niet doe niet weet welke kant ik op moet lopen.

9. Ghbeetje

Ghbeetje Experimenterende gebruiker

Jup ik word ook rustig van pep. Alleen nooit over nagedacht dat de uitwerking van wiet dan ook anders zou zijn op mij.

10. Vriendin vandaag een punt achter onze relatie gezet na 3 jaar.. Helaas iemand anders in het spel.. Genieten van een flinke dosis trieste muziek en vodka dus

11. Pompen

Pompen Bewuste gebruiker Donateur

Speed
    Wiet

Koffieboon en De Dunne vinden dit leuk.
  12. Koffieboon

Koffieboon Bewuste gebruiker

Pijnlijk man, sterkte..

13. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

Is de sufenta van Janssen cilag? En ampullen om in te spuiten im/iv. Heb al Dsuvia ofzoiets gehoord en dat zijn 30mcg tabs

14. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

Iraanse en Syrische heroine van elk 1gr. Via kennis van aangetrouwde familie en het zwaarste wat ik ooit al is geprobeerd heb. En was ook terug laaaang geleden, ik zoek niet maar wel als het op mijn pad komt en het goede is. En om me veilig te zetten niet meer gekocht want die gasten zijn door nu naar Duitsland :). En heb ook hun nummer niet of ken hun naam niet.

15. Boe123

Boe123 Newbie

Welke drugs is het minst belastend voor de maag? Heb regelmatig eens last van maagpijn na enkele stevige avondjes drinken in combinatie met drugs. Nu zou ik graag het drinken laten, maar enkel iets gebruiken op een feestje. Ik vroeg me af welke drugs dan het minst belastend zouden zijn.

Thanks!

16. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis! Donateur

Tja drugs. Ligt er aan wat voor effect je zoekt, welk gevoel en stemming. Drugs is zo een ruim begrip.

17. Boe123

Boe123 Newbie

Ja ik gebruik voornamelijk cocaïne, ketamine, xtc en mdma, welke van deze zou het minste last geven aan de maag?

18. De Dunne

Xtc = mdma...
    Als je gevoelige maag hebt zal alle door jou genoemde drugs klachten kunnen geven. Coke snuif je dus zal minder maag klachten kunnen geven.

19. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Shit, wat een luxe, DMT die zo even de kamer binnen vliegt. Gebeurt mij nooit! Je zal wel goeie chakra’s hebben dan. Enjoy. :)

Rupsje vindt dit leuk.
  20. Boe123

Boe123 Newbie

Ik weet dat het hoofdbestanddeel van xtc mdma is hoor, gebruik van mijn 18 op wekelijkse basis en word 26..., maar laatste weken pas dat ik echt maagklachten begin te krijgen, vermoedelijk ook door hoog alcohol gebruik van donderdag tem zondag. Maar in xtc zitten nog andere stoffen en misschien is mdma toch iets minder belastend dan xtc, weet het niet. Ga vanavond naar een feestje maar wil de maag wat sparen en als ik al niet drink wil ik toch nog een genotsmiddel voor de nacht door te komen :wink:

21. De Dunne

Als ik jou was zou ik maar helemaal geen drugs meer nemen. Wekelijks xtc is zo enorm slecht en gaat je gegarandeerd blijvende klachten opleveren als je zo door gaat. Je gebruikt dus al 8 jaar xtc en je weet er niks van. Je niet ingelezen over de gevaren en “veilig” gebruik.
    Je maagklachten zijn dus 100% logisch.
    Lees dit aub eens heeeeeel goed door.

https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/#post-1295351

Je bent echt je hersenen aan het verneuken. Tussen elk xtc/mdma gebruik houd je beter 2 a 3 maanden pauze. Ik geef je maar geen advies meer denk ik. Lees je eerst eens in over drugs en gevolgen. Als je 26 bent zou je beter kunnen weten.

Zo, preek van oma is klaar. Wat je er mee doet is aan jou.

acht.zes vindt dit leuk.
  22. De Dunne

Wat is dat toch he? De gemiddelde jongere zit de god ganse dag op de mobiel en internet, zoeken de meest onzinnige dingen op maar info inwinnen VOOR je harddrugs gaat gebruiken is er niet nij.
    Schiet mij maar lek...

Green, Rupsje, Lichtjeshemel en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  23. Roze olifant

Van iemand die wekelijks gebruikt zou je toch minimaal mogen verwachten dat-ie de kennis heeft dat MDMA-poeder net zo goed als XTC andere stoffen kan bevatten.

De Dunne vindt dit leuk.
  24. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

Laten testen en dan weet je of er naast MDMA en bindmiddel nog andere stoffen in zitten.

@Roze olifant
    Poeder zeker, maar als je een brok kristal hebt lijkt het me niet dat die is versneden met andere stoffen.
    Toch maar even laten testen voor de zuiverheid, meten is weten.

Roze olifant vindt dit leuk.
  25. Roze olifant

True that, ging eigenlijk automatisch uit van poeder. Zelf nooit zo’n heel brok kristal gehad. Zeker dan even goed verstandig en eigenlijk zelfs noodzakelijk op om zuiverheid te testen, ik heb MDMA zelf altijd een stuk linker doseren gevonden dan pillen. Maar dat is misschien ook persoonlijk.

26. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Lekker koud biertje. Al heel lang geen andere drugs meer gedaan zoals speed,keta, mdma etc. Bevalt me wel.

SpeedLion, Koffieboon en Albedo vinden dit leuk.
  27. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Experimenterende gebruiker

Nu wiet / kief en vanavond 5-APB eens proberen :wink:

Koffieboon vindt dit leuk.
  28. Koffieboon

Koffieboon Bewuste gebruiker

Wil je eenzelfde soort reportje doen als die van meth. Ben erg benieuwd naar je 5apb ervaring!

29. Rupsje

Ik denk dat we hier met een klassieke internet troll te maken hebben :nerd:
    Je kan mij niet wijsmaken dat je 8 jaar wekelijks aan de MDMA zit en er geen chronische depressie aan over hebt gehouden omdat je hersenen geen serotonine meer kunnen aanmaken.
    Toen ik 16 was zat ik ook vrij regelmatig aan de MDMA, doch niet wekelijks maar 2x per maand ongeveer.
    Daar is snel de lol vanaf hoor. Op een gegeven moment merk je er niks meer van en ervaar je alleen nog de nadelige effecten. Ik ben toen snel afgehaakt.

Koffieboon vindt dit leuk.
  30. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

xtc en mdma zijn hetzelfde.

31. Net weer het witte goedje gehaald, paar pilsjes erbij en gewoon lekker genieten met paar maten.

32. Neo-Shulginist

Neo-Shulginist Experimenterende gebruiker

Ik was al bang dat iemand me ertoe zou oproepen =P

Ik ga het nog niet beloven maar misschien, als ik genoeg interessants heb te melden :wink:

33. Rupsje

2-CB zometeen :rainbow::hearteyecat: 22 mg.
    Voor mij de zoveelste keer, voor mijn vriend de allereerste keer (hoewel hij wel heel veel trip ervaring heeft) dus ben heel erg benieuwd hoe hij het vind vooral.

Laatst bewerkt: 16 feb 2019 om 21:59
  34. Aangezien die klote sos me toch echt teveel geld kost de laatste tijd dacht ik gister.. laat ik eens 5gr pep halen. Eerder op, prima bevallen dus achja waarom niet.
    Inmiddels zondagochtend 7.19 uur zit ik er nog...
    #Waarginghetmis

35. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Vergeten dat pep je wakker houd? Gwn kappen vandaag en komende nacht slapen is de boodschap :wink:

UndercoverGirl27, Fenrir en MDMAZING vinden dit leuk.
  36. MDMAZING

MDMAZING Wijs gebruiker

Als je wilt slapen moet je geen pep nemen. En anders vroeg genoeg beginnen zodat je savonds gewoon kan slapen.

UndercoverGirl27 vindt dit leuk.

37. Dat was gister echt mn oprechte bedoeling

38. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Want andere stoffen kunnen niet in kristalvorm voorkomen? Meestal betekent kristallen wel dat het enigzins zuiver is of niet versneden, maar het kan nog steeds dus is wel een erg naïeve gedachte om vanuit te gaan.

39. acht.zes

acht.zes Badass junkie Donateur

@Psychedelibee
    Het zal best kunnen, ben geen natuurkundige, maar volgens mij is het uiterst moeilijk zo niet onmogelijk om van een mengsel (dan heb ik het niet over verbindingen) van 2 of meer stoffen een heel kristal te maken.

En zo krijg ik mijn MDMA aangeleverd, als zijnde een heel kristal. Zelf breken of eventueel verpoederen dus.

40. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Dan begrijp je me verkeerd, ik bedoel dat je meerdere kristallen door elkaar kunt gooien mits ze er redelijk hetzelfde uitzien uiteraard. Of je kan net zo een heel kristal van een ander goedje dan MDMA krijgen natuurlijk.

Zoals je zelf ook al concludeerde gewoon laten testen. Al is het alleen maar omdat een kristal geen garantie voor maximale zuiverheid is.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Welke drugs gebruik
  1. randomd00d
    Reacties:
    58
    Weergaven:
    9.677
  2. Pammer
    Reacties:
    311
    Weergaven:
    25.569